انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آیسی باتومی گرجستان

هتل آیسی باتومی گرجستان

#1
هتل آیسی باتومی گرجستان : این هتل چهار ستاره باتومی، فاصله بسیار کمی تا ساحل داشته و اتاق ها و رستوران های آن به این ساحل زیبا دید خوبی دارند. کارکنان هتل آیسی باتومی گرجستان به صورت شبانه روزی میهمانان و توریست های تور گرجستان را پذیرش کرده و مسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی هستند. در لابی هتل آیسی باتومی گرجستان اینترنت و روزنامه رایگان ارائه شده، همینطور میهمانان میتوانند از پارکینگ این هتل نیز رایگان استفاده کنند. هتل آیسی باتومی گرجستان برای میهمانان خود امکاناتی نظیر اتاق های جلسه و کنفرانس، سالن پذیرایی، صرافی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، ترنسفر فرودگاه، تاکسی و ... را ارائه میدهد .
[عکس: 1513649604.jpg]
اتاق های هتل آیسی باتومی گرجستان

اقامتگاه های این هتل به دو دسته اتاق های استاندارد و اتاق های لوکس تقسیم میشود. کف تمام اتاق ها فرش بوده و امکانات یکسان بین آن ها شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، نظافت روزانه، ملبمان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حمام اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان میباشد.
[عکس: 1513671638.jpg]
رستوران ها و امکانات تفریحی هتل آیسی باتومی گرجستان

هتل آیسی باتومی گرجستان هتلی خوب و با قیمت مناسب است. رستوران های این هتل نیز کیفیت بسیار خوبی داشته و منظره ای پانورامیک به سمت دریای سیاه دارند. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای محلی گرجی، اروپایی و بین المللی وحود دارد. امکانات سرگرم کننده هتل آیسی باتومی گرجستان ماساژ، اتاق بازی بیلیارد و سالن ورزشی محهز میباشد.
[عکس: 1513649103.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل آیسی باتومی گرجستان

دسترسی ها و جاذبه های بسیار خوبی نزدیک به این هتل چهار ستاره با امکانات قرار گرفته. به عنوان مثال شما میتوانید با دو دقیقه پیاده روی از هتل به خیابان مرکزی زوراب گورگیلادز برسید. دریاچه نوری و سیتی پارک نیز با هتل دو دقیقه فاصله دارند. یکی از ویژگی های مثبت و خوب این هتل نزدیک بودن به ساحل دریای سیاه است. از وسایل حمل و نقل، ایستگاه قطار باتومی و فرودگاهی بین المللی این شهر به ترتیب در فاصله های سه کیلومتری و پنج کیلومتری از هتل آیسی باتومی گرجستان قرار دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
هتل آیسی باتومی گرجستان - توسط امیر علی96 - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱, ۱۰:۴۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان