انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دیدنی ترین مناطق قزاقستان

دیدنی ترین مناطق قزاقستان

#1
سلام به همه دوستان
حالتون چه طوره!!؟ امیدوارم که خوب و سلامت باشید. داشتم در مورد دیدنی های کشورهای مختلف مطلب می خواندم. به مورد زیر برخوردم. گفتم شاید برای شما هم جالب باشه و از خواندنش لذت ببرید.
سرزمین هایی مانند قزاقستان و هندوستان برای تور نوروزی بسیار مناسب می باشد و دلیل اصلی این امر نزدیکی بسیار مناسب به ایران زمین می باشد که به نصبت سایر کشور های دنیا کمتر می باشد و به همین دلیل از پرواز های چند پروازه و ... بهتر می باشد.در ادامه از سایت قزاقستان به برسی این موارد خواهیم پرداخت. در ادامه به برسی یژگی های تور نمایشگاهی برای سفر های کاری نیز خواهیم پرداخت تا با ویژگی های تور نمایشگاهی مناسب اشنا شوید.
[عکس: -و-هندوستان-برای-تور-نوروزی.jpg]
قزاقستان یکی دیگر از مقاصدی می باشد که شما می توانید برای سفر های نوروزی خود در نظر داشته باشید وجاذبه های گردشگری بسیار خاصی را در خود جای داده است. در این مقاله به برسی مواردی مانند زیبایی های گردشگری کشور هایی مانند قزاقستان و همچنین برسی دلایل سفر به هندوستان خواهیم پرداخت.
در این بخش به معرفی زیبایی ها و جاذبه های گردشگری قزاقستان خواهیم پرداخت:
شهر آلماتی
این شهر کی از زیبا ترین شهر های گرجستان می باشد و سراسر آن را شهر سازی بسیار زیبا و معماری منحصر به فرد به چشم می خورد. دلیل اصلی زیبایی های چنین شهری وجود دو نوع تاثیر معماری بر روی فرهنگ این سرزمین می باشد که هر کدام دارای یک سری ویژگی بسیار خاص را دارا می باشد. به این صورت که معماری ایرانی از سمت جنوب و معماری روسی که در شهر های بزرگ روسیه قابل رویت می باشد از شمال وارد این کشور شده و همین امر باعث زیبایی های بسیار زیاد این شهر شده است. علاوه بر این موارد می توان به زیبایی های شهر سازی این شهر نیز اشاره کرده که با استفاده از این مورد در کنار معماری و المان های شهری زیبا مانند آب نما ها و ... به یک دلیل برای انتخاب به عنوان تور نوروزی شده است.
 
[عکس: -و-هندوستان-برای-تور-نوروزی-1.jpg]
دیدنی های آلماتی
این شهر موارد هنری بسیار زیادی را خود جای داده است به این صورت ک مراکز تئاتر بسیار زیادی را با معماری بسیار خاص دارا می باشد, نمونه های دیگر چنین زیبایی هایی را می توانید در موزه های این شهر یافته و هنر این سرزمین را در گالری های بسیار شیک هنر آن بپابید.در کنار تمامی این موارد می توانید از مراکز تجاری و مکان های تفریحی این شهر نیز استفاده نمایید که به صورت بسیار تخصصی و زیبا طراحی و پیاده سازی شده است.
مهمترین و زیبا ترین بنای معماری شهر آلماتی را می توان کلیسای جامع شهر نامید که یک شاهکار معماری در این کشور محصوب شده و می تواند دلیل سفر شما به این سرزمین باشد.
دلایل سفر به هندوستان
هند یکی از زیبا تری مکان هایی می باشد که شما توانید برای تور نوروزی به آن سفر کنید . دلیل اصلی این گفته در سایت ما که در هر جایی قابل مشاهده نمی باشد، طبیعت بسیار زیبا و چهار فصل این سرزمین می باشد. هند را از چهار جنبه ی کوهستان، سواحل ، جلگه، و کویر می توان مورد برسی قرار داد و به همین دلیل می توان برای مسافرت به این گزینه نیز فکر کرد. سواحل هندوستان که در جنوب این سرزمین واقع شده است و در مجاورت اقیانوس هند می باشد دارای طبیعت بسیار زیبا و بی نیاز از هر تعریفی می باشد که خود می تواند یکی از دلایل سفر به هندوستان باشد.
[عکس: -و-هندوستان-برای-تور-نوروزی-2.jpg]
فرهنگ و معماری هندوستان
در کنار طبیعت زیبای هندوستان باید در نظر داشته باشید که این سرزمین از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است که در تور هند نوروز بیشتر نیز می شود ولی به همین دلیل است که در این سرزمین، ادیان بسیار زیادی را مشاهده کرده و همین موضوع باعث تنوع فرهنگی بسیار بالایی در این سرزمین شده است.
دیدنی های ساخت بشر نیز در این سرزمین کم نمیباشد. از معابد بسیار زیادی که در هندوستان ساخته شده است که نمایان تاریخ و فرهنگ مردم هند می باشد بگیر تا گل سر سبد معماری و جاذبه های این سرزمین که تاج محل نام دارد. این سرزمین را می توان به سادگی در لیست برترین مقاصد سفر نوروزی خود جای داده و همین زیبایی هاست که می تواند شما را متقاعد میسازد.
منبع: e-kazakhstan.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
دیدنی ترین مناطق قزاقستان - توسط zahra84 - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳, ۱۱:۱۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان