انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گرفتن ویزای کانادا

گرفتن ویزای کانادا

#2
انواع ویزای توریستی کانادا
1 - ویزای سینگل (یکبار ورود) 
شما با استفاده از این ویزا، تنها برای یکبار امکان ورود و خروج از این کشور را دارید یعنی ویزای شما بعد از اولین خروج به اتمام می رسد.

2 - ویزای مولتیپل کانادا (چند بار ورود)
ویزای مولتی کانادا همان ویزای چند بار ورود می باشد. با داشتن این ویزا در هر بار ورودتان به کانادا می توانید تا 6 ماه در خاک بمانید پس از خروج از کانادا شما می توانید بدون نیاز به ویزای مجدد تا پایان اعتبار ویزا به این کشور سفر کنید.

3 - سوپر ویزا
این ویزا برای والدین، پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های شهروندان و مقیمان دائم کشور کانادا  صادر می شود. اعتبار آن به صورت 10 ساله می باشد اما از آنجایی که پاسپورت ایران تنها 5 سال اعتبار دارد، سوپر ویزا برای ایرانیان 5 ساله صادر می شود.

4 - ویزای ترانزیت
این ویزا برای کسانی صادر می شود که کشور کانادا محل ترانزیت بین  مبدأ و مقصد آنها می باشد. ویزای ترانزیت کانادا دو نوع است :  در صورتی که شما بنا به دلایلی مانند سوختگیری هواپیما، تغییر پرواز و ... نیاز به فرود در فرودگاههای این کشور داشته باشید،لازم است ویزای نرانزیت نوع A  دریافت نمایید. که بر اساس این ویزا شما می توانید کمتر از 48 ساعت در فرودگاه این کشور بمانید. ویزای ترانزیت نوع B نوعی از ویزای ترانزیت و مشابه ویزای ترانزیت نوع اول است با این تفاوت که ترانزیت در ویزای نوع اول از طریق هوایی است و در نوع دوم از طریق دریایی یا زمینی می باشد و شما باید در حداقل زمان از کشور کانادا خارج شوید.


https://www.canparstravel.com/page/7/%D9...8%AF%D8%A7
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
گرفتن ویزای کانادا - توسط easytravel - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳, ۱۲:۴۲ ب.ظ
RE: گرفتن ویزای کانادا - توسط canparstravel - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹, ۰۲:۰۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان