انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه چه اهمیتی دارد؟

حرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه چه اهمیتی دارد؟

#3
ایجاد بوی بد و نامطبوع در ساختمان هم یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. در صورتی که بوی بدی را در خانه احساس می کنید احتمالا اگر موضوع را بررسی کنید مشخص می شود که علت بوی نامطبوع آشپزخانه مربوط به سینک ظرفشویی و لوله های فاضلاب است. اما با کمی بررسی بیشتر می توان فهمید که علت اصلی باقی ماندن مواد غذایی و فساد آنها داخل لوله فاضلاب است که در نتیجه آن ایجاد بوی نامطبوع از لوله و سیفون ظرفشویی ایجاد می شود. در آشپزخانه سیستم لوله کشی فاضلاب و سینک ظرفشویی محل تجمع و عبور فاضلاب آشپزخانه هستند. این فاضلاب حاوی روغن، چربی، مواد غذایی و … هستند که در صورت باقی ماندن در یک فضای بسته دچار فساد می شوند.

مواد غذایی در صورتی که در محلی باقی بمانند دچار فساد می شوند. بنابراین باید از باقی ماندن آنها در لوله و ایجاد فساد جلوگیری کرد. این اصلی ترین عامل ایجاد بوی بد در آشپزخانه و لوله فاضلاب سینک است. برای حل چنین مشکلی لازم است علاوه بر جلوگیری از ورود چنین موادی به داخل لوله ها، مواد وارد شده را هم پاکسازی کنید. یعنی باید این مواد فاسد شده در داخل لوله فاضلاب سینک را تمیز کنید. البته این مورد باید در فواصل زمانی بلند همچون سالیانه یا چند سال یک بار انجام شود. 

برای لوله بازکنی و پاکسازی و تمیز کردن لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی می توانید لوله و سیفون ظرفشویی را باز کنید. همچنین می توانید بدون باز کردن اتصالات سینک عملیات پاکسازی را انجام دهید. در صورتی که آشنایی با این اتصالات داشته باشید دیگر جای نگرانی نیست و می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اگر هم تخصص ندارید می توانید از شوینده های مخصوص این کار استفاده نمایید. البته شوینده ها به اندازه باز کردن اتصالات، لوله ها را تمیز نمی کنند. پس از باز کردن لوله ها باید اقدام به پاکسازی هر یکی از اتصالات لوله فاضلاب نمایید تا عوامل ایجاد بوی فساد در آشپزخانه از بین بروند. اگر خودتان توانایی حل مشکل را ندارید از شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی تهران کمک بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: حرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه چه اهمیتی دارد؟ - توسط khan001 - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰, ۰۳:۳۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان