انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثبت شرکت مبلمان در قالب مسئولیت محدود

ثبت شرکت مبلمان در قالب مسئولیت محدود

#1
در ابتدا باید متذکر شد برای ثبت شرکت تولیدی مبل در قالب مسئولیت محدود حضور حداقل دو عضو که دارای سن 18 سال به بالا باشند الزامی است. این شرکت با سرمایه اولیه 100/000 تومان نیز قابل ثبت است. در این نوع شرکت، میزان مسئولیت شریکان نسبت به تعهدات شرکت فقط به اندازه سرمایه آنان در شرکت است، نه بیشتر. در نام گذاری شرکت نیز لازم است از عبارت "با مسئولیت محدود" استفاده گردد.

مدارک مورد لازم جهت ثبت شرکت مبلمان در قالب مسئولیت محدود:
1- کپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران
2- ارائه دو نسخه شرکتنامه رسمی
3- تهیه دو نسخه تقاضای ثبت شرکت با مسئولیت محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد
4- اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد
5- صورتجلسه مجمع با مسئولیت محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد
6- گواهی عدم سوء پیشینه ی تمام اعضای هئیت مدیره
7- ارائه مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع (در این رشته به طور مثال در صورتی که موضوع فعالیت خود را طراحی مبل داخلی تعریف نمایید، می بایست جهت دریافت مجوز از مرجع مربوطه اقدام نمایید.)

چگونگی ثبت شرکت تولیدی مبل در قالب مسئولیت محدود:
برای ثبت شرکت تولیدی مبل در ابتدای امر باید به سامانه آنلاین امور ثبتی اداره ثبت شرکت ها مراجعه کرد. در این سامانه، تقاضانامه ای وجود دارد که می بایست مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. اطلاعات و مدارک مورد نیاز را نیز از همین طریق باید ارسال نمود. سپس در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام دادید از سوی این سامانه یک کد رهگیری به شما ارسال خواهد شد که از این طریق می توانید درخواست را در زمان های آتی پیگیری نمایید.

سپس تقاضاضای شما توسط کارشناسان در این مرکز مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که اطلاعات و مدارک بدون مشکل باشند، از شما درخواست می شود تا نهایتا اصل مدارک را از طریق پست به این اداره ارسال نمایید. مرحله انتهایی نیز مربوط به چاپ آگهی ثبت در روزنامه های کثیر انتشار و رسمی است تا ثبت قانونی این شرکت به اطلاع عموم رسانده شود.

در انتها نیز می بایست پس از انجام مراحل ثبتی جهت دریافت کد اقتصادی و پلمپ دفاتر به اداره مالیات مربوطه مراجعه نمایید تا شرکت بتواند رسما و قانوناً فعالیت خود را آغاز نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
ثبت شرکت مبلمان در قالب مسئولیت محدود - توسط comreg - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹, ۰۳:۰۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان