انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اسباب و اثاث تعمیرگاهی

اسباب و اثاث تعمیرگاهی

#1
اسباب و اثاث تعمیرگاهی
لوازم تعمیرگاهی از بخش های اصلی هر تعمیرگاه برای تعمیر و ارائه سرویس ها است . در هنگام خرید امکانات تعمیرگاهی می بایست به یکسری نکته دقت نمائید که در‌این مقاله قصد داریم این مورد ها را با نیز بررسی و مرور کنیم . با اطلس مکانیک همراه باشید .گارانتی اثاثیه تعمیرگاهی

او‌لین نکته ای که موقع خرید اسباب تعمیرگاهی می بایست به آن دقت نمائید , گارانتی فرآورده است . کمپانی ارائه دهنده امکانات تعمیرگاهی اتومبیل مکلف است تا نسبت به فرآورده و لوازمی که به شما می‌فروشد , متعد باشد و این دستور از روش گارانتی قابل پیگیری است . احتمالا در بعضی مغازه ها مال سوای گارانتی با بها تحت خیس به شما ارائه داده شود .

احتمالا در وهله اولیه خرید از این مغازه ها مقرون به صرفه باشد اما سود این فرمان این است که چنانچه بعداز مدتی اسباب شما در گیر ایراد شود و نیاز به بده بستان قطعات و یا این که تعمیرات داشته باشد , در گیر ایراد گردید . در واقع به دلیل نداشتن گارانتی احتمال دارد کسی مسئولیت فساد دستگاه را بر عهده نگیرد . چه بسا احتمال دارد بدون چاره گردید وسیله متبوع خویش را بالکل عوض فرمائید و یک دستگاه نو خریداری فرمائید .
یادگرفتن کار با ابزار آلات تعمیرگاهیمورد بعدی که خیلی حیاتی است کار کردن با اسباب تعمیرگاهی است . شما بایستی یادگرفتن درست و شیوه کار کردن با اسباب و اثاث خریداری شده را یادگرفتن مشاهده کنید تا هنگام کار کردن با آن‌ها مبتلا اختلال نشوید . چه بسا شرکتی که از آن اثاثیه خویش را خرید می‌کنید بایستی نسبت به پشتیبانی آموزشی نیز بامسئولیت باشد تا در شرایطی‌که پس از فراگیری نخستین اختلال و سوالی برای شما پیش آمد بتوانید راحت پیگیری نمایید .


تجهیزات تعمیرگاهی

پشتیبانی کمپانی فروشهمان طور که فراتر اشاره کردیم , اسباب تعمیرگاهی اعم از ملزوماتی میباشند که نیازمند پشتیبانی میباشند . شما احتمالا حتی‌د‌ر روزهای تعطیل مشتری داشته باشید . مثلا احتمالا کار فورسی در مورد لاستیک داشته باشید و نیاز باشد که از دستگاه لاستیک درار و بالانس به کارگیری فرمایید . در صورتی‌که دستگاه لاستیک درار شما مبتلا خلل شود فیض نتایج چیزی جز نارضایتی مشتری و نهایتا تلف کردن مشتری نخواهد بود .

نصب و فعال سازی
در‌حالتی که وسیله ای خریده اید , نیاز به نصب داشته باشد کمپانی مکلف است نسبت به نصب و فعال‌سازی آن اقدامات حتمی را انجام دهد . به این دلیل که به صورت حتم نصب اسباب نیاز به علم و متخصص است و نصب کردن به وسیله یک مبتدی و تازه کار احتمالا مشکلاتی را تولید نماید .

بها اسباب و اثاث تعمیرگاهی
اثاثیه تعمیرگاهی اشکال و اقسام مختلفی دارا هستند که موسسات مختلفی تولیده کننده آن‌ها می باشند . بسته به دسته اسباب مورد نظرتان و کمپانی خالق ارزش های متفاوتی در بازار موجود است . برای کسب داده ها بیشتر درباره با ارزش ابزار آلات تعمیرگاهی میتوانید با شماره های نوشته شده در تارنما تماس نتیجه ها فرمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
اسباب و اثاث تعمیرگاهی - توسط امیر علی96 - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱, ۰۴:۲۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان