انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#1
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید
[عکس: tPgQWuocrbv.jpg]
شهرهای جدید با هیجانات منحصر به فرد انتخاب شده اند. ازجمله این هیجانات می توان به مواد غذایی، معماری، فرهنگ، مردم، مناظر و صداها اشاره کرد. سوال این است که چگونه به بهترین وجه آن همه آن را ببینیم؟ روش های بسیار زیادی برای کشف یک شهر جدید وجود دارند، در اینجا به برسی 5 مورد علاقه که ممکن است به شما کمک کند می پردازیم:
 
یک موضوع برای روز خود انتخاب کنید
می توانید به آسانی از مناظر شهر لذت ببرید، اما واقعا ممکن است که تمرکز خود را برای لذت بردن از بودن در یک محل خاص یا جاذبه بگذارید. برای اولین بار چه چیزی از آن شهر شما را به خود مجذوب کرد تا برای کشف عمیق تر آن بخواهید به آنجا بروید؟ شاید برای علاقه شخصی یا خوش گذراندن به آنجا می روید. موضوع شما می تواند شامل کافه رقص، بازدید از گالری های هنری، لذت بردن از سفر دریایی و یا تمرکز بر روی هر چیزی از جمله حیوانات و معماری باشد. گذینه های زیادی وجود دارند. نگران نباشید چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید، و به دنبال کشف شهر جدید از زاویه دید خود برود.
 
چرخه شهر
این مورد معمولا راه مورد علاقه ای برای تجربه یک شهر در مکانی هایی مانند اروپا و یا سراسر جهان می باشد. دوچرخه سواری شما را قادر می سازد که به راحتی به پارک ها و خیابان ها بروید و از یک دید جدید به فضای اطراف نگاه کنید. این روش سریعتر از راه رفتن است، اما به اندازه کافی برای رفتن به مناطق جدید کند است. این روش بهترین راه برای دیدن یک منطقه جدید و گشتن در آن منطقه می باشد. فقط قبل از شروع ماجراجویی از سالم بودن قطعات دوچرخه خود مطمئن شوید و یک برنامه کلی برای سفر خود تهیه کنید.
 
 
پیوستن به یک گروه
معمولا در شهرهای بزرگ کلوب های سرگرمی گروه علاقه مندان به چیزهای خاص وجود دارند. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت آنها را پیدا کنید، این گروه ها تقریبا همیشه از تازه واردان کنجکاو استقبال می کنند. با این کار نه تنها از جنبه های منحصر به فرد آن که مثلا دیدن از شهر استفاده می کنید، بلکه عضویت در این گروه ها شگفت انگیز و بسیار سرگرم کننده می باشد. یکی از راه های بسیار عالی برای دیدن چیزهایی از دیدگاه محلی، پیوستن به یک گروه برای ملاقات در صبح ها می باشد. نه تنها بازدید گروهی بهترین راه برای دیدن شهر می باشد بلکه ممکن است در بین هم گروهی های خود دوستان جدیدی پیدا کنید.
 
 
شکار لحظه ها عکاسی
 
قبل از اینکه از خانه خارج شوید، لیستی از آیتم هایی که برای عکاسی در شهر مناسب هستند را انتخاب کنید یا می توانید به صورت آنلاین به جستجو و پرسیدن از دیگران برای یافتن جاهای مختلف بپردازید. عکاسی کردن در شهر کار خلاقانه و سرگرم کننده ای می باشد که می توانید به بهانه آن کل شهر را بگردید. لازم نیست که فقط به مکان های خاص و یا عجیب و غریب بروید، بلکه می توانید از هر منظره ای هر چند ساده، بهترین لذت و استفاده را ببرید. شکار شما می تواند یک نمای نزدیک از طبیعت، اسپرسو کامل، یک پل هنگام غروب آفتاب، مجموعه ای از عواطف و احساسات یا هر منطقه ای از شهر باشد. شما می توانید با عکس گرفتن از بطری های شکسته و کیسه های پلاستیکی رها شده در طبیعت، محصولات الکتریکی دور انداخته شده و محل دفن زباله ها، احساسات مردم را برای حفظ محیط خود برانگیزید.



منبع:http://tripvc.com/Detail/%D9%85%D8%B9%D8...8%D8%B1/17
پاسخ

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#2
تور ارمنستان هتل آکواتک
هتل آکواتک ریزورت ارمنستان  هتلی است 4 ستاره که در پیایتخت ارمنستان یعنی شهر ایروان ارمنستان قرار دارد ، از ویژگی های اصلی این هتل می توان به دارا بودن تنها پارک آبی ایروان نام برد. این پارک آبی که یکی از ویژگی اصلی هتل آکواتک می باشد و مسافران بسیار زیادی هر ساله تابستان برای استفاده از این پارک آبی که پارک واتر ورد نام دارد  توسط  به صورت زمینی و یا هوایی به این شهر وارد می شوند . از ویژگی های اصلی این پارک آبی می توان:
1- استخرهای شنا
2- سرسره های آبی
3- امکانات ورزشی
4- بدنسازی
می باشد .
[عکس: ZRA6BNXq.jpg]
هتا ـکوااتک همچنین یک استخر روباز نیز دارد. 
از ویژگی های این اتاق های این هتل می توان :
1- تلویزیون
2- تهویه هوا
3- بالکن با نمایی به سوی پارک آبی
4- مینی بار
5- حمام اختصاصی مجهز به سشوار
را نام برد
در رستوان این هتل صبحانه به سبک ارمنی سرو می شود که برای مسافران  بسیار خاطره برانگیز خواهد بود و تعداد زیادی رستوران و کافه در مجموعه پارک آبی قرار دارد. 
امکانات اسپا و ماساژ هتل شامل حمام ترکی می شود. مسافرانی که در این هتل اقامت خواهند داشت می توانند به صورت رایگان از مرکز اسپا ، پارک آبی و باشگاه ورزشی این هتل استفاده کنند. 
این هتل در نزدیکی باغ گل ایروان قرار دارد و تا شهر قدیمی5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. پارکینگ هتل برای مسافران رایگان است.
اینترنت  در محوطه عمومی هتل رایگان است. 



منبع:
پاسخ

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#3
تور مالزی هتل گرند سیزن کوالالامپور
هتل گرند سیزن مالزی یک هتل 4 ستاره می باشد که در فاصله 15 دقیقه جالان پاهانگ قرار گرفته است و همچنین در فاصله 15 دقیقه با ماشین تا میدان زمان کوالالامپور و قارهای باتو قرار دارد. این هتل مجلل دارای 5 رستوران و کافی شاپ می باشد که در کنار اسخر قرار گرفته در محیطی بدون سقف در اختیار مسافران  قرار می گرد.
از ویژگی های اتاق های این هتل می توان به :
1- سیستم تهویه مطبوع
2- مینی بار
3- چای و قهوه ساز
4- سشوار، حمام اختصاصی با وان و دوش
نام برد همچنین از امکانات رفاهی هتل گرند سیزن مالزی میتوان به
1- سالن بدنسازی
2- جکوزی
3- سونا
4- نظافت روزانه اتاقها
5- هدیه سرا
6- دفتر خدمات مسافرتی
اشاره کرد.
[عکس: 0t3tfi8G6.jpg]
رستوران های سیزن و سیزن کرست هتل گرند سیزن به سرو انواع خوراکهای بین المللی و محلی میپردازند. دیگر رستوران های هتل شامل رستوران هندی اولاس ، ترکی کاسبار و لابی میباشند که به مهمانان  خدمت رسانی می کنند. هتل، 55 دقیقه با ماشین، تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله داشته و سرویس ترانسفر رایگانی را به پارک شهر و تفرجگاه Bintang Walk در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
منبع:
پاسخ

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#4
تور ارمنستان هتل آنی پلازا

هتل 4 ستاره آنی پلازا در مرکز شهر ایروان واقع شده و در فاصله کمی از جاذبه های گردشگری ایروان مانند ساختمان اپرا و موزه های دیگر قرار دارد که براحتی بصورت پیاده میتوانید به آنها بروید . منظره اتاق ها نمایی زیبا از شهر و کوه های اطراف است که زیبایی های کشور زیبای ارمنستان را به رخ میکشد.
[عکس: zVFqxixAv0Cgt.jpg]
از امکانات هتل میتوان به سالن بدنسازی ، صرافی ، آرایشگاه ،صندوق امانات و سالن کنفرانس اشاره کرد اتاق ها همگی مجهز به مینی بار ، بالکن ، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند .
اگر به دنبال هتلی مناسب با قیمتی مناسب برای تور ارمنستان میگردید هتل آنی پلازا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .
 
خدمات:
- لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - سرویس اتو شلوار 
سایر امکانات:
- رستوران - آسانسور - تهویه - تریا - گرمایش - بوفه 



منبع: تور ارمنستان هتل آنی پلازا
پاسخ

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#5
خاجیار هند

یکی از زیبا ترین جاذبه های منطقه زیبای خاجیار می باشد ، این مکان فوق العاده زیبا، از نظر توپو گرافی ( نقشه برداری)، شباهت خیلی زیادی به توپوگرافی سوییس،مکان رمانتیک مشهور، دارد. خاجیار در دامنه ی دهایولادهار، در دامان هیمالیا قرار دارد. و 2000 متر از سطح دریا، بالاتر است. یک تصویر پانورمای زیبا از جنگل های پر جمعیت و مراتع و قله های برفی هیمالیا می تواند گرفته شده باشد. ماه های تابستان، بهترین زمان برای گردشگری به این مکان است، چراکه هوا خیلی سرد نیست، و ایستگاه های موجود در تپه های آن، مملو از گل های زیبا می شود که آن جا را تبدیل به یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مکان ها در هندوستان می کند.
 



منبع: خاجیار هند
پاسخ

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#6
تور استانبول هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

 
[عکس: a4lo8iVI1.jpg]
تور استانبول هتل گرند جواهیر (Grand Cevahir Hotel Convention Center) یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که میخواهند در کنار تفریح و دسترسی بهمکان های دیدنی استانبول ملاقات ها و قرار های کاری و تجاری خود را به بهترین نحو انجام دهند . 
از بهترین اماکاناتی که هتل 5 ستاره گرند جواهیر در اختیار تجار میگذارد ، لابی و سالن کنفرانس شیک و مجلل مناسب برای قرار های کاری ، امکان پارک رایگان و اینترنت رایگان و پر سرعت است .
 اتاق های هتل بزرگ و تمیز با حمام اختصاصی ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ای ، سشوار ، اینترنت رایگان میز کار و بسیاری امکانات دیگر است .
[عکس: N50w5snWLS4.jpg]
داخل ساختمان هتل یک قنادی ، دو رستوران و دو کافه هست که انواع غذاهای ترکی و سنتی را ارائه میدهند . صبحانه ها بوفه باز و از تنوع خوبی برخوردار است . 
ذکر این نکته بد نیست که اگرچه هتل 5ستاره است با این حال نمیتوان آن را در رده هتل های لوکس و مجلل در نظر گرفت متاسفانه با اختلافات و درگیری های داخلی کشور ترکیه در سال های اخیر استاندارد کل هتل ها پایین آمده و هتل گرند جواهیر هم از این قاعده مستثنا نیست . بسیاری از مسافران معتقدند کیفیت خدمات و بهداشت این هتل نسبت به دو سال پیش کاملا افت کرده با این حال باز هم نسبت به بسیاری از هتل ها هنوز در صدر لیست است . بعلاوه چنانچه قصد اولیه تان برای تور ترکیه ، خرید است و دسترسی به میدان تاکسیم و مراکز خرید آن برایتان مهم است باید ذکر کرد که فاصله هتل گرند جواهیر با این مکان فاصله نسبتا زیادی دارد .
 
امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا - سولاریوم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - منطقه بدون سیگار 





منبع: تور استانبول هتل گرند جواهر کانونشن سنتر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان