انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مکان های دیدنی جهان!

مکان های دیدنی جهان!

#1
سلام به همه ی دوستان عزیز.

در این تاپیک مطالب مربوط به مکان های دیدنی دنیا قرار میگیره. امیدوارم لذت ببرید!
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#2
مکان های زیر نماد های زیبای شهر استانبول هستند بازدید ، در تور استانبول از این بناها دیدن کنید.
قصر چیراآن یا قصر بشیکتاش به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده . امروزه این قصر به دلیل شکوه و احتشام خود میزبان مناسبی برای عروسی ها ، مراسم ، مجالس و از این قبیل مراسم است. میتوانید این معماری باشکوه را از نزدیک ببینید و و تاریخ را در این مکان احساس کنید.
[عکس: 6mFQuochgXe.jpg]

درقصر در بین  بشیک تاش(Beşiktaş) ، اورتا کوی (Ortaköy) و بال موم جو (Balmumcu) قرا گرفته و جزو میراث فرهنگی و تاریخی ترکیه است . معماری این قصر به دوران بیزانس باز میگردد و امروزه به عنوان موزه مربوط به وسایل شخصی سلطان عبدالحمید دوم مورد استفاده قرار میگیرد و سالانه میزبان توریست های فراوانی میباشد همچنین داخل این قصر بزرگ "سالن تاتر قصر ستاره" و موزه "هنرهای صحنه" نیز قرار گرفته . توصیه میکنیم حتما از این قصر باشکوه دیدن بفرمایید.
[عکس: LvDsi1RTV08.jpg]

بازار سرپوشیده استانبول در مرکز شهر قرار دارد این بازار به دلیل بافت قدیمی و مغازه های متنوع و سنتی که بفروش میرساند یکی از محبوب ترین اماکن توریستی استانبول به حساب می آید ، بطوری که گفته میشود تعداد بازدیدکنندگان روزانه آن به نیم میلیون نفر میرسد. اجناس داخل بازار تمامی اقلامی که روزمره استفاده میکنیم را مهیا میکند. این مکان تاریخی به دستور سلطان محمد فاتح برای به نمایش گذاشتن صنایع دستی مردم ساخته شد.
این بازار از مکان هایی است که توصیه میکنیم حتما از آن دیدن فرمایید تا بیشتر با مردم بومی و محصولات محلی آن ها آشنا شوید.
[عکس: HnhSMZNxnKbGe.jpg]
این بازار در محله بایزید (Beyazıt) قرار دارد و در بین توریست های خارجی بسیار محبوب است. دیگ ، قابلمه ، منقل و انواع اجناس مسی را میتوانید در این بازار تاریخی خریداری کنید و یا فقط به بازدید آنها بروید.
اگر به دنبال یک سوغاتی ارزشمند وماندگار و یا یک یادگاری از سفر خود هستید توصیه میکنیم حتما به بازار مسگران سر بزنید و از تنوع اجناس لذت ببرید.
[عکس: TEtOt2Huds1eT.jpg]
این قصر زیبا از زمان امپراطوری بیزانس تا کنون پا برجاست و اگر چه کمی مورد کمتوجهی قرار گرفته ولی هنوز طرفداران خاص خود را دارد.این قصر با حفظ فضای رمز آلود که میراثی از وقایع تاریخی است همواره از مراکز قابل توجه و جالب برای توریست ها بوده.
[عکس: UoshtuyNjmG.jpg]
این مسجد در محله ایوب (Eyüp) و در کناره Haliç قرار دارد و به عنوان یکی ازمهمترین و مقدس ترین مساجد استانبول به حساب می آید. این مسجد تاریخی روزانه میزبان مردم شهرهای دیگر و توریست هایی از کشورهای اطراف میباشد. مسجد سلطان ایوب یکی از اماکن مهم برای برگزاری نماز جمعه و یکی از بهترین مکانها برای استشمام فضای معنوی و مقدس میباشد.
[عکس: wjIZRUFX333vQ.jpg]
این مکان نمایشگاهی از ماکت های مهمترین اماکن و اثار ترکیه میباشد. در این نمایشگاه میتوانید ماکت بسیاری از آثار مهم ترکیه از جمله ماکت قصر توپ کاپی ، ماکت مقبره آتاتورک (Anıtkabir) ، ماکت مقبره مولانا و بسیاری از آثار دیگر را  در کنار هم مشاهده کنید و درباره تاریخچه آنها اطلاعات کسب کنید. از سال 2003 این مکان یکی از اولین آدرس هایی است که هر گردشگر بعد از ورود به استانبول باید از آن دیدن کند توصیه میکنیم این نمایشگاه جالب را از دست ندهید.
[عکس: zVZvDupwgQZx.jpg]
این قصر به دستور آخرین ... مصر یعنی عباس حیلمی پاشا و به ساخت یک معمار ایتالیایی ساخته شد . ساخت آن در سال 1907 به پایان رسید و تمام ویژگی های معماری زمان خود را  حفظ کرده. امروزه یکی از بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی و یا فقط بازدید و یک استراحت کوتاه میباشد.
[عکس: ltl6PDJgNB.jpg]

قلعه دختر در میان تنگه استانبول و بر روی یک خشکی بسیار کوپک بنا شده. درباره علت ساخت قلعه  روایت ها و افسانه های فراوانی است که همین بر فضای مرموز و محسور کننده آن افزوده. برای صرف یک شام رمانتیک به همراه همسرتان و یا تماشای یک غروب آفتاب زیبا قلعه دختر بهترین گزینه است توصیه میکنیم حتما از این مکان تاریخی و افسانه ای دیدن فرمایید.
[عکس: FVdIYcFDeJi.jpg]



پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#3
بازدید از اماکن زیر را در  به شما توصیه می کنیم.
این حمام باشکوه به فرمان همسر رسمی سلطان سلیمان ، خرم سلطان و به نظارت معمار سینان ساخته شد.
این حمام بزرگترین حمام ساخت معمار سینان است.امروزه این مکان به لطف سریال های تاریخی توریست های فراوانی را به خود جذب میکند و محبوبیت آن رو به افزایش است.
[عکس: e1JANpFVFn.jpg]
این مخزن آب از زمان کنستانتین بزرگ تا حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین مکان های تاریخی استانبول میباشد. روزگاری این مکان آب کل شهر را تامین میکرد و در حال حاضر یکی از بهترین مکان های توریستی ترکیه میباشد و قطعاً در لیست بهترین مکان های دیدنی قرار دارد. به شما پیشنهاد میکنید یک آخر هفته را توسط تورهای استانبول به این مکان زیبا و تاریخی اختصاص دهید .
[عکس: k4MuqPi6fuS1H.jpg]
این پارک در زمان پادشاهان عثمانی به عنوان یکی از باغچه های خصوصی کاخ توپ کاپی استفاده میشد. این باغچه زیبا زمانی مملو از گلهای رز و لاله بود ولی مرور مورد بی توجهی قرار گرفت و بسیاری از گلهای آن خشکید ولی امروزه تغییرات بسیاری بر آن انجام شد و به شکل یک پارک زیبا درامد.
اگر میخواهید یک روز خود را در میان گلها و طبیعت بگذرانید ولی در شهر بمانید و یک چای با کیفیت میل کنید پارک گلخانه بهترین انتخاب است.
[عکس: FEhEcG2gWnbh.jpg]
جزایری مانند بویوک آدا (Büyükada) ، هیبلی آدا (Heybeliada)  ، بورگاز آدا (Burgazada) تنها چندی از جزایر تاریخی استانبول است. در گذشته این مجموعه جزایر به نام جزایر پرنس معروف بود ، دلیل این نام گذاری به دلیل این است که در زمان امپراتوری بیزانس بسیاری از منسوبان قصر به دلیل دوری از استانبول  به این جزیره تبعید میشدند. امروزه حمل و نقل این جزیره زیبا فقط با کالسکه های قدیمی انجام میشود و همین باعث شده فضای نوستالزیک این جزیره حفظ  و به بهترین مکان برای آخر هفته ها تبدیل شود. جزایر بهترین مکان برای پیک نیک های آخر هفته ، دوچرخه سواری و در کل مناسب کسانی که میخواهند کمی در گذشته ها سیر کنند است .
[عکس: 1GEox4HO8w5dq.jpg]
قصر دولماباهچه در اوایل  امپراتوری عثمانی به عنوان مکانی برای لنگر انداختن کشتی های جنگی بود و بعد ها به باغصه خصوصی پادشاه تبدیل شد. دولماباهچه در زمان جمهوریت به عنوان مکانی برای اقامت آتاتورک در سفرهای استانبول قرار میگرفت و بعد ها اتاتورک در همین مکان فوت کرد و به همین دلیل این مکان از اهمیت خاصی برخوردار است . با توجه به اهمیت تاریخی و معماری این کاخ بازدید آن را به شما توسط تور استانبول پیشنهاد میکنیم.
[عکس: XEOMGtTcPV.jpg]
این حمام به دستور سلطان سلیمان و نظارت معمار سینان ساخته شد. معمار سینان از این حمام به عنوان اثر زمان شاگردی یاد میکند. این حمام در صدر لیست پر بازدید ترین و محبوب ترین مکان های تاریخی استانبول برای توریست های خارجی قرار دارد.
[عکس: yBzp2orJarSxy.jpg]


منبع:مکان های دیدنی استانبول 2
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#4
1.کاخ توپ کاپی ( Topkapı Sarayı )
کاخ توپ کاپی با مماری بی نظیر و باشکوهش از مکان هایی است که هرگز نباید در  از دست بدهید.
این کاخ در سال 1478 توسط سلطان محمد فاتح ساخته شد و برای مدت 400 سال متوالی میزبان سلاطین مختلفی بوده و مهم ترین فرمانها و قوانین دولتی در همین مکان گرفته میشده.این مکان رودادی از زمان سلطان عبد المجید به روی عموم باز شد و امروزه هم با توجه به حفظ سبک معماری عثمانی از مهم ترین مکان های توریستی استانبول و حتی ترکیه میباشد.
[عکس: foNzvIZE6Tji.jpg]
معنای لغوی این کوچه به معنای چشمه سرد است. این کوچه در محله سلطان احمد قرار دارد ، این کوچه میزبان بسیاری از فیلم های قدیمی ترکی بوده امروزه هم میتوان فضای نوستالژیک را به لطف بناهای تاریخی آن احساس کرد . این کوچه در بین موزه ایاصوفیا و کاخ توپ کاپی قرار دارد و عبور ماشین از ان ممنوع است.
این کوچه مکان مناسبی برای عکاسان و توریست هایی که میخواند خاطرات خود را با گرفتن عکسی ثبت کنند بسیار مناسب است.
[عکس: KZZff5i.jpg]
این مکان تاریخی در کنار موزه ایا صوفیا قرار دارد . این مدرسه بهترین مکان برای یک استراحت کوتاه برای صرف چای و یا صبحانه های مخصوص روزهای دوشنبه میباشد . به شما توصیه میکنیم حتما سری به این مکان زیبا بزنید.
این مدرسه در قرن 16 در زمان سلطان سلیمان بزرگ ساخته شد و امروزه به عنوان مکانی برای ارائه کارهای هنرمندان تبدیل شده .
[عکس: t6gRviEl.jpg]
زیبایی بی مرز ، اوج شکوه و جلال ، شگفت انگیز اینها تنها جملاتی ساده در وصف این مکان رمز الود است.
این موزه در صدر لیست پر بازدید ترین مکان های توریستی ترکیه قرار دارد . این مکان در زمان پادشاهی بیزانس و توسط ژوستین اول ساخته و در زمان سلطان محمد به مسجد تبدیل شد. در ایا صوفیا میتوانید به راحتی تاریخ را حس کنید و شاهد آن باشید.
[عکس: YmunvGsy.jpg]
 
با ستون هایی که از میان آب برافراشته شده و افسانه هایی که درباره آن روایت میکنند این مکان در صدر لیست مکان های مورد علاقه توریست ها قرار دارد. این آب انبار در زمان بیزانس ها با هدف رفع نیاز آب مورد استفاده کاخ بنا شد و در زمان سلطان محمد فاتح هم به همین منظور مورد استفاده قرار گرفت . طبق یک روایت آب داخل آّب انبار کنایه ای از اشک صورت های نقش بسته بر روی ستون ها است به یاد برده های کشته شده در هنگام ساخت قصر بزرگ . همین داستان یکی از جذابیت این مکان است .


منبع: مکان های دیدنی استانبول 1
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#5
10 مورد برتر: بهترین کارهای رایگانی که می توان در شهر استانبول انجام داد.

همانند بیشتر شهرهای بزرگ دنیا در تور استانبول  کارهای زیادی را می توان انجام داد و پیدا کرد که رایگان هستند. فقط باید بدانید که محل آنها کجاست. برای شروع،Senem ، راهنمای محلی ما در استانبول، 10 کار رایگان برگزیده اش را جهت انجام در زادگاه جادویی خود به اشتراک گذاشته است.
  • با تاریخ یهودیان ترکیه در موزه یهودیت کنیسه Zülfaris آشنا شوید.
قدمت کنیسه Zülfaris به سال 1671 میلادی باز می گردد. اما در سال 1985 بدلیل عدم حمایت جامعه بسته شد. این روزها از این کنیسه به عنوان موزه ای جهت آشنایی با تاریخ و زندگی یهودیان Sephardi که در سال 1492توسط ملکه ایزابلا و شاه فردیناند از اسپانیا اخراج شده و توسط سلطان بایزید دوم به سرزمینهای امپراتوری عثمانی دعوت شدند، استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که قبل از بازدید از این موزه، روزها و ساعات باز بودن آنرا کنترل کنید چون در روزهای تعطیل مذهبی، بسته است.
  • یک پیک نیک در پارک Yıldız داشته باشید.
[عکس: GDPcPtXO.jpg]

این پارک دوست داشتنی در مرکز شهر استانبول قرار دارد. کشتی ها از بخش آسیایی شهر به این محل می رسند. این پارک با داشتن خانه های قدیمی عثمانی، مسیرهای خوش منظره، گلها، استخرهای اردک و تپه های پوشیده از درخت، مکانی زیبا برای یک پیک نیک آرامش بخش است. افراد محلی خیلی دوست دارند تا برای پیک نیک به آنجا بروند لذا خود را زودتر به آنجا می رسانند تا جای مناسبی برای پیک نیک پیدا کنند.
  • در بازار کک Bomonti توقف کنید.
[عکس: wvHQddL2jIvD.jpg]

چه چیزی بهتر از جستجو در میان اسباب و لوازم عجیب و شگفت انگیز موجود در یک بازار محلی کک برای گذراندن یک روز تعطیل ؟ اگر برنامه ای برای صرف هزینه ندارید، این بازار با داشتن حدود 200 غرفه که همه چیز از دوربین ها، لباسها و ساعتهای قدیمی گرفته تا لوازم الکترونیکی، کتاب و کاسه های سفالی در آنها فروخته می شود، یک گنج واقعی برای بازدید است.
  • در Zeyrek Camii معماری را دوره بیزانس را تحسین کنید.
[عکس: DUJz6m2myEv.jpg]

در دامنه کوه مشرف به شاخ طلایی (Haliç) در منطقه فاتح،  Zeyrek Camiiدومین بنای بزرگ مذهبی ساخته شده در زمان بیزانس است که هنوز در استانبول پابرجا مانده است. این بنا متشکل از سه ساختمان می باشد: دو کلیسای ارتدوکس شرقی و یک کلیسای کوچک.
  • از هنر مدرن و چای عصرانه در موزه Doğançay لذت ببرید.
[عکس: TvzWUbGty0.jpg]

این ساختمان 150 ساله در منطقه Beyoğlu واقع شده و بخش کوچکی از آثار Burhan Dogançay را در دارد. Burhan Dogançay و پدرش Adil Dogançay  دو تن از مهمترین نقاشان ترکیه هستند. façade این موزه بسیار تنگ و باریک است لذا مانع ورود شما به آنجا می شوند. چای عصرانه هر روز از ساعت 3 تا 5 عصر در آنجا تعارف می شود.
  • در فضای باورنکردنی بازار بزرگ غرق شوید.
[عکس: y0H80DTJpGZDM.jpg]

گرچه بازار بزرگ استانبول برای مغازه داران مانده در آن، خوشنام نیست اما بخاطر فضای منحصر بفردش هنوز جای لذت بخشی برای گشت و گذار است. در این بازار که در قرن پانزدهم ساخته شده، تقریبا 55 هزار متر مربع ساختمان و بیش از سه هزار مغازه و غرفه وجود دارد که عمدتاً جواهرات، اجناس چرمی، سوغات و شال و روسری می فروشند.
  • از موزه هنرهای معاصر Elgiz بازدید کنید.
[عکس: QFRty0uHs2eBr.jpg]

خانواده Elgiz در سال 2001 این موزه را جهت ترویج هنرهای معاصر در ترکیه افتتاح نمود. این موزه دربردارنده کلکسیون خانوادگی Elgiz و در عین حال شامل آثار مهم و متعددی از هنرمندان تحسین شده ترکیه ای و خارجی نظیر Fahrelnissa Zeid، Andy Warhol، Tracey Emin، Jan Fabre، Barbara Kruger، Cindy Sherman و  Paul McCarthy می باشد. همچنین در این موزه فضایی در اختیار هنرمندان نوپا قرار می گیرد تا آثار خود را به نمایش بگذارند.
  • در Mısır Çarşısı ادویه های مختلف را استشمام کنید.
[عکس: uGiKznFsAiyW3.jpg]

گرچه Mısır Çarşısı کوچکتر از بازار بزرگ است اما بسیاری از محلی ها ترجیح می دهند تا از آن خرید کنند چون در نزدیکی پایانه Eminönü قرار دارد. آنها برای خرید ادویه ها، شیرینی، میوه های خشک، آجیل و انواعی از خوراکی های باکیفیت دیگر به این مکان می روند. غرفه داران از پخش کردن اجناس خود خوشحالند طوری که شما را نگه می دارند و نمونه ای از اجناس خود را نشان می دهند، بو می کشند و از هزاران خوراکی لذیذ تعریف می کنند تا آنها را به شما پیشنهاد دهند.
  • در میدان Ortaköy Square به میان محلی ها بروید.
[عکس: YwaWVDnchI8u7.jpg]

بسیاری از جوانان به این میدان می آیند تا از فضای شاد آن لذت ببرند. یک مسجد زیبا با سبک معماری قرن هجدهم در آنجا وجود دارد که بر روی اسکله قرار گرفته است. این مسجد یکی از فاخرترین نمونه های آثار معماران مشهور خانواده Balyan می باشد. این شاهکار که به تازگی مرمت شده، قطعاً ارزش یکبار دیدن را دارد.
  • در فضای بسیار دلپسند نمایشگاه SALT Galata  گشت و گذار کنید.
[عکس: IPyprA6RYS.jpg]

محلی ها عاشق این محلند. در این مکان که در ساختمان مجلل بانک عثمانی در Karaköy قرار گرفته است، نمایشگاههای هنری و نمایشهای فوق العاده ای عرضه و ارائه می شود. احتمال دارد که آنجا تبدیل به محل برگزیده شما در شهر استانبول گردد.

 


منبع: 10 مورد برتر: بهترین کارهای رایگانی که می توان در شهر استانبول انجام داد.
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#6
با دیدن این اماکن سفری به آینده داشته باشید

با دیدن این اماکن  سفری به آینده داشته باشید تا تصویری جدید از دنیا را بدست آورید.
1.توکیو ، ژاپن
با توجه به تاریخ و فرهنگ ژاپن ، توکیو از مدت ها قبل به عنوان یکی از مهمترین پایگاه های هنرشناخته میشد و هم اکنون  با رستوران های پر ستاره و لوکس با بهترین آشپزها و توالت های مدرن و عجیب با دربهای اتوماتیک و صندلیهای گرم شونده یکی از مدرن ترین کشور ها حساب میشود.
در توکیو میتوانید با قطارهایی با سرعت بیش از 200 مایل بر ساعت سفر کنید و یا هنگامی که تشنه هستید دستگاه های فروش اتوماتیک بوسیله یک سنسور با تشخیص ظاهر شما و  با توجه به آب و هوا میتوانند بهترین نوشیدنی را به شما پیشنهاد دهند.
ولی گاهی اوقات حتی در ژاپن هم شاهد اشتباهاتی میشویم برای مثال قرار بود ساختمانی به نام هرم شیمیزو در توکیو با ظرفیت یک میلیون نفر ساخته شود ولی بعد از بررسی ها معلوم شد هنوز متریال های مناسبی برای این پروژه وجو ندارد.
همچنین پیشنهاد میکنیم حتما از بار شناور فوق مدرن jicoo که در اطراف خلیج توکیو قرار دارد حتما دیدن کنید.
[عکس: image1.jpeg]
2.ایستگاه مک موردو ، جزیره رووس ، قطب جنوب
در این نقطه از زمین میتوانید تصویری مانند دیگر کرات و دنیا ها را تجربه کنید.
خانه های یک طبقه و کوتاه در کنار مخازن عظیم مدور سوخت در کنار بزرگترین مرکز تحقیقاتی قطب جنوب که در هاله ای از برف و خاکستر پوشانده شده ، در مقایسه با کوه های بارن (barren mountains ) بسیار کوچک وناچیز دیده میشوند.
و اما ساکنان این سرزمین عجیب و غریب! از ساکنان این سرزمین میتوان به مرغ قاپو (اسکوآ) که استاد قاپیدن طعمه دیگر پرندگان است ، پنگوئن ها و محققان ها که خود را وقف بررسی وضعیت زمین کرده اند نام برد.
ساختمان مرکز تحقیقاتی با رستوران های مدرن ، ورزشگاه پیشرفته ، کلیسای کوچک ، بیمارستان و فضایی اختصاصی برای اسکی بی شباهت به یک دنیای مستقل نیست.
برای آشنایی بیشتر با ایستگاه مک موردو ، پیشنهاد میکنم مستند  Encounters at the End of the Worldرا ببینید.
[عکس: image2.jpeg]
3.دبی ، امارات متحده عربی
میتوان شهر دبی را به عنوان پیشکسوت در امر سفر به آینده دانست شهری که هیچ پایانی برای ساخت ساختمان هایی با معماری متفاوت قائل نیست ، ساختمان هایی که به نظر میرسد تا قرن ها خواهند درخشید.
با دیدن ساختمانهای مخروطی شکل برافراشته شده از زمین ، قایقهای متالیک وفلزی و مجمع الجزایر مصنوعی به شکل نخل که به صورت استادانه ای در میان اقیانوس بنا شده تصویر بسیار واضحی از آینده را به بینندگان خود القا میکند.
همچنین دبی میزبان نمایشگاه اکسپو 2020 نیز هست .قرار است ساختار این نمایشگاه به صورت یک سوق مدرن با سایبان های متحرک باشد که کل انرژی مورد استفاده با انرژی خورشیدی مهیا میشود.
پیشنهاد میکنیم تجربه صعود به بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را از دست ندهید.فقط کافیست با آسانسور ها به بالاترین نقطه دبی بروید تا بهترین منظره شهر را تماشا کنید.
[عکس: image3.jpeg]
4.اوردوس ،چین
نام این شهر یاداور فیلم جنگ ستارگان است. شهرک آپارتمانی که در محله کانگباشی شهر اوردوس برای سکونت هزاران نفر ساخته شد ولی همیشه خالی از سکنه ماند ، خیابان های اصلی این محله حتی در شلوغ ترین ساعت ترافیک هم خالیست و به همین دلیل به شهر ارواح مشهور شد.
با این حال اوردوس یعنی بزرگ ترین  شهر ارواح چین دلیل بهتری برای شناخته شدن به عنوان یک شهر علمی تخیلی دارد.کمی فراتر از مرز شهر، موزه اوردوس به شکل یک پوسته مارپیچی در لبه یک کویر قرار دارد که موزه ای درباره فرهنگ منطقه است.
[عکس: image4.jpeg]
5.تورنتو ، کانادا
شهر دبی در شمال؟ نیویورک کوچک؟ القاب تورنتو نشان دهنده علت رونق و رشد بی سابقه املاک و مستغلات و پیشروی روزافزون افق شهر میباشد. در اینجا دیگر مدرن بودن به معنای ساختمان های بلند و شیشه ای نیست.
این شهر میزبان بزرگترین سازه بدون ستون نیمکره غربی به نام برج CN است. پروژه های جدید باید حداقل کمی عجیب و غریب و نامتوازن باشند تا مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان بهترین مثال میتوان به برج و آپارتمان دوقلو اشاره کرد با 50 و 56 طبقه که از پایین تا بالا 209 درجه پیچ خورده. برای دیگر مثال میتوان به آپارتمان های پارک زمرد اشاره کرد که بسیار شبیه شکلاتهایی با روکش های کنده شده هستند. همین ساختمان ها موجب شده در تورنتو حس حضور در یک داستان علمی تخیلی داشته باشید.
[عکس: image5.jpeg]
 
 

منبع: با دیدن این اماکن سفری به آینده داشته باشید

پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#7
آنتالیا به چه چیزی مشهور است ؟

با توجه به زیبایی های طبیعی و بقایای تاریخی ، میتوان گفت آنتالیا پایتخت گردشگری کشور ترکیه است. آنتالیا که یکی از بزرگترین شهرستان های ترکیه است مرکز توریستی و تجاری ترکیه محسوب میشود. این شهر زیبا سالانه میزبان میلیون ها توریست بومی و خارجی است . آنتالیا به تابستان های طولانی ، آفتاب مطبوع و ساحل های پاک و با امکانات مشهور است و به همین دلیل محبوب ترین مقصد سفر های تابستانی در ترکیه است.
در این مقاله بهترین مکانهای دیدنی آنتالیا ، بهترین غذاهای آنتالیا و در کل هرآنچه که آنتالیا به آن مشهور است راجمع آوری کردیم امیدواریم که از آن در  لذت ببرید.
آبهای تمیز و لاجوردی ، خلیج های زیبا و محسور کننده ، پلاژهای با ماسه های نرم و تمیز ، بناهایی که تکه ای از تاریخ باشکوه روم و بیزانس هستند ، شهر های باستانی شگفت انگیز ، جنگل های سرسبز با درختان کهن و... تمام این شگفتی ها در یک شهر زیبا جمع شده.
اگر کنجکاو هستید که این شهر زیبا به چه چیزی مشهور است ادامه مطلب را از دست ندهید. برای شما شماری از بهترین مکان های دیدنی آنتالیا را تهیه کردیم که در سفر به آنتالیا نباید از دست بدهید.
کاله ایچی (Kaleiçi) : این مکان در مرکز شهر آنتالیا  قرار دارد و نماینده قسمت تاریخی شهر محسوب میشود. با کوچه های باریک و خانه های تاریخی و چوبی کاله ایچی از اولین مکان هایی است که با ذکر نام آنتالیا به ذهن خطور میکند.
آبشار دودّن (Düden Şelalesi) : این آبشار زیبا در 10 کیلومتری شهر قرار دارد .مکانی آرام بخش و زیبا ، بازدید کنندگان این آبشار شگفت انگیز را به تکه از بهشت تشبیه میکنند ، پیشنهاد میکنیم حتما از آن دیدن کنید.
پلاژ کونیا آلتی (Konyaaltı Plajı):بسیاری از تصاویر مربوط به آنتالیا در اینترنت همین پلاژ است و این مکان به عنوان نماد آنتالیا درآمده. خط ساحل کونیا آلتی یکی از طولانی ترین خط ساحل های آنتالیا ست و کیلومترها طول دارد. این ساحل فقط مورد علاقه توریست های خارجی نیست و بسیاری از مردم بومی آنتایا نیز زمان استراحت خود را در این مکان ها میگذرانند.
تاتر آسپندوس (Aspos Tiyatrosu): شهر باستانی آسپندوس که تقریبا 2000 سال پیش تاسیس شده یکیاز مهم ترین و قدیمی ترین شهرهای باستانی آنتالیا و حتی ترکیه است. تاتر آسپندوس یکی از نماد های آنتالیاست و به دلیل این که کاملا سالم و پابرجاست امروزه هم میزبان بسیاری از کارهای هنری و مراسم فرهنگی میباشد.
واما غذاهای آنتالیا ، منو غذایی آنتالیا بسیار شبه غذاهای کلاسیک مدیترانه ای است. مواد اولیه ای که در سفره آنتایا بیشتر با آن برخورد میکنید شامل مرکباتی که در منطقه پرورش میابند ، موز ، بادام زمینی ، کنجد ،سویا ، لوبیا سبز ، کدو و بادمجان و سبزیجات دیگر میباشد.
از مشهور ترین غذاهای محلی آنتالیا میتوان به سوپ هولوکلو ،پیاز با سس سیر ، زرده (دسری مانند شعله زرد) ، سالاد تورُس ، کباب تاندیر ، دسر موز به سبک فنیقی و بسیاری غذاهای دیگر اشاره کرد.
از دیگر غذاهای بین المللی که میتوان در آنتالیا دید شامل : حموس و ماست و سیر به عنوان مزه و هشت پا  ،کالاماری ، صدف و قزل آلا و کلا غذاهای دریایی و مرباهای مرکبات مثل پرتغال و لیمو گریپ فروت و ترنج است




منبع: آنتالیا به چه چیزی مشهور است ؟
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#8
چرا سفر موجب بی نظیر شدن شما می شود؟

مردم همواره از من می پرسند که سفر چگونه مرا تغییر داده است. اگر من به گذشته خود قبل از شروع سفر بنگرم و آنرا با شخصیت حال خود مقایسه نمایم باید بگویم که سفر مرا انسانی بهتر و کاملتر نموده است. اکنون من بانشاط تر از بیست و پنج سالگی ام هستم که اولین بار عازم سفر به دور دنیا شدم.
[عکس: 1AGSMcf5.jpg]
به عبارت ساده تر، اکنون بی نظیر شدن بیشتری از آنچه می خواستم دارم.
در واقع، من فکر می کنم که سفر موجب ابهت بیشتر همه افراد می شود. ما سفرهای خود را بهتر از زمان شروعشان به پایان می رسانیم. من این را از روی خودپسندی یا خودخواهی نمی گویم بلکه به این دلیل می گویم که معتقدم سفر نه تنها انسانیت شما را بهتر می کند بلکه شما را بانشاط تر نیز می نماید. همه انسانها به اطرافشان تمایل دارند و می خواهند اطرافشان را بگردند.
چگونه و چرا سفر موجب ابهت شما می شود؟ اجازه دهید تا این راهها را برشماریم:
اجتماعی تر - سفر، غرق شدن یا شنا کردن در جاده هاست. یا دوستیابی شما بهتر می شود و یا سفر را به تنهایی به پایان می برید در حالی که هر شب روی یک بالش گریه می کنید. شما یاد می گیرید که از بین غریبه ها دوست پیدا کنید و با افراد جدید، گفتگوی مناسبتری داشته باشید. هنگامی که من برای اولین بار به سفر رفتم، درون گرا بودم و گفتگوی نامناسبی با افراد غریبه داشتم. اما اکنون طوری با خوشرویی با غریبه ها صحبت می کنم که انگار سالها بهترین دوستانم بوده اند.
بهتر از لحاظ مکالمه - سفر نه تنها موجب گفتگوی مناسبتر شما با غریبه ها می شود بلکه باعث می شود تا مکالمه بهتری داشته باشید. همیشه پس از صحبت با مردم سؤالات مشابهی به ذهن می رسد. حتی شما خودتان شروع به گمانه زنی می کنید. پس از مدتی برای شما مهم نیست که افراد از کجا آمده اند، به کجا می روند، چه مدت در سفرند و .... سؤالاتی که واقعاً اطلاعاتی در مورد افراد به شما نمی دهند. توانایی شما در گفتگوی کوتاه و نحوه پرسیدن سؤالات مورد علاقه تان بهتر خواهد شد، سؤالاتی که مهم هستند و اطلاعات بیشتری در مورد افراد به شما می دهند.
مطمئن تر - شما به دور دنیا سفر کرده اید، از کوه اورست بالا رفته اید، در دیوار بزرگ مرجانی غواصی کرده اید، با آن دختر زیبای فرانسوی در پاریس خورده اید و آشامیده اید، بسوی شهرهای ناشناخته کشتی و هواپیما رانده اید و بر ترس از ارتفاع غلبه نموده اید. خلاصه کارهای باابهتی انجام داده اید. با این حال چگونه می توانید بی پرواتر نباشید؟ چگونه می توانید از توانایی هایتان مطمئن نباشید؟ شما با انجام چنین کارهایی احساس اطمینان بیشتری در توانایی خود جهت دستیابی به آنچه در ذهن دارید، خواهید یافت.
سازگارتر - شما با پروازهای از دست رفته، اتوبوسهای کند، تغییر جهت های اشتباه، تأخیرها، غذای خیابانی بد، و غیره و غیره مواجه شده اید. پس از مدتی یاد می گیرید چگونه برنامه های خود را با تغییر موقیعیتها سازگار نمایید. ازکوره در نمی روید، عصبانی نمی شوید، درست آن چیزی را تغییر می دهید که در حال انجامش هستید. زندگی به سمت شما توپ می اندازد و شما توپها را به بیرون از پارک می زنید. چرا؟ زیرا شما چنان ابهتی دارید.
ماجراجوتر - وقتی نسبت به توانایی خود در انجام هر کاری مطمئن می شوید، هر کاری را انجام خواهید داد. با اینکه غذای ادویه دار دوست ندارم، هفته گذشته در تگزاس و آستین، تندترین فلفل دنیا و مقداری عصاره خالص چاشنی خوردم. چرا؟ زیرا مایل بودم. در زندگی چه هدفی غیر از بیرون زدن از محدوده آسودگیها وجود دارد؟ دهانم تا مدتی می سوخت اما من این کار را باز هم انجام می دهم.
[عکس: onRilqTxyLAjU.jpg]
آسانتر گذشتن - تمام اشتباهاتی که انجام داده اید؟ اشتباهات نیز کار دیگری برای شما انجام داده اند. آنها موجب شده اند که شما آسانتر از کنار مسائل بگذرید و آسوده تر باشید. چرا؟ زیرا با تمام آن خطاها مواجه شده اید و نگرانشان نیستید. اکنون شما هم جهت جریان حرکت می کنید زیرا سفر به شما آموخته است که اشتباهات در آخر حل می شود و دلیلی برای استرس وجود ندارد.
باهوش تر - غیر از اینکه در پاتوقی بنشینید و ذهنتان غرق در نوشیدنیهای خنک باشد، سفر چیزهایی در مورد جهان به شما می آموزد. شما با مردم، تاریخ، فرهنگ و وقایع محرمانه جاهایی آشنا می شوید که بعضی ها فقط تصوراتی در موردشان دارند. خلاصه شما درک بهتری از رفتار مردم خواهید داشت. این آن چیزی است که نمی توان با کتاب خواندن آموخت و تنها می توان در سفر تجربه کرد.
کمتر مادی گرا - در سفر شما می آموزید که نیاز اندکی به مواد و اجناس دارید. می فهمید که تمام اجناس کم ارزشی که در مراکز خرید می فروشند، در رسیدن به یک زندگی واقعاً شاد، تا حدی بدون استفاده اند. در بازگشت به خانه، خود را فردی قانع می یابید زیرا می فهمید که چه چیزی برای زندگی نیاز دارید و چه چیزی نیاز ندارید. به قول معروف، بیشتر از آنکه شما صاحب چیزی باشید، آن چیزها صاحب شما هستند.
شادتر - سفر به آسانی یاد می دهد که چگونه شاد باشید. شما آسوده تر و مطمئن تر خواهید شد و دنیا را  جایی روشنتر می بینید. در این صورت چگونه می توان در زندگی، شاد نبود؟
به افراد مشهور و موفق دنیا بیاندیشید. این افراد چه تعداد از این خصوصیات را دارند؟ تعداد زیادی را. چرا؟ زیرا برون گرایی، شوخ طبعی، اجتماعی بودن، شاد بودن، اطمینان و هوش، خصوصیاتی هستند که افراد را در زندگی روزمره، موفق تر می کنند.
سفر، افراد را بهتر می کند. وقتی شما چیزهای بیشتری در مورد جهان و مردم آن بیاموزید، مرزهای خود را گسترده تر می کنید و برای چیزهای نو می کوشید، فردی بازتر، برون گرا و باابهت می شوید. تمام افرادی که مطلعم سفر کرده اند بخاطر سفر، افراد بهتری هستند. با وجود تمام راههایی که سفر می تواند شما را باابهت تر نماید، دلیلی وجود ندارد که برای ماجراجویی بعدی خود برنامه ریزی نکنید، چه سفر به دور دنیا باشد و یا فقط یک تعطیلات کوتاه دوهفته ای در مکزیک.
شما می توانید در خانه بمانید، در حالی که آرزو کنید در جایی ناآشنا باشید، سرگرمی داشته باشید و کار نشاط آوری انجام دهید.

#تور ارمنستان



منبع: چرا سفر موجب بی نظیر شدن شما می شود؟
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#9
10 نکته برای زنانی که به ترکیه سفر می کنند
آیا قصد سفر به ترکیه را دارید و از پروتکل های موجود درآن اطلاعی ندارید؟ ما به شما 10 نکته ای که به بهتر سفر کردنتان در ترکیه کمک میکند را  خواهیم گفت.ترکیه کشور بسیار زیبا با مردم بسیلر خونگرم و فرهنگ غنی است.این نکات به شما کمک میکند تا در تور ترکیه با درک بهتری از فرهنگ مردم ترکیه لذت ببرید.
ترکیه کشوری با فرهنگ و تاریخ بسیار غنی و مناظر طبیعی زیبایی است و ماجراجویی بسیاری برای مسافران را درپی دارد.در ترکیه با استقبال مردم مواجه می شوید.بهتر است در هر سفر به هرکاجای جهان ابتدا کمی درباره فرهنگ آن کشور و یا منطقه آگاهی داشته باشید تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید.
1.لباس های کمی رسمی تر
به طور کلی مردم ترکیه در لباس پوشیدن نسبت به همتایان غربی خود بسیار محتاط تر عمل میکنند.بهتر است پوشیدن لباس های خیلی کوتاه و خیلی باز خودداری کنید لباس های با سر شانه لخت و یا بدن نما و شلوارک های بسیار کوتاه در اماکن عمومی.زنان نیازی به پوشاندن موی سر خود جز در اماکن مذهبی ندارندوبهتر است زنان لباس نلزک نپوشند.شما می توانید دامن های بلند یا تا روی زانو شلوارک های تا زانو وشلوار های گشادی که برای یوگا میپوشید را استفاده کنید.این فرصت خوبیست تا با سر زدن به بازارچه ها محلی هم با پوشش زنان ترکیه آشنا شده و هم با  ترکیب این لباس ها با لباس های خودتان پوشش خاصی را برای خودتان درست کنید و هدایا و یادگاری های زیبایی را از ترکیه با خود ببرید.
2.قوانین در مساجد
مسجد سلطان احمد در استانبوا به دلیل دیوار های کاشکاری شده و میناب کاری هایش بسیار معروف است.برای ورود به مساجد باید شانه ها و موی خود را کامل بپوشانید و کفش هایتان را درآورید.برای پوشاندن بدنتان می توانید از روسری های بزرگی که در بازارچه های محلی است و یا دامن های بلند و لباس های آستین بلند و شلوار های بلند استفاده کنید.نگران پابرهنه راه رفتن نباشید سراسر داخل مسجد فرش شده است و محیط بیرونی می توانید یک جفت دمپایی از مسول این کار در مسجد بگیرید.می توانید موی خود را با روسری های ترکی و یا روسری های در خانه ببندید.
3.مانند یک بومی رفتار کنید
در کشور خودتان و خانه تان ممکن است دوستان وآشنایانتان و کسانی که در یک مهمانی می بینید را ببوسید و بغل کنید حتی کسانی که نمی شناسید و یک قدم دورتر حتی غریبه ها  و این نوعی برخورد در کشورتان باشد.توصیه می کنیم که از این کار در ترکیه بپرهیزیدو کسی را هنگام آشنایی بغل نکنید به مردان در خیابان لبخند نزیند و اگر مردی را شناختید فقط با او دست بدهید.بغل کردن و یا لمس بازو و یا تماس هایی که در کشورتان خیلی عادی باشد ممکن است در ترکیه نوعی ابراز علاقه عاشقانه تلقی شود لذا از این مورد بپرهیزید.نمی گویم که خودتان نباشید و بد برخورد کنید منظور این است که بهتر است محافظه کارتر عمل کنید.این به شما کمک میکند که مقبولتر به نظر بیاید و کمتر اذیت شوید.
4.آشنایی با مردم محلی: یخ بودن رفتارتان را بشکنید
به زودی پس از سفر به ترکیه خو را میابید که با دوستان و خانوادتان مشغول خوردن چای نعنایی و صحبت از خاطرات ترکیه هستید.یک راه خوب برای خوش گذراندن در ترکیه این است که قبل از سفر به ترکیه با گروه هایی در ترکیه آشنا شوید.اگر علاقمند به عکاسی هستید با گروه های عکاسی که در گ.گل هستند می توانید همراهی کنید اگر علاقمند به آشپزی هستید با گرو های آشپزی.از این طریق با افراد قابل اعتمادی آشنا می شوید که شما را برای یک وعده غذا یا عصرانه به خانه یشان دعوت میکنند و می توانید یک بعد از ظهر دل انگیز داشته باشید.هنگام ملاقات با خانواده دوستانتان در ترکیه از خانوادتان و خاطراتتان بگویید عضق یه خانواده چیزی است که در میان همه فرهنگ ها مشترک است و می تواند سد فرهنگی را بشکند.چند عکس از خانوادتان به آن ها نشان دهید و این می تواند آغاز یک گفتگو خوب و صمیم باشد.
5.آداب و معاشرت در خانه
ملاقات با یک دوست ترک ،فرصت بسیار خوبی است تا افراد جدید را بشناسید و صمصم شوید.ترک ها اغلب شما را برای یک وعده غذایی دعوت می کنند.یک هدیه کوچک و یا یک بسته شیرینی محلی به نشانه تشکر و قدردانی با خود ببرید.مطمینا میزبان غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای شما در نظر گرفته است. پس از صرف غذا به میزبان بگویید " elinize saglik "  به معنی " دست شما درد نکند " نشان می دهد که از غذا لذت برده اید.
در ترکیه پوشیدن کفش در خانه ها مجاز نیست، پس قبل از ورود به خانه کفش هایتان را در بیاورید و احتمالا یک جفت دمپایی برای استفاده شما در نظر گرفته شده است.یک راه برای صمیمی تر شدن با میزبان و خانواده دوستتان کمک به زنان در آشپزخانه قبل از خوردن غذا است.خانوم ها به راحتی از این راه با یکدیگر صمیمی می شوند ویک فرصت عالی برای یاد گرفتن غذا های ترکی است.
6.دستمال توالت برای مسافران ضروری است (طلای مسافر است)
نفت به عنوان طلای سیاه شناخته می شود .اما در سفر به ترکیه دستمال توالت این نقش را ایفا میکند.انتظار نداشته باشید که همه جا  دستمال توالت پیدا کنید و از آنجایی که استفاده از یک شلنگ کوچک برایتان آسان نیست بهتر است همیشه یه رول کوچک همراه خود داشته باشید.البته باید از اآن ها برای صرفه جویی در قطع درختان برای تولید دستمال توالت تشکر کرد.
7.کارت هتل را بگیرید
کاپادونیا منطقه در ترکیه است که با چند ساعت رانندگی از استانبول به آن میرسید.منطقه ای بسیار زیبا و رمانتیک.پیدا کردن آدرس در یک جای جدید بسیار سخت است لذا کارت هتل را بگیرید یا از هتلدار بخواهید که آدرس و نام و شماره تلفنشان را روی کاغذی برای شما بنویسند.اگر گم شدید این آدرس رابه راننده تاکسی بدهید و او شما را به هتلتان برمیگرداند.به جایی که هستید توجه کنید اگر گم شدید و نزدیک یک مکان معروف و بزرگ بودید بسیار راحت است که شمارا پیدا کنند.پس نام آنجا را بدانید.
8. چند کلمه ترکی یاد بگیرید
از قلیان لذت ببرید.چندکلمه ساده مانند سلام ،خداحافظ و ممنون را یادبگیرید با لبخند به افراد محلی در حین صرف قهوه بگویید البته افرادی که می شناسید و نه همه.ترکیه کشوری است که به زبان و فرهنگ خود بسیار افتخار میکند.با یادگرفتن چند کلمه ترکی خیلی راحتتر در بازارچه های محلی چانه بزنید و ارتباط با مردم محلی و تاکسی ها عمل می کنید.Teşekkür ederim (با تشکر از شما)، selam (سلام)، و İyi günler (خداحافظی یا روز خوبی داشته باشید)، همه نقطه شروع خوبی برای ارتباط با مردم محلی در گفتگو است.
9.اوقاتی را در حمام ترکی سپری کنید
سفر به ترکیه بدون استفاده ولذت بردن از حمام معروف ترکیه مگر می شود؟؟.در سفر به ترکیه چندساعتی را در این استخر سرپوشیده معروف و قدیمی بگذرانید و تجربه یک حمام فوق العاده و جوان کننده و آرامش بخش را داشته باشید.
قبل از رفتن به حمام درباره آن اطالاعات لازم را کسب کنید.ساعاتی از روز مخصوص خانوم ها و ساعتی دیگر مخصوص آقایان است.
10.حس ماجراجویی و لبخند بزرگ و شوخ طبعیتان را حفظ کنید
مانند سفر به هرجای دیگر سفر به ترکیه نیز یک ماجراجویی است.حس طنز و انعطاف پذیری و لبخندتان به شما کمک میکند که سفر دلپذیری داشته باشیداغلب آدم هایی که در این سفر میبینید می خواهند که شما اوقات خوبی را در کشورشان سپری کنید و با خاطرات خوبی از آنجا بروید و به شما کمک خواهند کرد تا از این سفر لذت ببرید.سفر با این طرز فکر که شما انسان های خوبی را ملاقات خواهید کرد و سفر خوبی را دارید بسیار موثر است.هرآنچه فکر کنید همان پیش می آید.



منبع: 10 نکته برای زنانی که به ترکیه سفر می کنند
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#10
تور هتل کنکورد کوالالامپور مالزی
هتل کنکورد کوالالامپور مالزی در محله مثلث طلایی قرار دارد که این محله در شهر کوالالامپور می باشد . محل این هتل در فاصله ی 10 دقیقه ای برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.هتل کنکورد مالزی، دارای 4 رستوران و یک استخر روباز میباشد که از مسافران بسیار زیادی در سال که توسط  به این هتل قدم می گذارند پذیرایی می کند. از ویژگی های اتاق های این هتل می توان :
1- سیستم تهویه بسیار مناسب
2- تلویزیون با شبکه های خارجی
3- گاوصندوق شخصی
4- چای و قهوه ساز
5- حمام اختصاصی دوش دار
6- پذیرش شبانه روزی
7- مراکز اداری و بدنسازی
8-خدمات ماساژ
9- کادو فروشی

[عکس: 3VwGcjcG4Cn45.jpg]

در هتل کنکورد مالزی رستوران Melting Pot قرار دارد که به سرو انواع خوراکهای محلی و غربی بصورت شبانه روزی می پردازد و همچنین رستوران ژین در این هتل بسیار مجلل انواع خوراکهای چینی را سرو میکند. علاوه بر این مسافران تور مالزی میتوانند در کنار استخر و در رستوران و تریا Spices Restaurant & Wine Bar، به صرف غذا مشغول شوند. رستوران Crossroads Lounge، با برگزاری موسیقی زنده، میهمانان را به صرف خوراکهای مختصر دعوت میکند. هتل یک ساعت با ماشین، تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور و10 دقیقه ، تا مرکز تجارت جهانی Putra فاصله دارد.

منبع: تور هتل کنکورد کوالالامپور مالزی
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#11
تور مالزی هتل جسل

در صورتی که به زیاد به مالزی سفر کرده باشید قطعاً هتل جسل را می شناسید ، این هتل 3 ستاره که در منطقه جوهور باهرو دارای 3 ستاره می باشد . بعضی از مسافران ایرانی که در می خواهند به صورت ارزان به مالزی سفر کنند این هتل را انتخاب می کنند.  از دسته تورهای اصلی مالزی می باشد.
 
از ویژگی های این هتل می توان : 
1- اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.
2- پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - تهویه 
را نام برد.


منبع: تور مالزی هتل جسل
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#12
تور مالزی هتل دریاچه فلامینگو

یکی از بهترین زمان ها برای تورهای خارجی از بعد تعطیلی بلند مدت و آب و هوا تورهای نوروزی می باشند. همواره هر ساله خیل عظیمی از ایرانیان توسط هواپیماهای ایرانی خارجی به سفرهای نوروزی می روند . یکی از مقاصد پرطرفدار مالزی می باشد.  از آن جهت پرطرفدار هستند که این کشور در منطقه ای استوایی قراردارد و از این جهت بسیار سرسبز و با طبیعتی خیره کننده هر مسافری را قانع می کند که یکبار به این کشور سفر کند. از آن رو که این کشور مسلمان می باشند معمولاً برای کسانی که از نظر فرهنگی سخت مقصد خود را انتخاب می کنند نیز گزینه ای ایده آل می باشد. 
یکی از معروف ترین هتل های شهر کوالالامپور کشور مالزی هتل دریاچه فلامینگو چهار ستاره می باشد . تور مالزی هتل دریاچه فلامینگو یکی از تورهای سطح بالا می باشد و توسط کارگزارها و آژانس های مسافرتی ایران نیز برگزار می شود. از آن رو که مسافران ایرانی پس از یک سال کار مداوم قصد استراحت در محیطی عالی از هرگونه استرس می باشند این هتل رویایی را در تور مالزی به شما پیشنهاد می کنیم.
هتل دریاچه فلامیگو با توجه به مکان و امکانات عالی هال معمولاً اقامتی راحت و لوکس را به همراه امکانات چشم نواز به مسافران ارائه میدهد. معماران هتل دریاچه فلامیگو طراحی عصر جدید را با طراحی روستایی ادغام کرده اند و بسیار خوب تزئین کرده اند. این هتل که در کوالالامپور واقع است، در مقابل برکه زیبایی قرار گرفته و بدین ترتیب محیط آرام و چشم نوازی را بوجود آورده است. یکی از ویژگی های اصلی این هتل امکان استفاده از استخر هتل در امتداد برکه واقع شده می باشد که به صورتی طراحی شده است که انگار مسافر در برکه شنا می کند . هتل، حالت عجیب و تفریح گونه داشته و امکاناتی را از قبیل یک ساحل کوچک، مسیر پیاده روی، زمین های روباز تنیس و سالن 20 خطه بولینگ فراهم آورده است. هتل در کنار خیابان امبسی ، واقع شده است که تنها چند دقیقه با مجتمع های اصلی شهر کوالالامپور فاصله دارد .ن زدیک بودن هتل به اتوبان های اصلی شهر، موجب سهولت در گشت و گذار در منطقه تپه کیلانگ شده است.
[عکس: YNhefqxBoU2S.jpg]
از ویژگی های هتل دریاچه فلامینگو می توان به :
امکانات تفریحی:
  • سرویس نگهداری کودکان 

استخر:
  •  استخر روباز 

اتاق های ویژه:
  • اتاق و امکانات برای معلولین

  • سوئیت مخصوص تازه عروس

  • اتاقهای VIP 

امکانات ورزشی:
  • تنیس

  • زمین گلف

  • بولینگ 

خدمات:
  • خانه داری

  • امکانات جلسه و ضیافت

  • لباسشویی

  • خشکشویی

  • آرایشگاه

  • صبحانه در اتاق

  • اتو کشی

  • صرافی

  • فروشگاه هدایا و سوغات

  • کرایه ماشین

  • خدمات تورها

  • فکس و کپی 

سایر امکانات:
  •  رستوران

  • پذیرش شبانه روزی

  • روزنامه

  • اتاقهای پاک و بدون سیگار

  • آسانسور

  • گاوصندوق

  • انبار بار و چمدان

  • تهویه

  • محل مخصوص کشیدن سیگار

  • بار

  • باغ 



منبع: تور مالزی هتل دریاچه فلامینگو
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#13
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 27 تا 30 بهمن
یکی از مهمترین فاکتورهای گسترش توریسم و گردشگری برگزاری نمایشگاه های منظم در این حوزه می باشد و با استفاده از این  افکار عمومی را با تازه ترین دستاوردهای گردشگری کنند. 
شناساندن ظرفیت های گردشگری در مناطقی که در این زمینه موفق عمل نموده اند سبب شده است تا در این صنعت به یکی از اصلی ترین منابع درآمدهای کشورها تبدیل شده است. چیزی که واضح است این است که هر کشوری که در این موضوع سرمایه گذاری کرده است و نمایشگاه ها و همایش های مرتبط را برگزار کرده است در انتها به موفقیت در این زمینه رسیده است.
هرساله در کشور ما در شهر تهران نمایشگاهی در این حوزه برقرار می شود که که امسال به نهمین سری آن رسیده است . در این نمایشگاه می توان بخشی از پتانسیل هایتورهای مسافرتی و  و ... ایران را مشاهده کنند.
این یک حقیقت اثبات شده و پذیرفته شده است که صنعت گردشگری حداقل از بعد اقتصادی عامل پیشرفت کشورها و ایجاد رقابت در درون ساختار اقتصادی آنهاست.
 
اهـداف بــرگـزاری نمـایشگـاه گردشگری و توریسم
  •  آشنایی و معرفی داشته ها ، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری.
  •  شناخت مشکلات، مشکلات و نقاط ضعف موجود در این دو حوزه ، ترغیب و تشویق افراد، شرکتها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش و وادار نمودن سازمانهای دولتی متولی گردشگری به حمایت و مساعدت از دست اندرکاران صنعت مذکور.
  •  ایجاد زمینه های مناسب بمنظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور که ناشی از فعل و انفعالات گردشگری است و بهره مندی از سطح بسیار بالای درآمدزایی صنعت گردشگری.
  •  فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم بمنظور رفع موانع موجود تا حد امکان و با در نظر گرفتن معیارها و شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور.
  •  با توجه به اینکه صنعت گردشگری سومین صنعت درآمدزا در جهان محسوب میشود یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه، ارتقاء جایگاه صنعت توریسم و ایجاد فرهنگ پذیرش گردشگر در جامعه است به گونه ای که از گردشگر گریزی اجتناب شود و تا حدی از وابستگی به درآمدهای نفتی فاصله گرفته شود.
  •  آشنایی عموم مردم با سازمان ها، انجمن هاو نهادهای متولی امر گردشگری و ارائه انتظارات ایشان به مسئولین و متقابلاً پاسخگویی مسئولین به خواسته ها و مشکلات موجود در این زمینه.
  •  آشنایی دست اندرکاران با نوآوری ها و ظرفیت های موجود در عرصه بین المللی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی.
  •  آشنایی با مشکلات و کاستی های موجود در مراکز اقامتی و هتل ها و یافتن راهکارهای ممکن برای مرتفع نمودن آنها.
  •  آشنایی با چگونگی مدیریت موفق هتل های دنیا و بکارگیری روش های بهسازی و استانداردسازی هتل ها بمنظور رفع معضلات آنها.


پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#14
منبع: تور استانبول هتل کریستال
شاید باورش سخت باشد ، اما سالانه در حدود 1 میلیون مسافر ایرانی به ترکیه سفر می کنند که در معمولاً 2 هدف اصلی تجارت در استانبول و یا تفریح در آن را دارند. تور استانبول یکی از پرطرفدارترین  می باشد که توسط آژانس های مسافرتی به مسافران ارائه می شود. 
استانبول با وجود ویژگی های بی نظیری که دارد از جمله مردمانی مهمان دوست که در هنگامی که شما در پاساژ ها و رستوران ها از آنها خدمات می گیرید احساس می کنید که انگار شما شخص مهمی هستید که همه شما را می شناسند و سعی برا راضی نگه داشتن شما در این سفر می کنند از این رو هر مسافر سرسختی نیز پس از سفر به استانبول خاطره ای خوش از این سفر به یاد می آورد . در کنار این مهمان نوازی عالی  ، هتل های بسیار پیشرفته و زیبا و رستوران ها و غذاهای بسیار خوشمزه این شهر در کنار مناطق تجاری آن از ویژگی های اصلی این شهر توریستی تجاری می باشند.
[عکس: lTIQcwPHOp.jpg]
هتل کریستال استانبول یک هتل 4 ستاره در شهر استانبول می باشد که تنها در چند قدمی میدان تقسیم این شهر قرار دارد. مسافرانی که تور استانبول هتل کریستال را از آژانس های مسافرتی شهر خود خریداری می کنند در ورود به این هتل به اقامتی راحتی را در این هتل زیبا که در منطقه ای مناسب برای گردش در شهر استانبول قرار دارد خواهند داشت. از ویژگی های این هتل 4 ستاره زیبا انواع متفاوت اتاق می باشد که از از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر را به مسافران ارائه می دهد. از ویژگی های این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در اتاق ها نام برد.از دیگر ویژگی های هتل کریستال استانبول می توان به مرکز تفریحی مجهز آن نام برد که علاوه بر استخر سرپوشیده دارای حمام ترکی و سونا نیز می باشد.میدان تقسیم نیز که قلب استانبول برای توریستان ایرانی به شمار میرود در چند قدمی هتل قرار گرفته است. 



پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#15
منبع: تور ارمنستان هتل متروپل
با توجه به هزینه های بالای سفرها و تورهای نوروزی 95 ، بسیاری از مسافران طبقه متوسط جامعه می بایست فکری دیگر برای سفر های نوروزی خود کنند . امسال تور کیش نوروز 95 در حدود 1.500.000 میلیون می باشد و این هزینه برای یک سفر داخلی بسیار زیاد می باشد. از این رو بسیاری از مسافران ایرانی سفر زمینی به ارمنستان را توسط  انتخاب می کنند. شاید باورش سخت باشد که شما با هزینه ای در حدود همین 1.000.000 تا 1.500.000 بتوانید سفری خاطره انگیز به شهر ایروان پایتخت ارمنستان داشته باشد و از زیبایی ها و مناطق بیشمار دیدنی این شهر دیدن فرمایید. خرید ، رستوران های بین المللی ، مناطق زیبا و دیدنی و ... گوشه ای از ویژگی های تور ارمنستان نوروز 95 می باشد که هر مسافری را در کنار هزینه مناسب به بازدید از این کشور زیبا و همسایه تشویق می کند.

[عکس: %D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9...vjhyE6.jpg]

 
یکی از هتل های خوب ارمنستان هتل متروپل می باشد که هتلی 4 ستاره می باشد و رنک 4 از 5 را در میان مسافرانی که از این هتل متروپل دیدن می کنند دارد.  یکی از خاطره انگیزترین تورهای ارمنستان می باشد که با توجه به محیطی زیبا و خیال انگیزی که هتل دارا می باشد هر مسافری را رازی نگه می دارد. 
اين هتل متروپل در منطقه مرکزی شهر واقع شده است که منطقه با آرامش می باشدو با توجه به دسترسی مناسبی که این هتل به فرودگاه دارد عموماً مسافران را خوشنود نگه می دارد. این هتل با توجه به دارا بودن تركیب زیبای مدرن و كلاسیك فضاهای داخلی هتل فضای زیبا و خاطه انگیزی را برای مسافرين ارائه مي نمايد. همه اتاق های هتل متروپل دارای ویژگی های اصلی از جمله تلویزیون ماهواره ای ، تهویه عالی و ... می باشند.
استخر:
- استخر روباز
- سونا
- مرکز سلامت و آبگرم
- سولاریوم
- استخر سر پوشیده 
 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خشکشویی
- صبحانه در اتاق
- اتو کشی
- صرافی
- فکس و کپی 
 
سایر امکانات:
- رستوران
- فروشگاه در هتل
- تهویه
- تریا
- گرمایش 
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#16
منبع: تور مالزی هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی
اگرچه هم اکنون پایتخت سیاسی و اداری کشور مالزی به شهر پوتراجایا منتقل شده با این حال هنوز هم کوالالامپور مهم ترین و شناخته شده ترین شهر مالزس هم از نظر اقتصادی و هم از نظر توریستی است این شهر زیبا و سر سبز که از سه طرف توسط کوه ها احاطه شده و محل تلاقی دو رود گمباک و کلانگ است به شهر گلی نیر معروف است .
از انجا که مراکز مهم اقتصادی و استراتژیک مالزی مانند مراکز هنری ، سفارتخانه ها ، بانک مرکزی و اکثر شرکت های مهم مالزی ،  در کوالالامپور واقع شده این شهر و شهر های اطراف آن شاهد بیشترین و سریع ترین پیشرفت در بین سایر شهرهای مالزی بوده اند .
[عکس: pKestDJjWi8.jpg]
این شهر زیبا دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی است که میتوان به مجسمه های بودا ، انواع مساجد و انواع باغ های زیبا اشاره کرد البته شهر کوالالامپور و در کل کشور مالزی برای دوستداران خرید مانند بهشتی بینظیر است و از بازارهای ارزان قیمت روزهای یکشنبه تا پاساژهای بزرگ و شیک مملو از مغازه های برندهای معروف گزینه های مختلفی را برایتان محیا میکند . اگر برای خرید به کوالالامپور سفز میکنید بهترین زمان بین 3 خرداد تا 12 مرداد است که هر ساله فستیوالی بزرگ برگزار میشود و حراج های مغازه ها حتی تا 70% هم میرسد . 
اگر میخواهید اقامتی راحت و مجلل در طول سفر خود  به کوالالامپور داشته باشید تور مالزی هتل سری پاسفیک کوالالامپور یکی از بهترین گزینه هاست که با فاصله ای 10 دقیقه ای به مرکز اداری شهر و مجاورت با برج های دوقلو و مرکز خرید پترا دسترسی عالی و راحتی را برایتان فراهم میکند . 
از امکانات اتاق ها میتوان به تلویزیون ال سی دی با کانالهای ماهواره ای ، میز کار و مینی بار و منظره ای عالی به برج های پترا اشاره کرد همچنین هتل دارای استخر روباز ، سونا و جکوزی ، سالن بدنسازی ، زمین های اسکواش و تنیس ، سالن ماساژ و بسیاری امکانات دیگر است .
[عکس: ucFiYCLNV.jpg]

امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 

استخر:
- جکوزی 
- استخر روباز 
- ماساژ
- سونا


اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 


امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
- زمین تنیس
- زمین اسکواش


خدمات:
- خانه داری 
- امکانات جلسه و ضیافت 
- لباسشویی 
- خشکشویی 
- اتو کشی 
- صبحانه در اتاق 
- صرافی
- خدمات کفش و واکس
- فروشگاه هدایا و سوغات 
- فکس و کپی 
- مرکز تجارت 
- کرایه اتومبیل


سایر امکانات:
- رستوران 
- پذیرش شبانه روزی 
- روزنامه 
- اتاقهای پاک و بدون سیگار
- آسانسور 
- گاوصندوق 
- انبار بار و چمدان 
- تهویه 
- بار
- پذیرش و تحویل سریع 






پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#17
منبع: درباره تور ارمنستان
 که واقع در تقاطع اروپا، آسیای غربی و شرق میانه است، دارای گذشته ای است که اگر پر حادثه نبود، چیزی را ثابت نمی کرد. در طول قرن ها، به تناوب، توسط رومیان، ایرانیان، اعراب، مغول ها، ترکان عثمانی، و روس ها، تقسیم و فتح شده است. ارامنه، برای حفظ هویت ملی- شاخه ای از میهن پرستی که اشتیاق به داشتن در تمامی جنبه های زندگی ملی نفوذ کرده است- مجبور به کار سخت بوده اند.
[عکس: p1.jpg]
این کشور، در سال 301 میلادی، اولین کشور مسیحی جهان شد، 100 سال بعد، به سختی الفبای خود را توسعه داد و برای اولین بار از نسل کشی قرن 20 م رنج برد.
این کشور، پس از یک تجربه ی کوتاه از استقلال از 1918 تا 1922، تسلیم حکومت شوروی که تحت فرمانروایی حکومت بلشویکی بود، شد. هنگامی که استالین، شروع به زدودن تعداد کثیری از افراد و آزار و اذیت کلیسا کرد، دوره ی کوتاه ثبات به پایان رسید. پس از مرگ استالین، خروشچف، یک دوره ی شکوفایی اقتصادی و فنی را برای این کشور به ارمغان آورد. اما این اصلاحات، برای جلب رضایت ، که در زمره ی نخستین کسانی بودند که به آنها اجازه داده شد تا نارضایتی خود را با ظهور گلاسنوست، نشان دهند، کافی نبود. به دنبال برخی تظاهرات و درگیری های خشونت آمیز در سال 1991، این کشور، نخستین جمهوری غیر بالکتیکی شد که اعلام استقلال و جدایی از اتحاد جماهیر شوروی کرد.
امروز، ارمنستان، کشوری با ثبات با رهبری منتخب و دموکراتیک، و اقتصادی رو به بالا است. هنوز، برخی از تنش ها با آذربایجان باقی مانده است و مهاجرتهای گسترده، پس از دهه ها، به یک پراکندگی جمعیتی ایکه بیش تر از سکنه ی این کشور است، منجر شده است، اما با در نظر گرفتن تاریخ ارمنستان، آینده ی این کشور نسبتا گلگون به نظر می رسد. در سال های اخیر  از کشور های جهان در حال برگزاری می باشد که سبب بهبود توریسم در این کشور شده است.
5 تن از مشاهیر ارمنی تبار
1.آندره آغاسی
مشت زن سابق المپیک، امانوئل آغاسی، در لاس وگاس، از پدری از نسل ارمنستان متولد شد. این شخص که هشت بار قهرمان گرند اسلم شد و دارنده ی مدال طلای المپیک است، به طور گشترده به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تنیس در تمام دوران ها، محسوب می گردد. او با تمایلی شدید به شاه ماهی های boofy[K1]  و شلوارهای صورتی کمرنگ استرج، و خلبان های مسخره،  قطعا شخصی است که احساسات ش در مورد مد شک برانگیز است.
2.کیم کارداشیان
کیم کارداشیان، شخصی مقتدر، طراح لباس، تندیسی جنسی، و فیلم سازی گاه به گاه، است. که نسبتا یکی از شناخته شده ترین افراد در جهان است. پدر او رابرت، که اتفاقا وکیل سیمپسون بود، فرزند یکی از مهاجران ارمنی بود. در سال 2010، کیم از طرف پتا، به عنوان یکی از 5 نفر یا سازمان بدتر در زمینه ی رفاه حیوانات نامید شد. او پیش از این تلاش کرد تا شهرتش را با این مثال، توصیف کند. « یک خرس می تواند شعبده بازی کند  و روی یک توپ بایستد. او با استعداد است اما مشهور نیست. آیا منظورم را می فهمید؟ » اوم.... هیچ.  
3. گروه آو ا داون
دارون ملکیان سخت پروژ- راکرز، سرج تانکیان، شاوو ادادجیان، و جان دولمایان، که همگی جایزه ی گرامی سیستم گروه آمریکایی داون را برنده شدند، همگی از نسل ارمنی هستند. این گروه، به شدت سیاسی است و به طور منظم، در قتل عام ارامنه، جهت شناسایی رسمی دولت های آمریکا و ترکیه مبارزه کرد. &ndash این گروه، برای اینکه تانکیان، در سال 2011، جایزه ی نخست وزیری را دریافت نماید، فعالیت کردند.
4. شر
یکی دیگر از نوازندگان از نسل امریکایی ارمنی، سرکیسیان شریلین است که بیشتر، با نام شر، شناخته شده است. در حالیکه، کمی از احساسات موسیقیایی گروه داون را داشت، احتمالا نمی خواست که به طور خیلی شدیدی در طول دوران 80 ، در گروه رو به بالا، به بیرون نگاه کند.
5. ملکه دیانا
آزمایشات ژنتیکی اخیر که به عنوان DNA بریتانیایی، انجام شد، نشان می دهد که دیانا، «شاهزاده ی مردم»، تا حدودی ارمنی بوده است. آرایش 64/1 م اصل و نسب او، معلوم نیست که چه تاثیری روی نسل های آینده خواهد داشت. &ndash به جز ، پرنسس جرج، که در حال حاضر، حتا بهتر از آنچه که بود، به نظر می رسد.



پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#18
منبع: تور مالزی هتل اینترکنتیننتال
[عکس: v36zvCqWP2Qfw.jpg]
هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur) که سابقا به نام نیکو (Hotel Nikko) شناخته میشد از سابقه و اعتبار بالایی برخوردار است بطوریکه با کمی تحقیق و پرس جو متوجه خواهید شد که تقریبا هیچ مسافری از از هتل ناراضی بیرون نیامده همین مسئله هم باعث شده آژانس های مسافرتی زیادی این هتل را برای تور مالزی خود در نظر بگیرند . خصوصا در تور نوروزی مالزی ، هتل اینترکنتیننتال یکی از اولین گزینه هاست . علاوه بر امکانات و خدمات با کیفیتی که هتل و پرسنل آن ارائه میدهند موقعیت مکانی هتل هم به محبوبیت آن افزوده به عنوان مثال فاصله هتل تا برج های دوقلو پترا تنها 10 دقیقه پیاده روی است و از مرکز شهر هم فاصله کمی دارد همچنین در اطراف هتل انواع فست فود های معروف مانند KFC را میتوانید پیدا کنید . اگر نمیخواهید برای خرید سوغاتی وقت زیادی صرف کنید در اطراف هتل در فاصله ای بسیار نزدیک  مراکز خریدی هست که کار شما را راحت میکنند .
[عکس: OXyXcW8wLAfOC.jpg]
یکی دیگر از ویژگی های بسیار مثبت هتل اینترکنتیننتال رستوران ها و کافه های آن است که اگرچه بیشتر مسافران از قیمت بالای رستوران شاکی هستند با این حال همگی از تنوع و کیفیت بالای غذاهای ژاپنی و چینی آن راضی اند.
[عکس: LwzIsJVBn.jpg]
بر سر رایگان یا پولی بودن اینترنت داخل اتاق ها در این هتل بحث های زیادی هست بطوریکه چندین مسافر اذعان داشته اند که هنگام تحویل اتاق مبلغی بخاطر اینترنت از آنها دریافت شده در حالیکه بیشتر مسافران با همچین مسئله ای برخورد نکرده اند . اینطور به نظر می آید که هتل محدودیتی برای استفاده از اینترنت و دانلود گذاشته که در صورت تجاوز از این حد باید مبلغ آن را پرداخت کنید پس بهترین کار این است که هنگام تحویل گرفتن اتاق ها از یکی از کارمند در اینباره سوال کنید . چنانچه با تور کوالالامپور سفر میکنید از لیدر خود میتوانید کمک بگیرید .
امکانات تفریحی:
 
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
 
- ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صرافی - خدمات تورها - مرکز تجارت - کرایه اتومبیل - سرویس ایاب و ذهاب رایگان 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار 




پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#19
تور استانبول هتل گولدن ایج 1

 
[عکس: PpmscR2Ss.jpg]
یکی از ویژگی های مهم هتل گلدن اِیج 1 (Golden Age 1) نزدیکی آن به میدان تاکسیم است که مسیر کم آن را پیاده هم میتوان طی کرد . از دیگر امکانات آن استخر روباز ، محیط مناسب جهت حمام آفتاب ، سونا ، حمام ترکی و سالن ماساژ است .حتما از این فرصت استفاده کنید از حمام ترکی هتل که یکی از جاذبه های اصلی کشور ترکیهاست استفاده کنید 
[عکس: HFnvJN6ER7yjv.jpg]
هتل دارای رستورانی کاملا شیک و مدرن است که غذاهای ترکی سرو میکند همچنین کافی شاپی در ایوان هتل برپا شده که شما را به نوشیدن یک فنجان قهوه ترک عالی در حال تماشای زیبایی ها شهر استانبول دعوت میکند .
اتاق های هتل گلدن ایج 1 بطور کاملا مدرن دیزاین و مبله شده و مجهز به مینی بار و سیستم تهویه هوای مطبوع است . در حاضر بسیاری از آژانس های مسافرتی هتل گلدن ایج را برای تور استانبول خود در نظر میگیرند و ایرانیان بسیاری با این هتل آشنایی دارند .
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی 
 
امکانات ورزشی:
- بیلیارد 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش - منطقه بدون سیگار 



منبع: تور استانبول هتل گولدن ایج 1
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#20
تور ارمنستان هتل هرازدان


[عکس: Zp7cnpjmdc.jpg]
تور ارمنستان ستاره هرازدان دارای امکاناتی چون استخر روباز ، محیطی برای حمام آفتاب ، زمین بازی کودکان ، صرافی ، اتاق کنفرانس ، میز بیلیارد ، باغ و رستوران میباشد . اگر خودتان به طور شخصی کشور ارمنستان سفر میکنید و میخواهید برای هتل خیلی هزینه نکنید این هتل 3 ستاره میتواند گزینه مناسبی برایتان باشد . آژانس هایی کهتور ارمنستان برگزار میکنند کمتر علاقه ای به این هتل نشان میدهند یکی از علل مهم آن این است تعداد هتل های شهر ایروان بسیار زیاد است و آژانس ها هم ترجیح میدهند از هتل های بهتر استفاده کنند .
[عکس: nFnak0H4Bv.jpg]
امکانات تفریحی:
 
- زمین بازی کودکان 
 
استخر:
 
- استخر روباز - استخر سرباز (فصلی) - ایوان مخصوص حمام آفتاب 
امکانات ورزشی:
- بیلیارد 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) 
سایر امکانات:
- رستوران - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - گرمایش 





منبع: تور ارمنستان هتل هرازدان
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#21
تور مالزی هتل کروس کوالالامپور

تور مالزی هتل کروس کوالالامپور یکی از متدوال ترین گزینه های ایرانیانی است که قصد سفر به کوالالامپور را دارند . بی شک مهم ترین ویژگی مثبت آن نزدیکی آن به برج های دوقلو است که تقریبا 5 دقیقه پیاده تا آن راه است . هتل 4 ستاره کروس کوالالامپور دارای امکانات فراوانی از جمله دو استخر روباز و سرپوشیده ، 3 رستوران و کاقی شاپ با تنوع غذایی بالا و کیفیت مطلوب ، سالن بدنسازی ، سونا و صرافی است . 
خود هتل روزانه سرویس های رایگانی به مناطق دیدنی نزدیک هتل شامل شهر چینی ها و مراکز خرید دارد که بهتر است برای همامنگی ساعات آن را از رسپشن پرس و جو کنید .
[عکس: MJo3qPs.jpg]
اما از نکات منی که به این هتل وارد است نبود اینترنت رایگان حتی در لابی و سهل انگاری کارکنان در بهداشت و نظم اتاق هاست بطوریکه بسیاری از مسافران از کثیف بودن ملحفه ها، پرده ها و سرویس بهداشتی شکایت داشته اند . با این حال بسیاری از مسافرانی که به مالزی سفر میکنند متاسقانه با این قبیل مشکلات در هتل های زیر 5 ستاره روبرو میشوند.
از امکانات دیگر هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار 




منبع: تور مالزی هتل کروس کوالالامپور
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#22
ساختمانهای بسیار جالب و عجیب در جهان

[عکس: 1315741570_strange-homes.jpg]

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcQEbYo3QwPHQl21pJMLUhI...nhUEG9Odv3]

[عکس: 0.338941001314245596_irannaz_com.jpg]

[عکس: amazing-buildings-07.jpg]

[عکس: images?q=tbn:ANd9GcQCaVUXmiOOx27sTwXCIsj...-9RiEwqTUw]


[عکس: images?q=tbn:ANd9GcRuPz5uSgfPkpu-u1MKZZc...2cMwYwrMKw]





نمای ساختمان
پاسخ

مکان های دیدنی جهان!

#23
(۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۰ ب.ظ)tripvc4 نوشته: مکان های زیر نماد های زیبای شهر استانبول هستند بازدید ، در تور استانبول از این بناها دیدن کنید.
قصر چیراآن یا قصر بشیکتاش به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده . امروزه این قصر به دلیل شکوه و احتشام خود میزبان مناسبی برای عروسی ها ، مراسم ، مجالس و از این قبیل مراسم است. میتوانید این معماری باشکوه را از نزدیک ببینید و و تاریخ را در این مکان احساس کنید.
[عکس: 6mFQuochgXe.jpg]

درقصر در بین  بشیک تاش(Beşiktaş) ، اورتا کوی (Ortaköy) و بال موم جو (Balmumcu) قرا گرفته و جزو میراث فرهنگی و تاریخی ترکیه است . معماری این قصر به دوران بیزانس باز میگردد و امروزه به عنوان موزه مربوط به وسایل شخصی سلطان عبدالحمید دوم مورد استفاده قرار میگیرد و سالانه میزبان توریست های فراوانی میباشد همچنین داخل این قصر بزرگ "سالن تاتر قصر ستاره" و موزه "هنرهای صحنه" نیز قرار گرفته . توصیه میکنیم حتما از این قصر باشکوه دیدن بفرمایید.
[عکس: LvDsi1RTV08.jpg]

بازار سرپوشیده استانبول در مرکز شهر قرار دارد این بازار به دلیل بافت قدیمی و مغازه های متنوع و سنتی که بفروش میرساند یکی از محبوب ترین اماکن توریستی استانبول به حساب می آید ، بطوری که گفته میشود تعداد بازدیدکنندگان روزانه آن به نیم میلیون نفر میرسد. اجناس داخل بازار تمامی اقلامی که روزمره استفاده میکنیم را مهیا میکند. این مکان تاریخی به دستور سلطان محمد فاتح برای به نمایش گذاشتن صنایع دستی مردم ساخته شد.
این بازار از مکان هایی است که توصیه میکنیم حتما از آن دیدن فرمایید تا بیشتر با مردم بومی و محصولات محلی آن ها آشنا شوید.
[عکس: HnhSMZNxnKbGe.jpg]
این بازار در محله بایزید (Beyazıt) قرار دارد و در بین توریست های خارجی بسیار محبوب است. دیگ ، قابلمه ، منقل و انواع اجناس مسی را میتوانید در این بازار تاریخی خریداری کنید و یا فقط به بازدید آنها بروید.
اگر به دنبال یک سوغاتی ارزشمند وماندگار و یا یک یادگاری از سفر خود هستید توصیه میکنیم حتما به بازار مسگران سر بزنید و از تنوع اجناس لذت ببرید.
[عکس: TEtOt2Huds1eT.jpg]
این قصر زیبا از زمان امپراطوری بیزانس تا کنون پا برجاست و اگر چه کمی مورد کمتوجهی قرار گرفته ولی هنوز طرفداران خاص خود را دارد.این قصر با حفظ فضای رمز آلود که میراثی از وقایع تاریخی است همواره از مراکز قابل توجه و جالب برای توریست ها بوده.
[عکس: UoshtuyNjmG.jpg]
این مسجد در محله ایوب (Eyüp) و در کناره Haliç قرار دارد و به عنوان یکی ازمهمترین و مقدس ترین مساجد استانبول به حساب می آید. این مسجد تاریخی روزانه میزبان مردم شهرهای دیگر و توریست هایی از کشورهای اطراف میباشد. مسجد سلطان ایوب یکی از اماکن مهم برای برگزاری نماز جمعه و یکی از بهترین مکانها برای استشمام فضای معنوی و مقدس میباشد.
[عکس: wjIZRUFX333vQ.jpg]
این مکان نمایشگاهی از ماکت های مهمترین اماکن و اثار ترکیه میباشد. در این نمایشگاه میتوانید ماکت بسیاری از آثار مهم ترکیه از جمله ماکت قصر توپ کاپی ، ماکت مقبره آتاتورک (Anıtkabir) ، ماکت مقبره مولانا و بسیاری از آثار دیگر را  در کنار هم مشاهده کنید و درباره تاریخچه آنها اطلاعات کسب کنید. از سال 2003 این مکان یکی از اولین آدرس هایی است که هر گردشگر بعد از ورود به استانبول باید از آن دیدن کند توصیه میکنیم این نمایشگاه جالب را از دست ندهید.
[عکس: zVZvDupwgQZx.jpg]
این قصر به دستور آخرین ... مصر یعنی عباس حیلمی پاشا و به ساخت یک معمار ایتالیایی ساخته شد . ساخت آن در سال 1907 به پایان رسید و تمام ویژگی های معماری زمان خود را  حفظ کرده. امروزه یکی از بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی و یا فقط بازدید و یک استراحت کوتاه میباشد.
[عکس: ltl6PDJgNB.jpg]

قلعه دختر در میان تنگه استانبول و بر روی یک خشکی بسیار کوپک بنا شده. درباره علت ساخت قلعه  روایت ها و افسانه های فراوانی است که همین بر فضای مرموز و محسور کننده آن افزوده. برای صرف یک شام رمانتیک به همراه همسرتان و یا تماشای یک غروب آفتاب زیبا قلعه دختر بهترین گزینه است توصیه میکنیم حتما از این مکان تاریخی و افسانه ای دیدن فرمایید.
[عکس: FVdIYcFDeJi.jpg]



 بسیار زیبا و دلنشین تشکر
عینک آفتابی اورجینال
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان