انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تأثیر چوب در دکوراسیون داخلی

تأثیر چوب در دکوراسیون داخلی

#1
تأثیر کابینت دستشویی چوب در دکوراسیون داخلی
تأثیر چوب در دکوراسیون داخلی، به ویژه سرویس های بهداشت : به لحاظ روانشناسی چوب و دیگر متریال طبیعی در ذهن انسان آثاری از قبیل حس آرامش، دلگرمی و صمیمیت ایجاد می کند. از این رو کایزر سعی بر آن داشته است تا با به کارگیری چوب و سنگ طبیعی، محصولاتی از قبیل: کابینت دستشویی ، پنل دوش، کابین دوش ، کابینت روشویی و دیوارپوش تولید نماید.
به طور کلی جوامع شرقی، در دکوراسیون داخلی و به ویژه سرویس های بهداشتی تا به امروز از متریالی مانند: چینی، سرامیک و MDF استفاده می کردند و صرفاً این محیط ها را قسمتی دور افتاده از خانه تلقی می نمودند. بدین خاطر، چندان اهمیتی برای طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی قایل نبودند. تحقیقات جدید حوزه معماری در سراسر دنیا بیان گر این است که سرویس های بهداشتی از مهمترین بخش های محل سکونت ، ادارات
و یا اماکن تجاری به حساب می آیند.

   

طی 5 سال اخیر در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته چنین دیده می شود که تمهیدات ویژه ای برای طراحی سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است و در پروژه های بزرگ، تیم هایی به صورت مستقل بر روی طراحی سرویس های بهداشتی کار می کنند. از این رو در سال های اخیر اثبات شده است که استفاده از چوب به عنوان متریالی لوکس در سرویس های بهداشتی، بیشترین استقبال را در میان خریداران داشته است. بدین جهت، شرکت کایزر با دو سال تحقیق مستمر در خصوص چوب و نحوه ی به کار گیری آن به طوری که هیچ گونه آسیب پذیری در مقابل رطوبت نداشته باشد، آغاز به تولید محصولاتی با استفاده از بهترین نوع متریال موجود در سراسر دنیا نمود و امروز به جرأت این ادعا را دارد که طرح های آن، منحصراً برخاسته از ذهن طراحان خلاق این مجموعه است و در آینده ای نزدیک، تحولی شگرف در عرصه طراحی سرویس های بهداشتی کشورمان ایجاد خواهد نمود.
به امید روزی که با حمایت دولت امیدساز، قیمت محصولات تا اندازه توان خرید غیر از قشر متوسط و توانمند جامعه کاهش یابد و تمامی هم میهنان عزیز از آن بهره مند گردند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان