انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رنک الکسا را با رنک گوگل اشتباه نگیریم

رنک الکسا را با رنک گوگل اشتباه نگیریم

#1
رنک الکسا را با رنک گوگل اشتباه نگیریم
دیروز اتفاقی با یه مقاله برخورد کردم در مورد پیج رنک گوگل که توی اون در مورد الگوریتم های گوگل بحث شده بود.در این مقاله توضیحی در مورد این اشتباه میدهیم.
نویسنده ی مقاله الگوریتم گوگل رو قبول نداشت! به دلیل این که مثلا فلان سایت دارای پیج رنک صفره ولی رنک الکساش بالای
۱۰ هزاره ولی اون یکی سایت پیج رنکش ۱۰ هست ولی رنک الکساش کمتر از صد هزاره! !!!
بار ها و بار ها گفته اییم پیج رنک گوگل با الکسا تفاوت های فراوانی داره ! الکسا بر اساس بازدید و خیلی فاکتور های دیگه رنک میده ولی گوگل بر اساس آپدیت شدن و تعداد ایندکس ها و هزاران فاکتور دیگه
هیچ وقت نباید این دو رو با هم مقایسه کنید
در این جا برخی از فاکتور های گوگل برای رنک دهی به سایت ها رو مینویسم براتون :
اول از همه به نظر من ولید بودن مهمه! وقتی صفحه ایی ولید باشه از لحاظ کد نویسی مطمئنا روبوت ها که بیشتر با کد ها سر و کار دارن راحت تر میتونن صفحه رو بخونن و اصطلاحا بخزن! پس همیشه سعی کنید قالبی ولید داشته باشید!
به روز رسانی مرتب داشته باشید! نه این که یک روز ۱۰۰ تا پست بدید و تا یه هفته دیگه پست ندید و … سعی کنید اگر الان ۱۰۰ تا پست مفید تو نظرتون هست این ها رو به طور مناسب بین روز های هفته پخش کنید! ولی این مورد در باره ی خبر های داغ صدق نمیکنه پس اگر یک سایت خبری دارید به فکر یه گروه باشید ! چون باید در هر روز حداقل ۱۰ خبر تو سایتتون درج شه اونم از نوع مفید و مخاطب دار!
خیلی ها در مورد نوع صفحه این که اچ تی ام ال باشه ، پی اچ پی باشه یا ای اس پی ایکس یا … اختلاف نظر دارن! خیلی ها میگن بهتره که صفحه اچ تی ام ال باشه! پس شما هم سعی کنید فرمت صفحاتتون رو به اچ تی ام ال در بیارید چون خوندش به مراتب راحتتر از بقیه ی فرمت هاست (این کار به طور پیشفرض توسط ویبی سئو برای ویبولتین و افزونه های سئو برای وردپرس انجام میشه! )
اما در مورد الکسا! الکسا بیشتر به بازدید هاتون اهمیت میده و تعداد آی پی هاتون مثلا چند تا روش برای بهبود رنک الکسا اینه که :
یه نظر سنجی بزارید! از بازدید کننده هاتون بخواید بگن به چه مقالاتی علاقه دارن؟! مقالاتی که بیشتر مورد توجه خواننده هاتون هست رو بزارید توی سایتتون تا هم محبوبیتتون بیشتر شه هم بازدیدتون (البته به مراتب و نه یه شبه! )
یک انجمن در کنار سایتتون داشته باشید! این رو همه میدونیم اگر انجمن ها کاربر فعال داشته باشن به سرعت بازدید میگیرن و در عرض چند ماه حتی ممکنه تبدیل شید به یکی از صد سایت پر بیننده ی ایران!!! پس انجمن رو هم فراموش نکنید! (نوعش مهم نیست ولی من بخاطر سئو و … ویبولتین رو توصیه میکنم! )
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان