انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و IOS

ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و IOS

#2
رشته حسابداری از سال های دور یکی از مشاغل پردرآمد است که البته به دقت پ هوشیاری بالایی نیاز دارد.
سال ها قبل حسابداری به صورت دستی انجام می گرفت و شخص حسابدار با سندهای دستی و دفاتر کل، معین و تفضیلی فرآیندهای حسابداری خود را انجام می داد. 
در چندین سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن همه کسب و کارها و به وجود آمدن ابزارها عده ای از برنامه نویسان برآن شدند تا برای حسابداری نیز ابزار و نرم افزاری راه اندازی کنند. و اینگونه اپلیکیشن های حسابداری به وجود آمده اند. البته قبل از به دنیا آمدن نرم افزارهای حسابداری عملیات حسابداری بیشتر داخل صفحه گسترده هایی مانند اکسل انجام می شد اما با ظهور این اپلیکیشن ها دیگر نیاز چندانی به اکسل نیست.
نرم افزارهای حسابداری زیادی در داخل ایران راه اندازی شدند از جمله نرم افزار هلو، سپیدار همکاران سیستم و یا نرم افزارهای حسابداری تحت وب شرکت پایا.
هر کدام از این نرم افزارها می توانند به صورت ماژولار و  یا پکیج کامل در اختیار صاحبان کسب و کار قرار بگیرند و انواع شاخه های حسابداری را نیز ساپورت می کنند.
شاخه هایی مانند:
حتی بسیاری از این اپلیکشن ها ماژول های حسابرسی را نیز دارا می باشند.
برای آموزش هر کدام از این نرم افزارها می توانید در شبکه های اجتماعی و یا سطح وب ویدئوهای فراوانی بیابید.
به طور مثال برای آموزش حسابداری حقوق و دستمزد و یا نحوه محاسبه حقوق و دستمزد با هر کدام از اپلیکیشن ها می توانید در آپارات و یا حتی یوتیوب آموزش های خوبی بیابید و یا به یکی از سایت های معتبر ایرانی مانند سفیر قرن که این آموزش ها را به صورت تخصصی ارائه می دهند مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: ساخت اپلیکیشن حسابداری با نسخه اندروید و IOS - توسط safiregharn - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶, ۱۱:۰۰ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان