انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل شیراز مشهد

هتل شیراز مشهد

#1
هتل شیراز مشهد
معرفی : هتل شیراز یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که از هتل های قدیمی این شهر محسوب می شود و در سال 1374 افتتاح شده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده است. ساختمان هتل 4 طبقه است و 77 واحد اقامتی در آن وجود دارد. 
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و شش تخته می باشد که به صورت BB فولبرد رزرو می شوند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، کمد لباس،‌ اینترنت ، تلفن و میز تحریر هستند.
امکانات هتل : کافی شاپ، لابی،‌ سرویس رایگان به حرم، خدمات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، گشت شهری رایگان به موزه نادری مشهد، خدمات بیدار باش، پارکینگ، اتاق چمدان
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول و همکف قرار دارد و با ظرفیت 300 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران سرو می کند. صبحانه در این هتل از ساعت 7:30 تا 9:30 و به صورت بوفه سرو می شود.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان دانشگاه شهر مشهد قرار گرفته است. فاصله آن تا حرم مطهر امام هشتم 3.5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 13 کیلومتر است. هم چنین مراکز خریدی مانند برج آلتون در نزدیکی این هتل قرار دارند.
[عکس: Shiraz-hotel-mashhad-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل شیراز یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که در موقعیتی بسیار خوب در میان مراکز خرید و حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار تمیز هستند و پس از بازسازی نیز تجهیزات آن ها نو شده است.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
هتل شیراز مشهد - توسط hotelmashhad10 - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳, ۰۹:۵۴ ق.ظ
RE: هتل شیراز مشهد - توسط shabgard - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰, ۱۱:۴۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان