انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

#1
هتل آرامیس کیش
معرفی : هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در سال 1387 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی 4 طبقه با تم زیبای آبی و سفید است که دارای 64 واحد اقامتی می باشد. کارکنان آموزش دیده هتل آرامیس آماده پذیرایی و ارائه خدمات به شما گردشگران گرامی هستند. 
[عکس: aramis-hotel-kish-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل آرامیس از نوع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته هستند که امکانات تلویزیون،‌ مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، حمام با لوازم بهداشتی، دمپایی، صندوق امانات، دراور ، آباژور، مبلمان ، کمد لباس و رخت آویز را دارا می باشند.
امکانات هتل : باغچه، فضای سبز، فضای سنتی نشستن در بیرون هتل ، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، لابی،‌ روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری ، خشکشویی، خدمات اتو، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تشریفات ویژه، خدمات تور، گشت نیم روزی و روزنامه
[عکس: aramis-hotel-kish-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل آرامیس در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر است. ساعت سرو صبحانه در این رستوران برای شما مسافران تور کیش از 8 تا 10 صبح می باشد. 
موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان پردیس جزیره قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه 12 دقیقه است و تقریبا دو کیلومتر با اسکله تفریحی فاصله دارد . مراکز خرید کیش نیز بسیار به آن نزدیک هستند. 
[عکس: aramis-hotel-kish-3.JPG]
پیشنهاد ما : موقعیت مکانی مطلوب، ساختمان و اتاق های شیک و تمیز و قرار گیری در کنار مرکز خرید پردیس یک همگی از مزیت های مهم این هتل محسوب می شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
هتل آرامیس کیش - توسط bilitekish1 - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰, ۰۹:۲۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان