انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیرات بکو – ابرکاوان

نمایندگی تعمیرات بکو – ابرکاوان

#1
بکو تولید کننده لوازم خانگی منزل به عنوان یکی از برندهای موفق ترکیه ای توانسته است به خوبی در بازار ایران طرفداران خودش را داشته باشد. در این بین نمایندگی تعمیرات بکو یا خدمات پس از فروش بکو چیزی است که خیلی از مراجعین به تعمیرگاه لوازم خانگی در پی آن هستند. ابرکاوان به عنوان نمایندگی تعمیرات بکو سالهاست که به ارائه خدمات نصب و راه اندازی، تعمیرات یخچال فریزر بکو، تعمیرات ساید بای ساید بکو، تعمیرات ماشین لباسشویی بکو، تعمیرات ماکروفر بکو، تعمیرات اسپیلت بکو به صورت تضمین شده می پردازد. اگر به تازگی لوازم خانگی بکو خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن معتبر است میتوانید با تکنسین‌های فنی ابرکاوان در مورد مشکلاتی مانند عدم عملکرد مناسب دستگاه، صدا و نویزهای غیرطبیعی، روشن نشدن، بررسی موتور دستگاه و سایر موارد مشورت کرده و دغدغه خود را بیان کنید.
نقل قول:
تمامی تعمیرکاران ابرکاوان نمایندگی تعمیرات بکو سالهاست که به صورت تخصصی اقدام به تعمیر محصولات بکو می‌کنند و با اتکاء به تجربه و مهارت بالای خود در بازدید اولیه از لوازم خانگی بکو متوجه عیب و نقص فنی دستگاه می شوند و با استناد به نظر کارشناسانه خود، با توجه به نوع و میزان خرابی دستگاه براورد هزینه تقریبی را به شما اعلام میکنند.
توصیه می‌شود در این مواقع، دستگاه را دستکاری نکنید، به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه نمایید، اگر کارت گارانتی دارای اعتبار دارید با نمایندگی مجاز تماس بگیرید یا اگر گارانتی مفقود یا گم شده است با ابرکاوان نمایندگی تعمیرات بکو تماس حاصل نمایید.
متخصصین فنی و تعمیرکاران ابراکاوان نمایندگی تعمیرات بکو  در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته تمامی محصولات لوازم خانگی بکو  را در منزل یا محل کار شما انجام میدهند و با اتکاء به سال‌ها تجربه و گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بکو، ابرکاوان نمایندگی تعمیرات بکو با بالاترین سطح کیفیت خدمات را برای رضایتمندی مراجعین خود ارائه مینماید.
برند لوازم خانگی بکو، در دهه‌ی 50 میلادی با شروع رشد صنعتی ترکیه ایجاد شد. کمپانی ترکیه‌ای بکو که یکی از برندهای معتبر تولید لوازم خانگی و جزو مجموعه‌ی آرچلیک است، در سال 1967 توسط وهبی کوچ تاسیس گردید. این گروه متعلق به هولدینگ KOC –  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در اروپا می باشد که در لیست رده بندی Fortune Global 500  قرار دارد. این برند ترکیه‌ای، برند آلمانی گروندیگ را در سال 2004 خریداری نمود و توانست در سال 2005، بیش از نیمی از تلویزیون‌های اروپا را تولید کردند. با گسترش فعالیت‌های این شرکت، در حال حاضر، محصولات این کمپانی با 18 کارخانه در جهان، به بیش از 130 کشور جهان صادر می‌شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
نمایندگی تعمیرات بکو – ابرکاوان - توسط khakzad20 - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷, ۰۳:۰۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان