انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 درس ارزشمند برای نویسندگی فعال تر

4 درس ارزشمند برای نویسندگی فعال تر

#1
Wink 
4 درس ارزشمند برای نویسندگی فعال تر




اگر رضایت کافی از نویسندگی بلاگ و محتوا وجود ندارد، عدم بکارگیری زمان برای بهبود این امر، بدیهی است برای تجارت و به طبع آن برای سئو سایت صدمه زننده خواهد بود.
بدیهی است برای حصول موفقیت تجاری از طریق بازاریابی محتوا، یادگیری چگونگی نویسنده مولد و فعال بودن ضروری است. در این مقاله سعی بر ارائه روش هایی است که منجر به نگارش محتوایی موثرتر و کارآمدتر در ساخت سایت گردد.
1-ایجاد طرح کلی
در مرحله ابتدایی قبل از شروع به نگارش، ایجاد طرح کلی، اهمیت بسیاری دارد. اهمیت آن را می توان از چند جهت بررسی نمود، یکی اجازه پذیرش کلی موضوع که قصد نگارش آن بوده، و نیز با تعیین طرح کلی یا خلاصه می توان وارد مرحله تحقیق در باب موضوع تعیین شده، گردید. مشخص شدن کلمات کلیدی هدف، برای تحت پوشش قراردادن در محتوا اثر دیگر ایجاد خلاصه یا طرح کلی قبل از نگارش است. (بهره گیری از کلمات کلیدی یکی از پایه ها و اصول اولیه سئو وب سایت بوده که در روند طراحی سایت نیز استفاده می گردد)
علاوه بر موارد زیر می توان به افزایش سرعت فرایند نگارش نیز اشاره کرد. در حقیقت طرح کلی بسان اسکلت بندی متن بوده و در این اسکلت بندی سه بخش است که تعیین کننده چارچوب محتوا خواهد بود. چارچوبی با سه بخش مقدمه، شرح، نتیجه گیری که هر سه بخش و نیز اطلاعات ارائه شده در بخش شرح با تیترهایی از نوع H2 در سند تایپ(word) از سایر متن مجزا می گردند. در بخش عنوان و تیتر مقاله که بیشترین لینک خور و مهمترین مکان قرارگیری کلمات کلیدی در مباحث بهینه سازی سایت است از نوع H1 استفاده گردد.
2-تمرین
یکی از راه های توسعه و افزایش فعالیت کارا و مولد در نویسندگی، افزایش سرعت تایپ است، که مستلزم تمرین می باشد. برای این منظور نیز ابزارهای رایگانی چون سایت www.keybr.com هست که با استفاده از آن نحوه صحیح قرارگیری انگشتان بر روی کیبورد برای افزایش موثر سرعت تایپ می باشد.
3-ترفندهای بهره وری و سودمندی
یکی از ترفندهای افزایش بهره وری در تولید محتوای مفید استفاده از چندین تکنیک بوده، که یکی از این تکنیک ها با نام تکنیک گوجه فرنگی مبنی بر این است که بعد از 25 دقیقه تمرکز و کار بر روی چیزی به مدت 5 دقیقه استراحتی نمایید و این عمل 4 بار تکرار شود، بعد از دفعه چهارم، مدت استراحت خود را 15 دقیقه قرار دهید. این تکنیک بر روی افراد زیادی جواب مثبت داده و سبب افزایش تمرکز و انرژی مجدد آنها گردیده.
افراد می توانند با در نظر گرفتن ساعاتی از روز را که بر اساس تجربه شخصی، شاهد بیشترین بهره وری و موثرترین زمان برای تولید محتوا و نگارش یافته اند، را خالی نگه داشته تا در آینده نیز در این اوقات و ساعات به نویسندگی پرداخته و اینگونه در طراحی وب سایت یا سئو، اقدامات مثبت نیز داشته باشند.
4-استفاده از نرم افزاری تبدیل صوت به متن
نرم افزارهای مفیدی چون Dragon Naturally Speaking در بازار برای افزایش سرعت تایپ طراحی و تولید شده که با وجود قیمت بالای آنها، ارزش صرف هزینه در ازای دستیابی به سرعت تولید محتوا را دارند. مبنای کار این نرم افزارها بر اساس تبدیل صحبت های کاربر به نوشتار می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان