انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استون مارتین

استون مارتین

#2
آستون مارتین از جمله خودرو هایی است که جای خود را کمتر در کشور ما باز کرده است ، اما در کشورهای عربی حاشیه خلیجه فارس از بازار خوبی برخوردار است . در این نوشته قصد داریم تا  نسخه نهایی آستون مارتین ونکوییش زاگاتو را برای علاقه مندان و خوانندگان بررسی کنیم . 
[عکس: 1510208172644487.jpg]
آستون مارتین و زاگاتو پس از اولین همکاریشان در سال 1960 همواره همکاری تحسین برانگیزی با یکدیگر داشته و سعی در تحکیم همکاریشان به عنوان یکی از قدیمی ترین توافقات دوجانبه صنعت خودرو سازی دارند. این همکاری اولین بار در تولید آستون مارتین DB4 زاگاتو در سال 1960 به منصع ظهور رسید و آخرین نتیجه این ارتباط نیز ونکوییش زاگاتو است.
جای تعجب ندارد که تمامی 99 عدد ونکوییش زاگاتو تولید شده به محض اعلام فروش رفته اند, اما اخبار خوبی برای طرف داران این خودرو به گوش می رسد و قرار است که 4 مدل مختلف زاگاتو ساخته شود و ونکوییش دیگر تنها نخواهد بود. اخبار حاکی از آن است که که به زودی شاهد مدل "ولانته" که نمونه کروک ونکوییش زاگاتو است وارد بازار خواهد شد و پس از آن نیز مدل "اسپیدمتر" خواهد آمد.
مارک رایشمن, از مدیران آستون مارتین می گوید: "مشتریان ما اکثرا به دنبال خودروهایی متفاوت هستند, بعضی یک کوپه محض می خواهند و بعضی هم به دنبال چیز خاص تری هستند مانند "اسپیدمتر", خواسته های مشتریان ما هیچ وقت پایانی ندارد ولی ما همواره این توانایی را داریم که تمامی نیاز های آنها را پاسخ دهیم."
تمامی این خودروها مبتنی بر ونکوییش اس هستند و موتورشان 12 سیلندر با قدرت 580 اسب بخار و سیستم انتقال قدرت آنها تاچ ترونیک است. اینها به همراه سیستم اگزوز فوق العاده و شتاب بینظیر, هر ونکوییش زاگاتو را تبدیل به خودرویی می کند که در عین راحتی کارایی فوق العده هم دارد.
[عکس: 151020822393054303.jpg]
تمامی مدل های ونکوییش زاگاتو از پنل های بدنه فیبر کربن, چراغ پشتی همانند والکان و آرم "Z" برجسته در جلو وپشت خودرو بهره می برد.
آخرین اخبار و رویدادهای صنعت خودرو را در وب سایت اجاره خودرو دنبال کنید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
استون مارتین - توسط radmehrr - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹, ۰۲:۱۰ ب.ظ
RE: استون مارتین - توسط nazanin184 - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳, ۰۲:۲۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان