انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت اپلیکیشن اندروید آنلاین (آیا سایت "مادر" لازم است یا نه ؟)

ساخت اپلیکیشن اندروید آنلاین (آیا سایت "مادر" لازم است یا نه ؟)

#1
سلام دوستان:
به نظر شما برای ساختن یک اپلیکیشن اندرویدی مثل دیوار حتما باید سایت واسط یا مادر برای آن طراحی شود(از لحاظ خواندن و نوشتن در داخل server بیشتر مد نظرم هست)
یا اینکه می شود بدون سایت اصلی هم کار کرد.
کدومش بهتره ؟
البته من کلید http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=2546  را مطالعه کردم و دید کلی را بدست آوردم . اما اگر یک اپلیکیشن فقط برای اندروید بخواهد ساخته شود و نه برای ios , window phone به طور هم زمان چطور؟
آیا این به حجم برنامه بستگی دارد یعنی پروژه ای در اندازه دیوار شاید برای مدیریت و ... به سایت واسط نیاز دارد. ؟ در پروژه های کوچکتر چطور؟

با تشکر
پاسخ

ساخت اپلیکیشن اندروید آنلاین (آیا سایت "مادر" لازم است یا نه ؟)

#2
سلام.
تفاوتی نمی کند و حتی اگر قرار باشد که تنها برای یک platform (مثلا اندروید) چنین برنامه ای طراحی کنیم، باز هم به یک سرور اینترنتی نیاز داریم که اطلاعات در آن ذخیره شوند.
حتی اگر قرار نباشد که خود سرور اینترنتی، هیچگونه وب سایتی را به عنوان رابط کاربری در اختیار کاربران قرار دهد، باز هم به پایگاه های داده و همچنین صفحات رابط بین پایگاه داده و برنامه، نیاز می باشد.

--------------------------

بدون شک هرچه تعداد واسط های کاربری (platform ها) بیشتر باشد، کاربران بیشتری تشویق می شوند که از خدمات شما استفاده کنند. معمولا وجود وب سایت و همچنین برنامه برای یک platform با تعداد کاربر بالا (که هم اکنون اندروید می باشد)، رایج است و اکثر گروه های برنامه نویسی، سعی می کنند که این دو مورد را برای ارائه خدمات خود داشته باشند.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط saeed ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان