انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرایط مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل

شرایط مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل

#1
شما در این مقاله کلیه مسائل مربوط به ادامه تحصیل و شرایط کلی مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل را خواهید دانست.


کانادا اهمیت زیادی برای تحصیلات قائل است.سیستم آموزش و پرورش بسیار قوی و هزینه های زیاد برای بخش آموزش و پرورش ، مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای دانش پژوهان می کند.


[عکس: %D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8...D9%842.jpg]

از مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-امنیت بالا برای زندگی

کشور کانادا دارای پایین ترین آمار جرم جنایت در منطقه خود است.با وجود آنکه این کشور با آمریکا همسایه است ، اجازه حمل نقل سلاح گرم در این کشور وجود نداشته و این موضوع به شدت کنترل می شود.


2-یکی از ایده آل ترین کشور های دنیا برای زندگی کردن

طبق نظر سازمان ملل متحد کانادا یکی از بهترین کشور های جهان برای زندگی کردن است.شهر های مهم کانادا مانند ونکوور ، تورنتو و منترال به لطف فرهنگ سازی های زیاد و امنیت و سبک زندگی جذاب مردم ، شهر هایی با ویژگی های ایده آل جهت زندگی کردن و کار کردن می باشند.

3-هزینه پایین تحصیل در کانادا

کانادا در مقایسه با کشور هایی مانند آمریکا ، انگلیس و استرالیا پایین ترین نرخ شهریه را از دانشجویان خارجی دریافت می نماید.هزینه دانشگاه های خصوصی آمریکا تقریبا دو برابر در کانادا می باشد.حدود هزینه یک دانشجوی کارشناسی در سال تحصیلی ( 8 ماه ) حدود 12000 دلار در سال می باشد.همانطور بسیاری از افراد قصد مهاجرت به انگلستان جهت ادامه تحصیل را دارند،تمایل مردم برای مهاجرت به کانادا برای تحصیل نیز بسیار بالاست!!

4-کانادا ، مقصد نهایی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

کشور کانادا به لطف همکاری بسیاری از دانشمندان ، محققان و کارآفرینان محیط فوق العاده ای جهت کار و تحصیل دارد.کشور کانادا پیشروی همه کشور های دنیا در زمینه ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد.شهرت بسیار بالای کانادا در زمینه ی ارتباطات از راه دور ، حمل و نقل و مهندسی فضا ،میکروالکترونیک،دستگاه های پزشکی ، نرم افزار های پیشرفته ، لیز ، بیو تکنولوژی ، صنایع اقیانوسی و انرژی برق آبی و انرژی هسته ای می باشد.

امیدواریم که این مقاله به اندازه ی کافی برای شما مفید واقع شده باشد و پس از مطالعه ی این مقاله بهترین تصمیم را در خصوص مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل یا زندگی کردن را بگیرید.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر جهت مهاجرت به انگلستان و یا کانادا حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .
پاسخ


پیام‌های این موضوع
شرایط مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل - توسط amiir2244 - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱, ۰۱:۳۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان