انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا باید برند را ثبت کرد؟

چرا باید برند را ثبت کرد؟

#1
چرا باید برند را ثبت کرد؟
آیا فردی بدون شناسنامه و یا کارت ملی می تواند هویت خود را به اثبات برساند؟ و یا اینکه دیگران می توانند بدون استناد به مدرکی شما را با نام شخصیتان بشناسند؟
این درست همان اهمیتی است که در خصوص ثبت برند وجود دارد. اگر می خواهید اصالت و شخصیتی خاص محصولات و خدمات خود را داشته باشید باید برند و علامت تجاری داشته باشید و اگر می خواهید اثبات کنید که این محصولات و خدمات از آن شما است و شما تولید کننده این محصولات هستید باید از برند استفاده کنید و نهایتا اگر به دنبال اثبات تعلق برند به شخصیت حقوقی و حقیقی خودتان هستید  باید برند و یا علامت تجاری را به ثبت رسانده باشید و این موضوع را با گواهینامه ثبت برند به اثبات برسانید.
ثبت برند نه تنها مالکیت و انحصار برند را به شما ثابت می کند بلکه حمایت دولت و سازمان های داخلی و بین المللی را هم برای شما به همراه دارد. هیچ فرد حقیقی و حقوقی حق ندارد از برندی که ثبت شده بدون اجازه مالک آن استفاده کند.
این موضوع زمانی بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد که برند به شهرت نصفه و نیمه ای دست پیدا کند. آنگاه خواهید دید که سیل افراد سود جو برای استفاده و سوء استفاده از برند شما به نفع خودشان سرازیر خواهد شد و اگر شما سندی برای اثبات مالکیت برند نداشته باشید دستتان از برند خودتان کوتاه خواهد شد و هر آنچه که کاشته اید بر باد خواهد رفت.
توصیه می کنیم همین امروز با تماس با متخصصین ثبت برند موسسه حقوقی  ویونا برندی منحصر به فعالیت خودتان را طراحی و به ثبت برسانید  تا با خیال راحت بر روی آن سرمایه گذاری و محصولات خود با اعتماد بیشتری به فروش برسانید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 101
 تلفن :     02188203204
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت ویونا مراجعه فرمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
چرا باید برند را ثبت کرد؟ - توسط sabteviona - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱, ۱۲:۱۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان