انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت slide show (در برنامه نویسی اندروید)

ساخت slide show (در برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام
چگونه یک slide show انلاین در اندروید میشه ساخت که قابلیت کلیک داشته باشه
پاسخ

ساخت slide show (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
شما باید از ViewPager استفاده کنید. به عنوان مثال، پروژه اندروید موجود در کلید زیر را مشاهده کنید :

کلید شماره 2922

البته ViewPager موجود در کلید بالا، دو بعدی است، یعنی علاوه بر رفتن به چپ یا راست، به بالا و پایین نیز می رود. اکنون مثلا می توانید تنها یک ردیف داشته باشید تا به بالا یا پایین نرود.
برای قابلیت کلیک هم باید در لایه مربوط به هر View (هر صفحه که می بینیم) یک عنصر دلخواه (مثل Button ، ImageView و ...) را تعریف کرده و سپس با روش setOnClickListener ، قابلیت اجرای یک سری کد بعد از اشاره بر روی عنصر را به آن اضافه نمایید. در کلید زیر، پیاده سازی روش setOnClickListener برای یک دکمه (Button) شرح داده شده است :

کلید شماره 2728

دقت داشته باشید که ViewPager های مختلفی در اینترنت موجود است و اگر این پروژه مناسب نبود، در اینترنت به دنبال پروژه های اندروید دیگری بگردید (شیوه های کدنویسی معمولا متفاوت است و می توانید چند پروژه اندروید را تست کنید و هر کدام که بهتر بود و کدنویسی آن برای مورد شما مناسب تر بود را انتخاب نمایید).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان