انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه مدت طول می کشد اسباب کشی کنید

چه مدت طول می کشد اسباب کشی کنید

#1
[عکس: %D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]
جابجایی خانه نه تنها دشوار و گران است بلکه بسیار وقت گیر است. مهم نیست که چقدر زمان دارید، اما نمی توانید که تصمیم گرفته و بلافاصله حرکت کنید شما نیاز به برنامه ریزی قبلی برای فرآیند جابجایی و آماده سازی قبلی دارید.
شما نمی توانید کل برنامه ریزی و جابجایی را در تعطیلات آخر هفته و تنها در طول 2 روز انجام دهید (حتی اگر قصد جابجایی به صورت محلی داشته باشید)  بارگیری اثاثیه شما دراتوبار و حمل آنها به مقصد نهایی ممکن است تا یک هفته، وابسته به فاصله جابجایی شما، طول بکشد. سپس، شما نیاز خواهید داشت وسایل خود را از اتوبار تخلیه کرده و در مکان جدید قرار دهید.
بنابراین، چقدر وقت دارید که جابجایی خود را سازماندهی کرده و عملی کنید؟ فرایند جابجایی چقدر طول می کشد؟ چقدر سریع می توانید خانه خود را جابجا کنید؟
زمان لازم برای جابجایی بستگی به شرایط خاص هر مورد خاص دارد، اما میانگین زمان جابجایی حدوداً 8 تا 16 هفته است. این مجموع زمانهای مورد نیاز برای تکمیل فرآیند است:
چه مدت طول می کشد تا خانه ای را خریداری کرده و یا به فروش برسانید
اولین گام شما هنگام جابجایی خانه، یافتن یک خانه جدید برای حرکت است. (البته، اگر این حرکت اضطراری است یا اینکه ترجیح می دهید قبل از اینکه به محل جدید برسید، دید بهتری از منطقه جدیدتان داشته باشید، می توانید در ابتدا در یک محل موقت اسکان یابید، اما در اینصورت باید دوبار جابجا شوید هرچند جابجایی دوم فقط درون شهری و در فواصل نزدیک خواهد بود.)
زمان مناسب برای پیدا کردن مکان مناسب برای شما و خانواده تان از چند روز تا چند ماه متغیر است. شما باید در مورد گزینه های مناسب موجود که سازگاری کافی با شرایط شما را داشته باشد تحقیقاتی انجام دهید تا اینکه بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود و خانواده تان پیدا کنید.
اگر قصد دارید برای خرید مسکن برای وام درخواست دهید، در نظر داشته باشید که چند ماه طول می کشد تا تاییدیه وام مسکن را دریافت کنید. سپس، شما برای تکمیل فرایند انتقال مالکیت به 10 هفته نیاز خواهد داشت (تهیه پیشنهاد و تکمیل پروسه انتقال و بستن قرارداد).
اگر می خواهید اجاره کنید، روند بسیار سریع تر و آسان تر خواهد بود. شما هنگامیکه محل مناسب خودتان را پیدا کردید، امضای اجاره نامه تنها حدود یک هفته طول خواهد کشید. (مدت زمانی است که صاحب خانه شما برای دریافت سوء پیشینه و توافق بر سر مفاد قرارداد نیاز خواهد داشت.)
هنگامیکه به دنبال یک خانه جدید هستید، باید خانه قبلی خود را نیز برای فروش آماده کنید. چندین هفته طول خواهد کشید که امکانات با ارزشی را به خانه خود اضافه کنید پس از آن این شانس را خواهید داشت که وارد مذاکره با خریداران بالقوه و بنگاه های املاک شوید.
کل فرآیند معمولا 2 ماه طول می کشد اما می تواند بیشتر طول بکشد که وابسته به نوع املاک شما، مکان آن و قیمت پیشنهادی شما متغیر خواهد بود.
اگر شما قصد ترک مکان اجاره ای را دارید، نیاز به بررسی شرایط پایان دادن به قرارداد دارید و به صاحب خانه خود یک ماه پیش از تخلیه محل باید اطلاع دهید.
چه مدت طول می کشد تا بتوانید شرکت باربری مناسب را انتخاب کنید
[عکس: %D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8...%D8%B1.jpg]
هنگامی که شما می دانید به کدام مقصد حرکت خواهید کرد، وقت آن است که جابجایی خود را سازماندهی کنید. اولین وظیفه شما این است که از کمک متخصصان باربری باتجربه برای تضمین موفقیت آمیز بودن ماموریت جابجایی خود استفاده کنید.
پیدا کردن بهترین شرکت باربری برای شما یک هفته یا بیشتر طول خواهد کشید. شما نیاز به تحقیق در خصوص گزینه های موجود، توصیه ها و پیشنهادات و پر کردن یک فرم برای ارتباط برقرار کردن با چندین شرکت معتبر باربری در منطقه خود و بررسی شهرت آنها دارید. (نظرات قبلی مشتریان را در خصوص شرکت های باربری مطالعه و بررسی کنید).
از سه یا چهار شرکت باربری که ممکن است متناسب با نیازها و شرایط شما باشند وارد مذاکره شوید و یک سری تخمین های آنلاین در ذهن خود ایجاد کنید و سپس با برگزاری جلساتی با آنها اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها بدست آورید و جزئیات جابجایی خود را با آنها در میان بگذارید و پیشنهادات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین طرف قرارداد برای جابجایی خود را انتخاب کنید.
خوب به یاد داشته باشید: هر چه سریعتر شرکت  معتبر مدنظر خود را رزرو کنید، بهتر خواهد بود. بنابراین بهتر است تحقیقات و انتخاب خود را حدود 6-8 هفته قبل از تاریخ مورد نظر جابجایی خود انجام دهید.
اگر تصمیم گرفته اید که خودتان تمام کارهای جابجایی را انجام دهید ، شما همچنین به یک هفته نیاز خواهید داشت تا باربری ارزان و اتوبارمناسب و مقرون به صرفه را برای اجاره پیدا کنید و تمام تجهیزات مورد نیاز برای جابجایی را آماده کنید..
چه مدت طول می کشد تا آماده حرکت شود؟
به هنگام برنامه ریزی برای جابجایی خود ، شما باید مراقبت برخی عوامل دیگر نیز باشید: حدود یک ماه طول خواهد کشید تا پرونده های خود را مرتب کنید: جمع آوری و سازماندهی اسناد شخصی و سوابق مالی؛ پرونده پزشکی شما و خانواده تان؛ واکسن ها؛ پرونده مدارس فرزندان ؛ تغییر آدرس ؛ انتقال گواهینامه رانندگی و مجوز گواهینامه جدید برای ماشین شما؛ انتقال اشتراک آب و برق؛ لغو عضویت در سازمان های قبلی؛ شما همچنین باید وقت خود را برای بازبینی و سازماندهی اسناد خود بگذارید؛
شما از چند روز تا چند هفته زمان نیاز خواهید داشت تا اموال خود را سازماندهی کنید (وابسته به اندازه و میزان اموال تان). این کار حدود 6-8 هفته قبل از جابجایی شما باید انجام شود، به طوری که شما-زمان کافی برای مقابله با چیزهایی که قصد جابجایی آنها را ندارید، داشته باشید. اقلام خود را که هنوز در شرایط خوب و قابل استفاده هستند بفروشید یا به افراد نیازمند اهدا کنید و اقلام بی فایده، فرسوده یا آسیب دیده را به دور بیاندازید.
یک یا دو روز به خود فرصت دهید تا اقلام را جهت استفاده در مکان جدید خود آماده کنید. لیست موجودی اموال شما در حین جابجایی به شما کمک خواهد کرد که آنها را به راحتی در مکان جدید خود پیدا کنید و به عنوان مدرکی برای توصیف شرایط اموال شما پیش از جابجایی می تواند استفاده شود که بیانگر این موضوع خواهد بود که آیا آنها درحین جابجایی آسیب دیده اند یا خیر.
خوب به یاد داشته باشید: در نظر داشته باشید که زمان زیادی برای فروش اقلام موردنظر شما دریافت سود مدنظرتان مورد نیاز است. برای این کار می تواند آنها را در گاراژ خود قرار داده یا به صورت آنلاین به فروش برسانید.
چه مدت طول می کشد تا وسایل یک خانه را برای جابجایی بسته بندی کنید
بسته بندی برای جابجایی یک کار دشوار و خطرناک است که باید با بیشترین دقت انجام شود. شما باید زمان کافی برای اطمینان از بهترین حفاظت ممکن برای اقلام خود اختصاص دهید. بسته بندی با عجله می تواند به اموال شما در حین جابجایی آسیب بزند. بنابراین، توصیه می شود در اسرع وقت و با صرف چند ساعت در روز برای این کار آماده شوید تا اطمینان حاصل کنید امنیت اموال خود را به طور کامل تضمین کرده اید.
اگر خودتان کار بسته بندی را انجام می دهید، نیاز به صرف زمان های زیر خواهید داشت:
  • 12-16 ساعت برای بسته بندی یک آپارتمان استودیو یا آپارتمان یک خوابه؛

  • 25-30 ساعت برای آپارتمان یا خانه دو خوابه؛

  • 40 ساعت برای یک خانه معمولی سه خوابه؛

  • 50-55 ساعت برای بسته بندی یک خانه چهار خوابه.
به خاطر داشته باشید که بسته بندی های خود را از پارکینگ، زیرزمین، اتاق زیر شیروانی، و غیره آغاز کنید چرا که زمان بیشتری برای بسته بندی و جمع و جور کردن در مقایسه با اتاق های استاندارد نیاز خواهند داشت پس بهتر است در ابتدا زمانیکه وقت و انرژی بیشتری دارید صرف آنها کنید.
اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی را دارید چرا که ترک محل و رفتن به مغازه برای خرید این اقلام در حین بسته بندی زمان گیر خواهد بود.
اگر شما از خدمات متخصصان باربری برای این کار استفاده می کنید، آنها کار بسته بندی را در زمان های قید شده در پایین برایتان انجام خواهند داد:
  • 2-3 ساعت - برای یک استودیو یا آپارتمان یک خوابه؛

  • 3-4 ساعت - برای یک خانه یا آپارتمان دو خوابه؛

  • 6 ساعت - برای خانه سه خوابه؛

  • 8 ساعت - برای یک خانه چهار خوابه.
همچنین بررسی کنید: چقدر هزینه برای بسته بندی وسایل خود باید بپردازید.
چه مدت طول می کشد که یک اتوبار را برای حرکت بارگیری کنید
زمان لازم برای بارگیری اموال شما در کامیون برای حرکت بستگی به عوامل متعددی دارد. تعداد جعبه ها و اقلام خانوار که برای حرکت دارید؛ خدمات اضافی مورد نیاز یا ضروری؛ تعداد طبقات برای جابجایی اثاثیه شما (یا دسترسی به آسانسور)؛ فاصله بین کامیون و ورودی خانه شما؛ غیره.
اگر شما به خوبی آماده شده باشید و هیچ مانع پیش بینی نشده ای رخ دهد، یک تیم 4 نفره از کارگران حرفه ای یک کامیون را در مدت زمان زیر بارگیری خواهند کرد:
  • 2 ساعت – برای جابجایی یک استودیو یا آپارتمان یک خوابه؛

  • 3 ساعت – برای جابجایی یک خانه دو خوابه؛

  • 4-5 ساعت – برای جابجایی یک خانه سه خوابه؛

  • 6 ساعت – برای جابجایی یک خانه چهار خوابه.
چه مدت طول می کشد تا به خانه جدید خود برسید
اگر شما قصد جابجایی درون شهر را دارید، چندین ساعت برای انتقال اقلام خود به خانه جدید خود نیاز خواهید داشت. اگر قصد جابجایی بین شهری دارید، تحویل اثاثیه شما ممکن است چندین روز یا حتی یک هفته طول بکشد.
تخمین زمان واقعی حمل و نقل بستگی به ترافیک و شرایط آب و هوایی در زمان جابجایی شما دارد. شما ممکن است پس از چند ساعت به خانه جدید خود برسید (اگر شما قصد جابجایی در مسافت های کوتاه را دارید و یا اگر قصد پرواز به شهر جدید خود را دارید) و یا پس از چند روز (اگر شما قصد رانندگی به مکان جدید خود را دارید).
چقدر طول می کشد تا در مکان جدید خود جا بیافتید
شما تنها طی چند روز می توانید وسایل خود را در آپارتمان جدید خود مستقر کنید اما در واقع برای جا افتادن و انس گرفتن با مکان جدید ممکن است مجبور باشید چندین ماه منتظر بمانید.
همچنین بررسی کنید: چگونه محل جدید خود را به یک خانه تبدیل کنید؛ چگونه پس از جابجایی به مکان جدید خود را با آن سازگار کرده و بر افسردگی های جابجایی غلبه کنید.
شما همیشه می توانید از ترفندهایی برای صرفه جویی در زمان خود استفاده کنید. با این حال، بهتر است وقت و توجه خود را صرف جزئیات جابجایی خود کنید. این امر تضمین کننده یک جابجایی ایمن، ملایم و بدون استرس خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
چه مدت طول می کشد اسباب کشی کنید - توسط mahya68 - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹, ۱۲:۱۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان