انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور گردشگری در تهران

تور گردشگری در تهران

#1
توچال
دامنه جنوبی البرز که به کوه توچال شهرت دارد. میعادگاه اصلی کوه نوردان و ورزشکاران تهران است.که تمامی این گردشگران از اجاره ماشین در تهران استفاده میکنند مشهورترین و پربازدید ترین  پناهگاه‌های توچال از شرق به غرب عبارت است از : کلک چال، شروین، شیرپلا، توچال، اسپید کمر و پلنگ چال که همگی آنها مشرف به تهران‌اند.شما میتوانید با اجاره خودرو در تهران با ماشین های مدل بالا و راحت از این مکان ها دیدن فرمایید.و با اجاره ماشین در تهران به این جا های دیدنی به اسانی سفر کنید  علاوه بر تله‌سی‌یز کوچکی که منطقه دربند دارد تله‌کابین توچال دارای بالابرو صندلی است و پیست توچال نیز تنها مکان قابل اسکی روی برف این منطقه است که با اجاره ماشین در تهران ای مناطق را به شما معرفی می کند..
 
 
پارک جنگلی لویزانیکی از مناطق گردشگری مناسب برای مشتریان اجاره ماشین
این پارک با وسعتی  1/100 هکتار که بیشتر کاربرد تفریحی است.که شرکت اجاره ماشین در تهران ای مکان را به از شمال به قوچک، از جنوب به شمس‌آباد، از غرب به ده لویزان و از شرق به پادگان خاتم‌الانبیاء محدود می‌شود. پارک لویزان نیز از گردشگاه‌های بزرگ استان، به ویژه شهر تهران است.
 
پارک جنگلی چیتگر
1/450 هکتار زمین پر درخت و وجود یک پیست ویژه دوچرخه سواری از شمال به زمین‌های چیتگر از جنوب به بزرگراه کرج، از غرب به پیکان‌شهر و از شرق به منطقه خرگوش‌دره محدود می‌شود. پارک چیتگر از بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی استان است که در بیشتر فصل‌های سال از آن استفاده می‌شود.
  
دره اوین ، درکه
این دره در شمال شهر تهران واقع است. ابتدای مسیر دره اوین ، درکه روستای درکه قرار دارد که یکی از خوش آب و هواترین مناطق روستایی تهران است. در طول دره اوین رودخانه‌ای پر آب جریان دارد که در بخشی از مسیر خود، به صورت پلکانی در می‌آید که به هفت‌حوض معروف است و به صورت یک استخر طبیعی عمل می‌کند. دره اوین – درکه به علت قرار گرفتن در مسیر راه کوهنوردان، یکی از پررفت و آمدترین دره‌های شهر تهران است
 
دره کن ، سولقان
این دره در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد و رودخانه که از بلندی‌های شمال البرز سرچشمه می‌گیرد در مسیر آن جریان دارد. در طول دره‌ها قهوه‌خانه‌هایی وجود دارد که در روزهای هفته به ویژه در روزهای تعطیل تابستان از مسافران پذیرایی می‌کنند.
 
دره اوشان ، فشم
این دو ناحیه به ترتیب در 30 و 35 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارند. فشم از مسیر از جاده لشکرک دارای باغ‌های میوه بسیار است و هوای آن در بهار و تابستان معتدل است. روستاهای آهار، شکرآب، زایگون، گرماب دره و میگون نیز در همان حوالی، از مناطق تفریحی‌اند که برای سفرهای یک روزه بسیار مناسب هستند.
 
 دره جاده چالوس
این دره که در مسیر جاده کرج به چالوس قرار دارد. یکی از زیباترین دره‌های ایران و شاید جهان به شمار می‌آید و چشم‌اندازهای بی‌مانند دارد. در این دره‌ها رستوران و هتل‌های پرشماری وجود دارد که می‌توان شب را در آنجا سپری کرد.
دره چالوس به دلیل زیبایی‌های فراوانی که دارد در همه ایام سال حتی در زمستان که برودت هوا در آنجا به چندین درجه زیرصفر می‌رسد و برف و سراسر آن را می‌پوشاند پذیرای گردشگران است و به‌طور کلی از مناطق دیدنی استان است.کنار جاده کرج – چالوس در 70 کیلومتری تهران و در انتهای یک جاده فرعی مکانی به نام تکیه سپه سالار وجود دارد که چشم‌انداز آن قله هفت خوان‌هاست در این مکان ساختمانی بزرگ با سالنی مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران وجود دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
تور گردشگری در تهران - توسط radmehrr - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵, ۰۳:۳۵ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان