انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چیدمان میز شام عروسی

چیدمان میز شام عروسی

#1
[/url]
چیدمان میز شام عروسی
[عکس: 4.jpg]چیدمان میز شام عروسی
1- استفاده از رومیزی زیبا
پیش از اینکه میز شام در برگزاری مراسم عروسی چیده شد ,  باید از رومیزهای شیک استفاده گردد. اگر رومیزی که انتخاب می کنید نگین کاری باشد سبب می شود که جلوه ی بیشتری داشته باشندو همچنین رزق وبرق میز نیز بیشتر گردد.میز شام باید در مقابل مهمانان باشد. در پایین رومیزی ها هم می تواند از پاپیون و ربان استفاده کرد تا رومیزی را زیباتر جلوه دهد. عروس و داماد هم می توانند از دور مهمانان عزیز را ببینند .
2- گل آرایی در چیدمان میز شام عروسی
در تشریفات مجالس برای چیدمان میز شام عروسی می توانید از گل استفاده نمایید. این گل ها باید دارای اندازه های مناسبی باشند گل های که ساقه های دراز تری دارند زیباتر جلوه میدهند. سعی کنید از گل های رز، سوسن ، میموزیا، داودی، آنتوریوم قرمز ، فرزیا استفاده نمایید.یکی دیگر از نکات هم استفاده از گل طبیعی برای میز شام عروس و داماد است البته بر رو دیگر میزها می توان از گل های مصنوعی استفاده کرد. گلدان ها باید کشیده و بلور باشند. رنگ گل های روی میز را می توانید با یکی از اجزای سفره ست کنید. مثلا گل ها با دستمال ها ست باشند.
3- استفاده از شمع در چیدمان میز شام عروسی
می توانید گل را در وسط قرار دهید و در هر دو سمت آن شمع بگذارید . سعی کنید گل با شمع ها هماهنگی داشته باشد. در صورتی که ارتفاع گلدان با شمع یکی باشد می تواند میز شام را زیباتر نشان دهد . شمع ها را در زمان صرف شام باید روشن بگذارید.
4- لیوان ها
گاهی برای نوشیدنی های متفاوت از لیوان های مختلفی استفاده می شود .این کار سبب می شود که زیبایی میز کاسته شود. بهتر است تنها از 2 لیوان مجلسی و شیک استفاده کنید .
5- دستمال سفره
دستمال سفره هم یکی دیگر از اجزای میز شام است که بسیار بر روی زیبایی تاثیر می گذارد. دستمال ها را درون بشقاب ها قرار بدهید . استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را شیک تر و زیباتر کند.
6- قاشق، چنگال و بشقاب
در کنار بشقاب ها باید قاشق و چنگال ها را قرار بدهید. دقت کنید چگونگی قرارگیری چنگال ، قاشق و چاقو در زیبایی میز شام بسیار مهم است. برای دسر هم قاشق های کوچکی را قرار بدهید و برای غذا و سالاد هم از بشقاب های جداگانه ی استفاده نمایید. برای غذا بشقاب های بزرگ و برای دسر از بشقاب های کوچک استفاده نمایید.
7- استفاده از تکنیک های سفره آرایی
یکی از تکنیک های سفره آرایی در تالار عروسی چگونگی چیدمان غذاها و سالادها می باشد. مثلا شما می توانید سالاد را به بهترین شکل ممکن تزئین نمایید. اجزای سالاد و رنگ آنها نیز بسیار مهم می باشد. سعی کنید رنگ سالاد با دیگر اجزای سفره دارای هماهنگی باشد.
غذای عروس و داماد می تواند با زرشک و رنگ زعفرانی به صورت مخصوص تزئین شود این کار می تواند سبب شیک و زیباتر شدن میز شام عروس و داماد شود. شما همچنین می توانید در باغ تالار عروسی هر نوع تکنیکی که مد نظرتان است را ارائه دهید . و باغ عروسی خود را سفره آرایی کنید .
خدمات مجالس شب آرا نور برترین برگزار کننده مراسمات و ایونت ها , تشریفات لاکچریاجاره باغ برای عروسی , برگزاری جشن تولد در ایران است .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
چیدمان میز شام عروسی - توسط aylin.saeidy - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶, ۰۱:۳۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان