انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برپایی غرفه ایران در نمایشگاه Medica 2017 آلمان

برپایی غرفه ایران در نمایشگاه Medica 2017 آلمان

#1
برپایی غرفه ایران در نمایشگاه Medica 2017 آلمان
[عکس: f547636867.jpg]
نمایشگاه تجهیزات و فناوریهای جدید در حوزه پزشکی  تحت عنوان MEDICA 2017  از تاریخ 22 الی 25  آبان ماه 1396 در شهر دوسلدورف آلمان با حضور نمایندگانی  از شرکت های ده ها کشور برتر جهان در حوزه سلامت برگزار شد . غرفه  جمهوری اسلامی ایران نیز با حمایت سفارت ایران در برلین ،  متشکل از چندین شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارو در این نمایشگاه برپا شد . بر اساس آمارهای منتشره امسال نزدیک به  123 هزار نفر از این نمایشگاه  بازدید نمودند که 60 درصد آنها  که تابعیتی غیر المانی داشتند از 130 کشور دنیا برای مشارکت و یا بازدید از نمایشگاه به آلمان سفر کرده اند
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سومین پاویون ملی محصولات های‌تک ایران در نمایشگاه مدیکا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری شرکت تجارت هوشمند هیراد به عنوان مجری، اواخر آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا می‌شود.
نمایشگاه “مدیکا” بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در حوزه تجهیزات پزشکی و بهداشتی است که هر ساله تعداد زیادی از متخصصان و فعالان این حوزه از سرتاسر جهان گرد هم می‌آورد تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه تجهیزات پزشکی به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰۰۰ شرکت از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در دوسلدورف آلمان برپا می‌شود و در این دوره امسال با رایزنی‌های انجام شده با برگزارکنندگان نمایشگاه فضایی حدود ۱۰۸ متر در سالن ۱۷ نمایشگاه به پاویون ملی ایران اختصاص داده گردید.
در نمایشگاه امسال، ۱۳ شرکت دانش‌بنیان با حمایت مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی حضور دارند. حمایت های مذکور، ۷۰ درصد از هزینه‌های اجاره غرفه، غرفه‌سازی و حمل و نقل شرکت‌ها در این نمایشگاه را پوشش می دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
برپایی غرفه ایران در نمایشگاه Medica 2017 آلمان - توسط iranembberlin - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳, ۰۶:۴۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان