انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا/

اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا/

#1
اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا

طراحی وب سایت

[عکس: %D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%...%D8%A7.jpg]


رشد دستگاههای همراه با دوربین، افراد را قادر به ایجاد محتوای بصری بیشتر و اشتراک گذاری آن بصورت آنی در پروفایل های اجتماعی و یا از طریق پیغام یا ایمیل می کند. در این مقاله، شایع ترین اشتباهات بصری را شناسایی خواهم کرد و به شما نشان خواهم داد که چگونه بازاریابی محتوا راه نفوذ و دستیابی به اهداف کسب و کار شماست. 
 ممکن است در ابتدا بپرسید محتوای بصری چیست و تفاوت آن با انواع دیگر محتوا چیست؟ ابتدا آنرا تعریف کنید. 
محتوای بصری بیشتر در بازاریابی استفاده می شود و اشکال مختلف بازاریابی محتوا را بر اساس عناصر بصری است. بازاریابی محتوا بصری شامل استفاده از: 
تصاویر (Instagram، Pinterest، Tumblr)
انفوگراف (InfogramVisually)
اسلایدها (SlideShare, Speaker Deck)
کمیک   (The Oatmeal)
فیلم (YouTube، Vimeo)
یادداشت   (9gagClients from Hell)
سخنرانی های علمی در قالب فیلم   (TED-Ed)
کانال های رسانه ای محبوب اجتماعی مانند Snapchat، یوتیوب، فیس بوک، توییتر، Instagram، Pinterest و Tumblr نمونه های بزرگی از کانال های توزیع در استراتژی های بازاریابی محتوای بصری هستند. 

 اشتباهات محتوای متادول
 در زیر رایج ترین اشتباهات برند ها، بازاریابان و نکاتی که باید رعایت شود را توضیح می دهیم.
1- پس از طراحی پوستر، یا اطلاعیه محصول،خیلی هیجان زده میشویم که همه چیز به ذهن ما رسیده به این خاطر که فکر میکنیم برای مصرف کننده نیز جالب و ارزشمند خواهد بود. سپس ما یک طرح بصری شامل اطلاعات ایجاد می کنیم، اما فقط یک طرح بصری داریم که پیغام روشن، اولویت و یا مرحله ندارد. 
2- تنها به سادگی با مخاطبان  صحبت کردن کافی نیست باید یک نتیجه دلخواه از محتوای بصری ایجاد کنید.مثلا اگر دعوت نامه برای یک رویداد است،باید یک دکمه یا یک پیوند که کاربر بتواند اطلاعات بیشتری را پر کند یا ثبت نام کند. محتوای بصری بدون  اطلاعات تماس صریح ، اتلاف وقت و پول است.
3- اشتباهی که برند ها و بازاریابان بی تجربه همیشه در معرض آن قرار می گیرند، "بگذارید امیدوار باشیم و به اشتراک بگذاریم دیگران هم به اشتراک می گذارند" . شما باید یک استراتژی تعریف شده برای هر مرحله از جمله تبلیغاتی  باید به تجزیه و تحلیل رقیب و روند بازار بپردازید. با تعیین اهداف تجاری روشن و نتیجه مطلوب شروع کنید. پس از آن اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما چه نیازها و خواسته های دارند. 

4- به طور شگفت انگیزی شبکه های اجتماعی توسط  دستورالعمل های کلی طراحی شده است که به همه چیز اعمال می شود. شما باید هر پلت فرم رسانه های اجتماعی را مطالعه کنید تا با محدودیت های مختلف آن آشنا شوید، بخصوص در مورد قالب بندی تصویر.پیشنهاد می کنم   راهنمای   اندازه تصویر محبوبترین شبکه اجتماعی را بررسی کنید. هنگامی که با محدودیت ها و فرمت های پلتفرم آشنا هستید، می توانید شروع به ایجاد قالب های ساده کنید، که می تواند به راحتی در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

5- افراد ممکن است متوجه جزئیات شما در کار نباشند، اما قطعا تلاش و کار سخت شما را متوجه خواهند شد که منجر به مشارکت بهتر، اشتراک بیشتر کار شما می شود. برای ایجاد معیارهای کیفیت، برای طراحان خود دستورالعمل  نام تجاری را تعریف کنید مانند فونت، رنگها، زبان، نوع تصویر، فاصله و غیره ..


6- همیشه در مورد چگونگی نمایش محتوای شما  بر روی  دستگاهها و جغرافیای مختلف بررسی کنید. به عنوان مثال، Instagram فقط یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه با بیش از 300 میلیون کاربر است.  در هنگام برنامه ریزی کمپین های بصری بعدی خود، این محدودیت ها را در نظر بگیرید. 


7- اگر شما نوجوانان را هدف قرار می دهید مطمئن شوید آنها را در مکان های  مانند فیسبوک  پیدا نمی کنید، نوجوانان  از این پلتفرم جدا شده اند. آنها را در، Snapchat، Instagram می توانید پیدا کنید 


مقالات مرتبط
[عکس: %D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D...%D8%9F.jpg]

[عکس: %DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9...%D8%AA.jpg]

[عکس: 150-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B...%D8%AA.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
اشتباهات متداول بصری در بازاریابی محتوا/ - توسط magbot - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹, ۰۵:۰۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان