انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لوله مانیسمان چیست؟

لوله مانیسمان چیست؟

#2
عوامل مؤثر در قیمت لوله مانیسمان رده 20
بر حسب مشخصات فنی مثل ضخامت لوله و سایز لوله، وزن لوله فرق کرده که در نتیجه قیمت لوله نیز فرق خواهد کرد. اصولاً هرچه وزن لوله مانیسمان بالا می‌رود، قیمت لوله مانیسمان رده 20 نیز افزایش پیدا می‌کند. مشخصه دیگری که بر قیمت‌گذاری لوله مؤثر است، برندی است که لوله را تولید می‌کند. نه‌تنها لوله مانیسمان رده 20 بلکه اسم برند سازنده دیگر لوله‌ها نیز بر قیمت لوله تأثیر می‌گذارد.
برندهای تولیدکننده لوله مانیسمان رده 20
ایران یکی از کشورهای تولید فولاد و محصولات فولادی در جهان است و بر همین اساس بسیاری از کارخانه‌های تولید فولاد در کنار خود تولید لوله مانیسمان را نیز در دستور کارد قرار داده‌اند این کارخانه‌ها عبارتند از:

لوله مانیسمان رده 20 نورد و لوله اهواز
اولین تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران و احتمالاً در خاورمیانه گروه فولاد اهواز بوده است که امروزه نیز این لوله را تولید می‌کند. استاندارد تولیدی در این شرکت DIN، ASTM، IPS، AP 5L و 5CT ISIR است. در حال حاضر این شرکت لوله مانیسمان رده 20 را در ضخامت و سایزهای متفاوت از 2/1 تا 34 اینچ تولید می‌کند.

لوله مانیسمان رده 20 دقیق کاوه ایرانیان
اولین شرکت خصوصی که تولید لوله مانیسمان را آغاز کرد شرکت کاوه ایرانیان بود. این شرکت لوله مانیسمان رده 20 را به روش نورد گرم تولید می‌کند. استانداردی که این شرکت بر اساس آن لوله بدون درز تولید می‌کند عبارت است از:
استاندارد ASTM، ASME،API ، BS و JIS
این شرکت لوله‌های مانیسمان را با نام لوله دقیق کاوه ایرانیان به بازار عرض می‌کند. ضخامت این لوله‌ها بین 2.5 تا 6.35 میلیمتر و وزن آن بین 5.5 تا 190 کیلوگرم متفاوت است.

لوله مانیسمان رده 20 ساوه
یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده لوله مانیسمان رده 20 در ایران شرکت فولاد ساوه است که محصولات خود را در سه کلاس سبک، متوسط و سنگین و با روش  E.R.W تولید می‌کند. استاندارد رعایت شده در این شرکت استاندارد DIN آلمان است که در کلاس تولید محصولات فولادی یکی از سخت‌گیرانه‌ترین کلاس‌های استاندارد است.

لوله مانیسمان رده 20 فولاد صنعت
شرکت فولاد صنعت قوام، تولیدکننده و فروشنده توأمان لوله مانیسمان رده 20 در سراسر ایران است. محصولات این شرکت بیشتر برای صنایع مورد غذایی و مکان‌هایی که منتهی به دیگ بخار است استفاده می‌شود.

لوله مانیسمان رده 20 گستر اسفراین
شرکت اسفراین یکی از تولیدکنندگان لوله مانیسمان است که تمام رده‌های لوله بدون درز را تولید می‌کند این شرکت در حال حاضر متراژ 8 و 12 متر را در دستور کار خود قرار داده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
لوله مانیسمان چیست؟ - توسط asroon - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸, ۱۱:۵۲ ق.ظ
قیمت لوله مانیسمان رده 20 چگونه محاسبه می شود؟ - توسط lavan46 - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲, ۰۲:۳۷ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان