انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

#1
جایی که زیبایی ظاهری یک ساختمان مد نظر باشد، انتخاب ما ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی می باشد. در مقالات قبلی درباره ساندویچ پانل دیواری صحبت کردیم (مقاله ساندویچ پانل دیواری) همچنین نوع و ویژگی هر یک از آن ها را نیز شرح دادیم. شرکت صنعت پوشش که ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به ساندویچ پانل ها می باشد می تواند پروژه های مهم شما را که مربوط به زیبا سازی یک منطقه از طریق بناهایش می باشد را برای شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

ویژگی ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
 پانل دیواری پیچ مخفی/Hidden screw wall panel
ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل های دیواری بیشتر مناسب پوشش دیواره های سوله، کارگاه، کارخانجات و آزمایشگاه ها و… می باشد. این نوع از ساندویچ پانل ها با ضخامت ۴-۶cm مناسب دیوارهای مرتفع سوله و پارتیشن بندی های داخلی ساختمان ها می باشد. ساختار این نوع ساندویچ پانل ها به این صورت است که دارای دو رو ورق از جنس گالوانیزه و آلوزینگ می باشند. گاهاً دیده شده که در ساختار ساندویچ پانل دیواری از یک رو ورق آلوزینگ هم استفاده شده است. ترتیب قرار گیری این لایه ها به این صورت است که یک رو ورق آلوزینگ در بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از درون آن را پوشش می دهد.

ایجاد شیار بر روی این پنل ها میزان استحکام آن ها را افزایش می دهد در نتیجه در برابر انواع فشارها نظیر نیروی ایجاد شده در برابر زلزله را تا حدود زیادی تحمل کرده و مانع افزایش میزان خسارت و خرابی ساختمان ها و سازه ها می شوند.

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی
این نوع از ساندویچ پانل های دیواری دارای ساختار خاصی هستند. اورلپ آن ها به گونه ای خاص هستند که وقتی نصب می شوند، پیچ های نصبی در زیر اورلپ آن قرار گرفته و دیگر دیده نمی شود. بنابراین نتیجه کار نمای ظاهری زیبا خواهد بود.
این نوع از ساندویچ پانل های دیواری با ضخامت ۵ cm تولید می شوند. تفاوت ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی در مدلشان و شکل لبه ها در قسمت عرض می باشد.

اندازه عرض این نوع پانل ها ۱٫۱۶cm بوده ولی عرض مفید آن ها ۱٫۱۲ می باشد. ساختار این پانل ها به این صورت است که ابتدا لبه بالایی این پانل روی سازه ای با پیچ بسته شده و سپس لبه پانل بعدی بر روی این پیچ قرار می گیرد که باعث مخفی ماندن پیچ ها به هنگام نصب می شود. همین موضوع باعث افزایش زیبایی ظاهری و کیفیت کار خواهد شد.

این پانل ها در طول ۲ الی ۱۳ متر با رنگ های مختلف و متنوع تولید می شود. ضخامت استاندارد این نوع پانل ها ۵cm  می باشد.
کارشناسان عموماً از این پانل ها جهت افزایش زیبایی و کیفیت ظاهری بناها امروزه استفاده می کنند. در قسمت بالا هم که اشاره کردیم این پانل ها توسط شرکت صنعت پوشش ساندویچ پانل ماموت از گالوانیزه، آلومینیوم و آلوزینگ ساخته می شوند. ورق آلوزینگ به دلیل مزایای بیشتری نظیر: خوردگی کم، مقاومت بیشتر دربرابر زنگ زدگی از بقیه کارایی بیشتری دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
ساندویچ پانل - توسط shojaee73 - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷, ۰۱:۲۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان