انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دریافت نکردن دیتای قدیمی از json (برنامه نویسی اندروید)

دریافت نکردن دیتای قدیمی از json (برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام به همگی مخصوصا ادمین که همیشه با حوصله   پاسخوگو  هستند.
من میخوام یک سری اطلاعات از روش json بگیرم و روی sqlite ذخیره کنم  که کاربر به صورت افلاین اطلاعات رو داشته باشه.. واسه این که چک کنم ببینم json حاوی دیتای جدیدیه یا نه یه int توی فایل جیسونم تعریف کردم که هر سری که عددش میره بالا 
یعنی json اطلاعات جدید داره و عدد قبلی با عدد جدید جایگزین میشه نمیدونم این روش درسته یا نه ولی کار میکنه 
مشکل من اینه که نمیدونم چطور میتونم از دریافت دیتایی که قبلا توی دیتا بیسم بوده جلوگیری کنم و فقط اطلاعت جدید ذخیره بشه ..  ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ

دریافت نکردن دیتای قدیمی از json (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
در پایگاه داده (database) موجود در سرور اینترنتی، یک ستون تعریف کنید که id در آن ذخیره شود (شماره id که از 1 شروع شود، باید ستون به صورت AUTO_INCREMENT ساخته شده و مقدار اولیه آن برابر 1 باشد و با قرار دادن هر ردیف جدید در جدول، خود به خود تعیین می شود و یک واحد به آن اضافه خواهد شد).
بنابراین هر زمان که اطلاعات را از پایگاه داده سرور اینترنتی دریافت کردید، id مربوط به آن را هم دریافت نموده و در برنامه اندروید (در همان پایگاه داده sqlite که اطلاعات را ذخیره می کنید) آن را به همراه اطلاعات ذخیره می نمایید. 
دقت شود که در پایگاه داده sqlite موجود در برنامه اندروید می توانید یک ستون هم برای id این جدول اختصاص بدهید. منظورم این است که مثلا یک ستون با نام web_id داشته باشید که همان id دریافت شده از سرور اینترنتی است و یک ستون هم با نام id داشته باشید که id مربوط به این جدول در پایگاه داده sqlite موجود در برنامه اندروید می باشد.
بنابراین هر زمان که اطلاعات را از سرور اینترنتی دریافت می کنید، می توانید id آن را با آخرین web_id ذخیره شده در پایگاه داده sqlite مقایسه نمایید.

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط goodgame ، sohrabjam ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان