انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزشگاه زبان - آموزش تافل

آموزشگاه زبان - آموزش تافل

#1
آموزشگاه زبان - آموزش تافل: دوره های آمادگی آموزش TOEEL در آموزشگاه زبان انگلیسی بر اساس انواع متفاوت آزمون تافل شامل  pbt , ibt , cbt میباشد و همچنین طبق نمرات مورد نیاز زبان آموزان طراحی شده است . در دوره های آموزش آيلتس و  آموزش TOEFLو آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بهره گیری متد روز ETS آمریکا و جدیدترین کتب آمادگی آزمون تافل و همچنین منابع آموزش TOEFL بهره گیری میکند تا در مدت زمان کوتاهی زبان آموز نمره مورد نظر خود را در این آزمون کسب کند. لازم به ذکر است که بدانید در حال حاضر تنها نوع اینرنتی ibt و کاغذی pbt تافل در سراسر دنیا برگزار میشود و نوع کامپیوتری آن دیگر برگزار نمیشود.

[عکس: %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-TOEFL.gif]

[عکس: %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7%D9...%D9%87.jpg]

[عکس: toefl-300x280.png] آموزش TOEEL
آزمون تافل
آموزشگاه زبان ایران کمبریج مفتخر به برگزاری آزمون های آزمایشی تافل ibt و cbt و pbt  میباشد و کارنامه ایی معتبر به زبان آموز نیز ارائه میگردد, شرکت در این آزمون های آزمایشی این امکان را به زبان آموزان میدهد که قبل از شرکت در آزمون های اصلی خود را محک زده و نقاط ضعف و قوت خود را در شرایط آزمون شناسایی کنند.برگزاری آزمون های آزمایشی تافل توسط کمتر موسسه و مرکز معتبری در ایران برگزار میشود.

لازم به ذکر است که بدانید ۹۶% داوطلبین آزمون تافل متقاضی شرکت در آزمون اینترنتی تافل یا همان ibt میباشد و مدل pbt این آزمون تنها در مناطقی که امکان برگزاری آزمون به شکل اینترنتی نمیباشد موجود میباشد. نوع ibt آزمون تافل شامل هر ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی میباشد ازین رو تمامی دانشگاههای خواهان این مدرک ، نوع اینترنتی این آزمون را مورد نیاز میدانند.

برخی از ویژگی های دوره های آموزشی TOEFL در جدول زیر بصورت خلاصه ارایه داده شده است.

[عکس: %D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB...%D8%AC.png]
دوره های آموزش TOEFL آموزشگاه زبان ایران کمبریج

برای شرکت در دوره های آموزش TOEFL آموزشگاه زبان ایران کمبریج می توانید به بخش تعیین سطح تافل موجود در وب سایت  که بشکل کاملا رایگان میباشد مراجعه نمایید و همچنین برای تعیین سطح شفاهی به آموزشگاه مراجعه نمایید.

دوره های آموزش TOEFL در سطوح مختلف قابل برگزاری است و وابسته به سطح و زمان زبان آموزان مشاوران ما راهنمایی های لازم جهت انتخاب دوره مناسب وضعیت متقاضی را به وی ارایه میدهند. شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال یا مشاوره خود را با همکاران ما در آموزشگاه در میان گذاشته و راهنمایی ها و تجربیات آنها استفاده نمایید همچنین میتوانید در از طریق بخش تماس با ما وب سایت آموزشگاه زبان ایران کمبریج همواره با مشاوران ما در ارتباط باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان