انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

#1
پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

پیش از بالا رفتن از نردبان موفقیت مطمئن شوید که آن را به جای درست تکیه داده اید (استیون کاوی)

1- مقدار پس انداز خود و مدت زمان تعهد به پرداخت آن را انتخاب نمایید

تفاوت ثروتمندان با فقرا :

ثروتمندان همه پولشان را سرمایه گذاری می کنند و بقیه را خرج می کنند، فقرا همه پولشان را خرج می کنند و بقیه را سرمایه گذاری می کنند (جیم ران)

مهمترین ویژگی بیمه عمر و سرمایه گذاری ، جمع آوری پس انداز های کوچک ما می باشد که به این پس انداز ها ، سود به صورت بهره مرکب و روز شمار تعلق می گیرد و همچنین به صورت همزمان و پس از پرداخت اولین قسط حق بیمه ، تحت پوشش تعهدات بیمه عمر قرار می گیریم . این حق بیمه در بازه های زمانی ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالیانه قابل پرداخت است.

قبل از آغاز سرمایه گذاری، مبلغی را انتخاب نمایید که در تاریخ های تعیین شده بتوانید حق بیمه خود را پرداخت کنید.
2- بهتر است پرداخت حق بیمه را به صورت سالیانه انتخاب نمایید
پرداخت های ماهیانه حق بیمه ، به علت مشغله زیاد و گرفتاری های روزمره ، ممکن است فراموش شود که البته این امر در بیمه های عمر و سرمایه گذاری زیاد اتفاق می افتد . عدم پرداخت اقساط در سررسید مقرر منجر به کاهش سود مشارکت در منافع بیمه ای می شود ( این سود در پایان هر سال محاسبه و به اندوخته اضافه می شود). پرداخت سالیانه حق بیمه به دلیل روز شمار بودن و سود مرکب، از 10 درصد سود بیشتر نسبت به پرداخت ماهیانه برخوردار می باشد. پس در صورت امکان بهتر است حق بیمه را به صورت سالیانه پرداخت کنید .

3-  پوشش های بیمه ای خود را انتخاب کنید
انتخاب صحیح این پوشش ها ( شامل پوشش های از کار افتادگی ، حادثه ، بیماری های خاص و ... ) اهمیت فراوانی دارد .

** پیشنهاد ما تماس با مشاور بیمه عمر و سرمایه گذاری می باشد . توسط این مشاوره شما قادر خواهید بود با توجه به شرایط مورد نظرتان ، بهترین پوشش ها و تعهدات را انتخاب و یک سرمایه گذاری صحیح انجام دهید**
4- دیدگاه بلند مدت داشته باشید
به علت اینکه ویژگی زمانی این بیمه نامه اهمیت دارد ، جهت استفاده از مزایای بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری ، باید دیدگاهی بلند مدت ( 10 ، 15 ، 20 و 30 ساله ) داشته باشید . اگر بخواهید کمتر از 5 سال بیمه نامه خود را بازخرید کنید برای شما سودی نخواهد داشت. اما با گذشت زمان همین پس اندازهای اندک ، منجر به دارایی و سرمایه هنگفتی خواهد شد .

5- همین امروز اقدام کنید
یک سفر هزار فرسنگی با همان گام اول شروع می شود. ( کنفسیوس)

اقدام ، مهمترین گام در راستای موفقیت در همه زمینه ای است .

تصور کنید پدر شما در ابتدای تولدتان یک بیمه عمر و سرمایه گذاری برایتان تهیه می کرد و با پرداخت حق بیمه ، در بیست و پنج سالگی یک سرمایه عظیم به شما هدیه می داد ( برای تهیه مسکن ، ازدواج و ... ) در آن صورت زندگی بهتری نداشتید؟

بیمه عمر مانند چتر نجات خلبان است. در روز نیاز اگر در دسترس نباشد، دیگر کاری از دست کسی برنمی آید و فرصت جبرانی باقی نمی گذارد.

تا دیر نشده اقدام کنید ...
قانون جذب حکمت آموز
پاسخ

پنج نکته ضروری قبل از خرید بیمه عمر

#2
مزایای خرید اقساطی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه به صورت آنلاین
خرید اقساطی کالا یا خدمات بدین صورت است که مشتری مبلغ کالا و خدماتی که دریافت می‌کند را در چند مرحله می‌پردازد. تسویه اقساط در بازه‌های مساوی و بصورت متوالی پرداخت می‌گردد.
خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی مزایای بسیاری دارد. اولین و مهمترین مزیت خرید اقساطی اینست که نیازی به استفاده از پس انداز خود ندارید. همه ما بخشی از درآمد خود را برای خرید چیزی که در نظر داریم، پس انداز می‌کنیم. اما در شرایطی هزینه هایی به وجود می‌آید که مجبور می‌شویم از پس انداز خود استفاده کنیم. پس با خرید اقساطی به پس انداز خود دست نزنید.  
عدم پرداخت به موقع و در زمان مشخص در بسیاری از شرایط باعث اعمال جریمه و هزینه های جانبی می‌گردد. برای مثال در صورتی که به هر دلیلی مثل عدم داشتن موجودی کافی برای خرید بیمه‌شخص‌ثالث به موقع اقدام نکنید متحمل جرایم روزانه می‌شوید. همچنین اگر بدون داشتن بیمه نامه معتبر رانندگی کنید توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شده و خودرویتان به پارکینگ منتقل می‌شود. با خرید اقساطی و تمدید به موقع جریمه نشوید.
در خرید اقساطی همیشه لازم نیست کارمزد بپردازید. با خرید اقساطی بیمه‌شخص‌ثالث و بدنه از بیمی‌لایک بدون هیچ بهره و کارمزدی حق بیمه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

همیشه خرید کردن راحت نیست خصوصا اگر بودجه کافی برای اینکار را نداشته باشید. همه ما در زندگی با هزینه هایی که هیچ برنامه‌ریزی برای آنها نداشته ایم روبرو هستیم، و به ناچار مجبور به استفاده از پس انداز خود هستیم. اما اگر پس‌اندازی نداشته باشیم چه‌؟ بخشی از این هزینه ها را با پرداخت بصورت قسطی می‌توان جبران نمود. خرید اقساطی کالا و خدمات امروزه در بین اقشار مختلف بسیار فراگیر شده است. در ادامه می‌خواهیم مزایای خرید اقساطی را با هم بررسی کنیم .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان