انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟

چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟

#2
ادوردز، سیستم تبلیغاتی Google است که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات قابل کلیک خود در نتایج جستجوی Google، بر روی برخی از کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. از آنجا که تبلیغ کنندگان باید هزینه این کلیک ها را بپردازند ، Google به این ترتیب از طریق جستجو درآمد کسب می کند.
قیمت گوگل ادوردز
چرا قیمت Google Ads مشخص نیست؟
هیچ پاسخی ساده یا کاملاً یکجا برای این سوال وجود ندارد که هزینه گوگل ادوردز برای تجارت شما چقدر است. هزینه ادوردز بسته به صنعت ، چرخه عمر مشتری و روند فعلی کسب و کار شما متفاوت است.

صنعت
به عنوان مثال ، خدمات تجاری حقوقی ، حسابداری ، املاک و مستغلات و غیره یکی از رقابت های صعودی در گوگل ادوردز است که به طور کلی به هزینه های گران تری برای هر کلیک (CPC) تبدیل می شود. این به دلیل صنعت خدمات حرفه ای است: یک مشتری جدید بسته به کسب و کار شما می تواند بیش از 1 تا 10 هزار دلار درآمد کسب کند ، بنابراین CPC 50 دلار قیمت کمی برای پرداخت آن مشتری است.

از طرف دیگر ، مشاغل تجاری هنری CPC کمتری دارند اما برای دستیابی به این تعداد $ 1k - $ 10k باید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

چرخه عمر مشتری
شما همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را در نظر بگیرید. برای رسیدن به بازدهی بیشتر، مشتری های احتمالی مدت بیشتری طول بکشد تا از طریق فرایند تصمیم گیری حرکت کنند و کسب و کار شما باید در تمام طول سفر سرآمد باشد. این ممکن است شامل بازدیدهای متعدد از وب سایت شما ، بارگیری محتوا یا دو مورد باشد. 

روندهای فعلی کسب و کار شما
مطمئناً مصرف کنندگان و مشاغل تجاری رفتارهای خود را تغییر داده و سازگار می کنند. اکنون هزینه اجرای گوگل ادوردز تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار گرفته است برای برخی از صنایع به روشی مثبت و برای برخی دیگر ، به روشی ویرانگر.

به عنوان مثال ، صنعت پوشاک در اوج شیوع بیماری همه گیر شاهد افزایش تبدیل و کاهش هزینه بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: چقدر با گوگل ادوردز (Google Adwords) آشنایی دارید؟ - توسط elidemy - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹, ۰۸:۵۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان