انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
داروخانه آنلاین چیست؟

داروخانه آنلاین چیست؟

#2
با سلام داروخانه آنلاین یکی از نمودهای جدید تکنولوژی است. در دنیای امروز اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته اند. لذا داروخانه ها نیز این قاعده جدا نبوده اند. این گونه داروخانه توانسته اند ارزش افزوده ی بسیار زیادی برای بیماران و مشتریان ایجاد کنند مثلاً بسیاری از داروهایی که ممکن است در مناطق دور افتاده در دسترس نباشند را می توانند از طربق داروخانه های آنلاین پیدا کرد.
پس از این موضوع باید دقت کرد که هر کدام از داروخانه ها امگانات متوعی را ارائه میدهند. در ادامه سعی خواهیم کرد سرویس های متنوع هر کدام از داروخانه های آنلاین را بررسی نماییم.
داروخانه آنلاین باهمانه: از مزیت داروخانه های آنلاین می توان به امکان ارسال کمتر از 12 ساعت در تهران و کمتر از 36 ساعت برای شهرستان ها اشاره کرد. از مزیت های خرید اینترنتی از این داروخانه امکان استفاده مشاوران اختصاصی این داروخانه می باشد. همچنین با خرید دارو از این داروخانه می توانید از تخفیف های ویژه اعضا استفاده نمایید. برای خرید از وبسایت می بایست دعوتنامه داشته باشید که می توان از نفاظ ضعف این فروشگاه است. البته این موضوع به خاطر طیف خاص مشتریان این وبسایت است که معمولاً افراد خاص و لاکچری می باشند.
داروخانه آنلاین بتادارو: این داروخانه نیز توانسته است با ارائه امکانات مانند نخفیف های ویژه، ارسال در بسته بندی های مناسب جای خود را در بین داروخانه های آنلاین باز کند
داروخانه آنلاین داروکده: می توان گفت یکی از قدیمی ترین داروخانه های آنلاین این داروخانه است. تنوع داروها در این فروشگاه بی نظیر است و تقریباً تمام داروها را این داروخانه ارائه می دهد.
داروخانه آنلاین آمازون: از داروخانه های بین المللی می توان به داروخانه آنلاین amazon نیز اشارده کرد. آمازون از سال 2018 داروخانه آنلاین خود را افتتاح کرده است. آمازون سعی کرده است تا طیف وسیعی از سرویس های ویژه خود را در این داروخانه ارائه دهد.
حال سوال اینجاست که این فروشگاهها بیشتر چه محصولاتی را ارائه می دهند. جالب توجه است که تمامی محصولات سلامت محور در این داروخانه ها به فروش می رسد مثلاً انواع فروش انواع مکمل بدنسازی در این داروخانه ها به فروش می رسند یا مثلاً یکی از بهترین محصولات جلوگیری از ریزش مو مانند هیرویت نیر در این داروخانه ها به فروش می رسند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
داروخانه آنلاین چیست؟ - توسط bakhshifatemeh - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶, ۰۷:۲۳ ب.ظ
RE: داروخانه آنلاین چیست؟ - توسط هادی حسینی - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶, ۰۸:۲۹ ب.ظ
RE: داروخانه آنلاین چیست؟ - توسط elecomco - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱, ۱۲:۰۳ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان