انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

#1
طراحی سایت هتل
 
امروزه با مشاهده سیر تکاملی سریع کسب و کار در دنیای اینترنت و رقابت چشم گیر آنها رو به رو می باشیم. همچنین بیشتر افراد نیاز های خود از طریق اینترنت برطرف می نمایند و نیز افراد برای تبلیغات و جذب مشتری بیشتر اقدام به مراجعه به شرکت طراحی سایت طراحی سایت می نمایند.
 
برای تمامی افراد این موضوع پوشیده نمی باشد که هیچ صنعتی مانند صنعت گردشگری بسیاری در تمامی فصول دارد و گردشگری داخلی و خارجی بسیاری در حال سفر به شهرهای مختلف می باشد. بیشتر افرادی که به مسافرت می روند ترجیح می دهند زمانی که به مقصد می رسند به جای اینکه ساعت ها در جستجو هتل مورد نظر خود باشند مستقیم به محل اقامت از پیش تعیین شده بروند.
 
هتل ها از جمله مشاغلی می باشند که نیاز به دارا بودن یک طراحی سایت حرفه ای می باشند و طراحی سایت برای آنان جزو اولویت های برتر آنها بشمار می رود.
 
چرا طراحی سایت هتل:
ایران جزو کشورهای گردشگری می باشد و توریستان بسیاری به ایران رفت و آمد می نماید در نتیجه با طراحی سایت هتل و قرار دادن زبان دیگر می توانید مسافران خارجی بسیاری را جذب نمایند.
 
با طراحی سایت هتل، صاحبان هتل میتوانند به معرفی هتل، امکانات و قابلیت های هتل بپردازند و نیز با قرار دادن گالری تصاویر از فضای داخلی و بیرونی هتل و امکانات هتل برای بازدید کنندگان به نمایش بگذارند. در ضمن با طراحی سایت امکان مقایسه هتل خود را به سایر هتل ها می دهید.
 
با طراحی سایت هتل این امکان را به مشتریان خود میدهند تا اطاق یا سوییت مورد نظر خود را انتخاب و به بصورت اینترنتی رزرو نمایند، همچنین با طراحی سایت باعث می شود تا مشتریان بیشتری را جذب نمایید در نتیجه درآمد خود را بالا می برید.
 
طراحی سایت برای هتل یکی از بهترین راه برای تبلیغات و سبقت از سایر رقیبان خود در این حرفه می باشد و نیز باعث جلب اعتبار و اطمینان نیز می شود.
 
امکانات سمت کاربر:
امکان مشاهده چگونگی ارائه خدمات
امکان مشاهده اتاق ها و سوئیت ها و اطلاعات کافی در مورد امکانات آن و مشاهده قیمت ها
رزرو آنلاین و پرداخت آن از طریق درگاههای بانکی
تعداد ظرفیت پذیرش هتل
ارتباط بین تورهای گردشگری و آژانس های مسافرتی
نمایش دادن اطلاعات درباره خالی یا پر بودن اتاق ها
تاریخ بندی اتاق های خالی یا پر
نمایش آدرس در گوگل،شماره تلفن، ایمیل و ....
امکانات مدیر سایت :
دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت یا تعداد تخت
تاریخچه و افتخارات هتل
امکان مشاوره آنلاین
معرفی گزیده ای از مکانهای دیدنی شهر و جاذبه های شهر
مدیریت اطلاعات سایت هتل بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی
ریسپانسیو بودن سایت
فرم های مربوط به رزرو هتل
دارای سرعت بارگذاری بالا
نظر سنجی
فرم ارتباط با ما
آمار بازدید کنندگان از سایت
دارای سئو سایت و در موتور های جستجو دارای جایگاه مناسب می باشد.
طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS هتل شما
امروزه با فراگیره شدن گوشی ها و تبلت دیگر افراد از طریق موبایل کار های اینترنتی خود را انجام می دهد.  با طراحی اپلیکیشن هتل و قرار دادن امکانات رزرو آنلاین، گالری تصاویر ،درباره ما ،تماس با ما و ... را می توان در اختیار کاربران قرار داد و دسترسی آنها را آسانتر می کنید.همچنین می توان زمانی که افراد هتل اقامت دارند و در اتاق خود می باشند از طریق اپلیکیشن می توانند بدون شماره گیری تلفن ویا مراجعه به رسپیشن هتل از طریق اپلیکیشن کارهای خدماتی،سفارش غذا،خرابی سیستم تهویه و .... را به رسپیشن هتل اطلاع دهند.
 
اپلیکیشن هتل باید از نظر گرافیکی خوب و زیبا باشد و نیز دسترسی به امکانات آن به راحتی و قابل فهم باشد تا کاربر بتواند براحتی با آن کار نماید و دسترسی راحتی به امکانات داشته باشد. همچنین طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS هتل شما با عث می باشد تا بر اعتبار و کیفیت هتل شما تاثیر بسیاری داشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
طراحی سایت هتل - توسط mohi72 - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶, ۰۱:۰۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان