انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

#1
تور لحظه آخری یکی از کامل ترین و پر طرفدارترین تور ها می باشد. تور لحظه آخری همیشه سعی دارد بهترین تور ها را با قیمت های استثنایی ویژه هتل های خاص و متفاوت به گردشگران و مسافران خود ارائه دهد تا مسافران عزیز با انتخاب بهترین هتل ها لحظات فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند. تور لحظه آخری ما بهترین تورها را که شامل تور لحظه آخری مشهد، تور لحظه آخری آنتالیا، تور لحظه آخری استانبول را به گردشگران و مسافران عزیز خود ارائه می دهد تا از سفر خود لذت ببرند. در تور لحظه آخری ما شرکت کنید و نهایت لذت و آرامش را در سفر خود تجربه کنید.
 نکات ضروری تور لحظه آخری مشهد:

  1. تمامی تورها چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.

  2. نرخ کودک زیر ۲ سال ۱۰۰/۰۰۰ تومان می باشد .

  3. هزینه کودک بالای ۵ سال نرخ بزرگسال است.
نکات ضروری تورلحظه آخری استانبول و تورلحظه آخری آنتالیا:
  • تور چارتر و هتل غیرقابل استرداد میباشد و در صورت تسویه کامل درهنگام ثبت نام افزایش نرخ بابت اختلافات ارزی دریافت نخواهدشد.

  • مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج به عهده مسافر میباشد.

  • اعتبار پاسپورت جهت سفر حداقل ۶ ماه می باشد.

  • نرخ کودک زیر رو سال ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

  • در انتخاب هتل و زمان سفر دقت کامل به عمل آيد زيرا تور به صورت چارتر و غيرقابل برگشت است.

  • ساعت تحويل اتاق ۱۴ و تخليه اتاق ۱۲ مي باشد و هتل ها تعهدي در قبال واگذاری اتاق قبل ساعت ۱۴ ندارد.

  • نقشه و راهنمای گردشگری استانبول در اختیار تمامی مسافران قرار خواهد گرفت.

  • حضور مسافرین ۳ ساعت قبل از۴ پرواز در فرودگاه الزامیست.

پارک کوهسنگی مشهد
پارک کوهسنگی دومین پارک بزرگ (بعد از پارک ملت) در این شهر است این پارک در جنوب غربی مشهد و در انتهای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است. پارک کوهسنگی در حاشیه کوههایی مرتفع ایجاد شده است از قدیمی ترین روستاهای تور لحظه آخری است. در پارک کوهسنگی، استخری بزرگ وجود دارد و تلفیق آب و منظره کوه سنگی در میان پارک و فضای سبز پارک منظره ای زیبا و فضایی دل انگیز پدید آورده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران تور لحظه آخری مشهد است. پارک کوه سنگی مشهد یکی از مکان های دیدنی در شهر مشهد می باشد، پیشنهاد می کنیم در تور مشهد که توسط گروه نشاط آوران راه اندازی شده است شرکت نمایید و از این پارک زیبا دیدن نمایید. اگر می خواهید سفری لذت بخش را در مشهد تجربه کنید با تور لحظه آخری مشهد همراه باشید.

[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...ange-2.jpg]
شاندیز مشهد
منطقه شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیرباز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس مورد توجه بوده و در گذشته نیز راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه عبور می‌کرده است. امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و رباطی کهن می‌باشد. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده تور لحظه آخری مشهد عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران منطقه واقع می‌شود. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران تور لحظه آخری مشهد و دوستداران طبیعت ارايه می‌دهد. قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشورر  معرفی نموده است.


[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...ashhad.jpg]
پاموک کاله آنتالیا
این منطقه چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه به وجود آورده است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برف معروف شده است. این پله ها از تراورتن ناشی از رسوب آب بوجود آمده است. در این منطقه ۱۷ چشمه آب گرم با دمای بسیار بالا قرار گرفته که حتی تصور شنا کردن در آن نیز غیر ممکن است آبی که از صخره های پاموکاله به پایین سرازیر می شود، دمایی در حدود ۳۵ درجه سانتگیراد دارد و همین موضوع سبب شده تا کل منطقه در اثر رسوب املاح موجود در آب حالتی شبیه پنبه پیدا کند. همچنین جریان آب، حوضچه های فوق العاده ای که در اطراف پاموک کاله به وجود آورده است.


[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...-kaleh.jpg]
منطقه لارا آنتالیا
منطقه لارا یکی از مکان های دوست داشتی و جذاب با ساحلی شنی و سنگریزه ای و دریایی تمیز با امواجی ملایم و آرام است. این منطقه فقط با ۶ کيلومتر فاصله در شرق شهر آنتاليا واقع گرديده است که از نزدیکترین منطقه توریستی و تفریحی در حال توسعه این شهر زیبا می باشد. این ساحل از شرق صخره های شهر آنتالیا آغاز و تا پایین آبشار دودن ادامه دارد. این منطق توریستی با مساحتی در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. ساحل لارا درای امکانات تفریحی و گردشگری از قبیل پلاژها انواع رستورانهاي محلي و بين المللي با انواع غذاهاي ترکي و خارجي و هتل های ۳ ستاره تا ۵ ستاره و مراکز تفريحي صندلي هاي ساحلي همراه با چتر امکانات قايق سواري می باشد که شما گردشگران عزیز تور لحظه آخری آنتالیا میتوانید تعطیلات خود را در این ساحل آرام با این امکانات خوش باشید و نهایت لذت را از سفر خود به آنتالیا ببرید.


[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...ntalya.jpg]
برج گالاتا استانبول

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید که در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیداکرد.

[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...katala.jpg]
مسجد ایاصوفیه استانبول
ایاصوفیه خانه عبادتی است که به مذاهب مختلف در طول قرن‌ها به خوبی خدمت کرده است. این مکان به عنوان یک کلیسای یونانی ارتودوکس شرقی که خانه‌ی اسقف قسطنطنیه بود در ۵۳۷. ساخته شده بود آغاز به کار کرد. برای تقریبا شش دهه در قرن ۱۲ کلیسای کاتولیک بود. در سال ۱۴۵۳ به مسجد تبدیل شد و تا سال ۱۹۳۱ که تعطیل شد مسجد باقی ماند. به عنوان یک موزه در سال ۱۹۳۵ بازگشایی شد. زمانی بزرگترین کلیسای جامع در جهان بود و به عنوان الهام بخش برای دیگر مساجد از جمله مسجد کبود خدمت کرده است و مثال بزرگی از معماری بیزانس است. ایاصوفیه برای موزاییک کاری که صحنه‌های مختلف مذهبی را به تصویر می کشد بسیار معروف است. با تور لحظه آخری استانبول بهترین روزها را سپری کنید.


[عکس: xn-jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708aga...Sophia.jpg]
منبع: xn--------jchd1bwe3agih6afcg3jk3vla3dhfgm708agaj.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان