انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایای صفحه فرود (landing page) در ساخت سایت

مزایای صفحه فرود (landing page) در ساخت سایت

#1
Wink 
مزایای صفحه فرود (landing page) در ساخت سایت
 
 
صفحات فرود فرصت افزایش ویژگی محتوا را افزایش داده و در اجرای جستجوی سازمان یافته سایت (سئو) نیز موفق عمل می کنند.
ضمنا روند اجرای تبلیغ کلیکی نیز بهبود می یابد به دلیل اینکه گزاره باارزش تبلیغات به درستی به آن متصل شده و مستقیما همان پیامی که بازدیدکنندگان در صفحه سایت می بینند را منتقل می کند. صفحات فرود متمرکز بر فروش با بهره گیری از جملات تبلیغی و کمی داستان سرایی سبب توسعه مفاهیمی می گردند که برای ترغیب بازدیدکنندگان حیاتی خواهد بود. با بهره گیری از تصاویر و ویدیو در جهت نمایش محصولات و خدمات عرضه شده در سایت این امر محقق می گردد.
صفحات فرود اختصاصی نیز امکان امتحان و بررسی را فراهم می کنند، با بررسی پیام های متنی که بهترین عملکرد را روی مخاطبان داشته اند و یا تست دموی محصول یا روش ارائه خدمات سایت در برابر رقبای خود. بهترین مزیت این نوع بررسی، امکان تست در مقیاسی کوچک بوده که مشخص کننده آنچه به درستی عمل نموده یا ناموفق بوده است می باشد و با استفاده از این نتایج می توان اطلاعات لازم را برای باقی موارد در فرایند بازطراحی و ساخت سایت یا روند بازایابی به کار برد.
اثربخشی صفحات فرود را می توان در یک جمله زیر خلاصه نمود:
با وجود 50 لینک به صفحه اصلی سایت، نرخ توجه 2% خواهد بود ولی با وجود تنها یک صفحه مجزای CTA (صفحات فرود فراخوانی) این نرخ 100% خواهد بود.
حال با درک اهمیت صفحات فرود و چگونگی عملکرد آنها و تاثیر آن بر سئو سایت، مروری بر چگونگی ایجاد آن خواهیم داشت.
5 جز ترکیبی از صفحات فرود مناسب
از اجزا اساسی زیر، برای موفقیت در ایجاد صفحه فرود مناسب محصولی تجاری یا موسسه مشاوره ای استفاده کنید.
1-طراحی صفحه
بدیهی است آنچه در نگاه اول بیننده را جذب این صفحه می نماید، نوع طراحی و به کارگیری عناصر مهم در انتقال مفاهیم لازم است و با بکارگیری لینک به صفحه مشخص در طراحی سایت، منجر به هدایت بازدیدکننده به آن صفحه گردیم.
2-سرتیتر و گزاره های ارزشمند
تیتر و عنوان ها، تعاریف و عبارات خلاصه شده ارزشمندی هستند که با ایده ای جدید محصولات و خدمات سایت را معرفی می نمایند. این خلاصه ارزشمند درصد ترغیب و جذب بازدیدکننده را افزایش داده و گامی موثر در افزایش ترافیک و سئو وب سایت خواهد بود.
3-تصاویر و فایل های ویدئویی
عامل اصلی در میان روش های موثر در جذب و به خاطرسپاری نام سایت و تعاریف ذکر شده در باب محصولات یا خدمات در صفحات فرود طراحی وب سایت، استفاده از تصاویر مناسب و فایل های ویدئویی است.
4-فرخوانی عملکرد (CTA)
فراخوان ها باید بزرگ و واضح و قانع کننده باشد و با استفاده از طراحی مناسب بازدیدکننده را به شیوه ای صحیح وادار به تکمیل فرم و یا کلیک بر روی دکمه موردنظر نماید.
5-نشانگرهای اعتباری
به جای استفاده از تعاریف مستقیم در باب محصولات و خدمات خود می توانید از شیوه ای غیرمستقیم اطمینان و اعتماد را در مشتریان خود ایجاد کنید. با نام بردن جوایزی که کسب نموده اید. انتشار مطالب مطبوعاتی که از شما تقدیر نموده اند یا توصیفات مشتریان خود گامی موثر در ایجاد اعتمادسازی و معرفی عمیق تر فعالیت های حوزه کاری خود بپردازید. یکی از فاکتورهای بهینه سازی وب سایت اعتمادسازی در مخاطبان سایت است که رفت و برگشت آنها و معرفی سایت به بازدیدکنندگان دیگر می گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان