انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدیریت زمان در کسب و کارهای کوچک

مدیریت زمان در کسب و کارهای کوچک

#1
   


برای مدیریت زمان خود بهتر است ابتدا فعالیتهای مخرب که موجب میشود بهره وریتان کاهش یابد را شناسایی و از دور خارج کنید..


اولین توصیه ما برای مدیریت زمان این است که سعی کنید همیشه با کمک دیگران به انجام کارهای بزرگ خود بپردازید به این ترتیب شانس موفقیت شما افزایش می یابد .

معمولاً فرآیند ساختن یک نام‌تجاری که در ذهن مشتریان جای بگیرد برای کارآفرینانی که بودجه‌ و منابع مالی محدودی دارند زمان‌بر است و انرژی زیادی لازم دارد. اگر برای پیگیری ایده‌ی خود و کسب موفقیت در کارآفرینی به اندازه‌ی کافی مشتاقید، با اختصاص دادن بخش کوچکی از پس‌انداز خود برای امور حاشیه‌ای، عمده‌ی وقت خود را صرف پیگیری ایده‌ی اصلی کنید. برای مدیریت زمان بهتر است درزمانی که صرف آگاهی‌سازی مشتریان نسبت به کسب و کار خود می‌کنید صرفه جویی کنید . راه‌اندازی یک وبسایت و ایجاد چند صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌تواند فکر خوبی باشد..

برای کسب موفقیت ، وب سایت حال حاضر خود را به صورت فعال نگهدارید. مردم به دنبال شما هستند و انتظار دارند که وبسایتتان حاوی اطلاعات دقیق باشد. اطلاعات محصولات و پیشرفتهای اخیرتان را به روز رسانی کنید و کاری کنید که مشتریان شما را به سرعت پیدا کنند. این کار را به کارمندان خود بسپارید، آنها در فواصل زمانی خاص وب سایت شما را به روز رسانی خواهند کرد و موجب می شوند تا از دید مشتری، حرفه ای به نظر برسید.

سعی در انجام دادن تمام امور بطور كامل و بی عیب و نقص به تنهایی امکانپذیر نیست .
اكثر بازرگانان از ذكاوت لازم برای كار و تجارت برخوردارند. اما اداره كردن یك كسب و كار كوچك، پیچیدگیهای خاص خود را دارد. سعی نكنید كه همه كارها را خودتان انجام دهید و بخواهید كه تمام كارها كامل و بدون نقص انجام شودمثل زمان پیش آمدن مشكلات حقوقی، به جای تكیه بر دانش شخصی خود، از یك وكیل مجرب كمك می گیرید. در بسیاری از زمینه ها همینگونه است و با کمک نیروهای حرفه ای می توانید نتیجه بهتری کسب کنید..
برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان