انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایجاد روندی مهم در کسب لینک در سئو سایت

ایجاد روندی مهم در کسب لینک در سئو سایت

#1
Wink 
ایجاد روندی مهم در کسب لینک در سئو سایت
 


فرآیند مناسب و مفید در کسب لینک که یکی از مهمترین عناصر در پروسه ساخت سایت است، کمک شایانی به چرخه بهینه سایت می نماید. با دنبال نمودن روشی که سازندگان لینک های موفق به کار می برند، مشخص شد بسیاری از آنها از فرآیندی مشابه آنچه در این مقاله بیان خواهد شد بهره می گیرند.
اولین گام کشف فرصت و امکان هایی است که بهترین موقعیت و مکان ایجاد لینک های موفق را بیابیم.
گام دوم ساخت لیست و صفحه گسترده ای از بعضی انواع لینک ها جهت اولویت بندی است که در آینده کدامشان مورد تعقیب ما خواهد بود و نیز با چه ترفندی قصد استفاده از آن را خواهیم داشت.
گام سوم نیز اجرا و یادگیری و تکرار دوباره فرآیندی است که ما همواره در ترتیب چرخه یا آزمایشات یافته ایم.
گام اول: رسیدن به جوامع مربوطه
این برداشت وجود دارد که بهره برداری از جوامع یا شبکه های مرتبط مهمترین شیوه کسب لینک در پروسه سئو وب سایت در گام اول خواهد بود. فروم ها یا اتاق های گفتگوی عمومی یا خصوصی یا طراحی سایت بر اساس کانال های گفتگو (IRC) و در مجموع گروهی از موارد متفاوت، چون کامنت های بلاگ.
یکی دیگر از روش های عالی برای کشف فرصت ایجاد لینک، لینک های رقابتی است. بیشتر افراد از لینک هایی که رقیبان خود در مکان های مختلف می گذارند نیز ایده می گیرند. و با سوال هایی از این دست که (چه کسی به رقیبان من لینک داده؟ چه کسی به افرادی که با کلمات کلیدی مشخص و یا مرتبط رتبه آورده اند، لینک داده اند؟ چگونه این لینک ها کسب می شود؟ و چرا بقیه به این افراد لینک می دهند؟) در صدد کشف فرصت لینک سازی هدفمند در بهینه سازی وب سایت هستند.
فرصت و موقعیت دیگر مطبوعات و انتشارات است. در صنعت چاپ با انواع مطمئنی از داده ها یا عرضه یا آگهی و ... وجود دارد که به نوعی موقعیت هایی برای استفاده بهینه از آنها می باشد. وبلاگ افراد مهم و صفحات افراد مشهور در فیس بوک و لینکداین و توییتر و حتی اینستاگرام مکان و موقعیت مناسب دیگری برای کسب لینک می باشد.
گام دوم: ساخت لیست و صفحه گسترده ای از کسب لینک
 
گام سوم: اجرا، یادگیری و تکرار
 از این ایده و فرضیه ها در بهبود روند لینک سازی می توان استفاده نمود. با یادگیری از اشتباهات گذشته در طراحی وب سایت و سرمایه گذاری در محتوا و شبکه های اجتماعی و صرف هزینه و وقت بر روی دیگر المان های ، روند روبه پیشرفتی خواهیم داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان