انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیرات روانی سفر در افراد

تاثیرات روانی سفر در افراد

#2
سفر واقعا بر روح و روان تاثیر مثبت دارد.
جزیره موریس جزیره ای خاص و ویژه

جزیره موریس یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیاست. بخصوص اگر اهل تفریحات آبی و گردش در ساحل و طبیعت باشید؛ موریس را باید بهشتی برای شما دانست. جالب است بدانید  این جزیره جذاب، مسافرانی از ثروتمندترین افراد جهان را سالانه چندین بار به خود جذب می کند. پس شما از طریق تور خارجی ارزان که در سفربین وجود دارد می توانید به این جزیره زیبا سفر کنید و از تفریحات آبی آن لذت کافی را ببرید.
موریس کشوری جزیره ای در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است که در حدود نهصد کیلومتری شرق ماداگاسکار قرار دارد. موریس بخشی از جزایر ماسکارین به شمار می رود و جزیره فرانسوی رئونیون در صد و شصت کیلومتری جنوب غربی ان قرار دارد. پایتخت جزیره موریس شهر پورت لوئیس می باشد.
جزیره موریس در غرب اقیانوس هند واقع شده و از نظر مساحت حدودا چهار برابر شهر تهران است. این جزیره که به ساحل های طولانی خود مشهور است؛ دارای آب و هوای استوایی است. بنابراین بهترین زمان سفر به آن از ماه فروردین تا نهایتا آبان ماه است. پس با تور لحظه آخری تعطیلات نوروز97 را می توانید برنامه ریزی کنید که در این جزیره خوش آب و هوا باشید.
افراد مختلفی با ادیان گوناگون در این جزیره با صلح و دوستی مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. مهربانی و احترام بیش از حد از برترین خلقیات ساکنان این جزیره است. و به همین دلیل آنجا را فضایی امن برای استراحتی مطلق و تفریح نموده است. اگر به موریس می روید؛ بهتر است بدانید این جزیره به غذاهای پر ادویه، تند و دریایی مشهور است. و طعم مثال زدنی غذاهای محلی آن، از جاذبه های انسانی جزیره شمرده می شود.
گشت و گذار در شهر، رانندگی و گشت زدن با خودروهای آفرود در جاده های جنگلی و ساحلی و دیدن حیوانات آزاد در جنگل، از جمله لاک پشت های صد ساله، باغ گیاه شناسی موریس، آبشارهای جزیره، کوهستان سیگنال و دریاچه آتشفشانی، از دیگر جاذبه های طبیعی این جزیره است.

مراکز خرید جزیره موریس را نیز فراموش نکنید. اگرچه این سفر به موریس ، نسبتا گران و پر هزینه است. اما جالب است بدانید خرید در مراکز آن خوش قیمت و به صرفه است. و در نهایت یکی از جاذبه های اختصاصی این جزیره برای ایرانیان ساختمان و باغی متروکه در انتهای یک کوچه بن بست است. جایی که امروزه بجز معدود گردشگران ایرانی علاقمند به تاریخ، کسی سراغ آن را نمی گیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
تاثیرات روانی سفر در افراد - توسط setareh238 - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵, ۱۲:۲۹ ب.ظ
RE: تاثیرات روانی سفر در افراد - توسط samanehh - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵, ۱۲:۵۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان