انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین عدد برای android:minSdkVersion و android:targetSdkVersion

بهترین عدد برای android:minSdkVersion و android:targetSdkVersion

#1
بهترین عدد برای android:minSdkVersion و android:targetSdkVersion چند هست که نرم افزار حتی رو سیستم عامل های 2.2 هم کار کنه؟
اینارو اگه در اکلیپس تغییر بدم،مشکلی در اجرا پیش نمیاد؟
پاسخ

بهترین عدد برای android:minSdkVersion و android:targetSdkVersion

#2
سلام.
نگاهی به کلید زیر بیندازید :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=816

با توجه به آمار بیان شده در آن، به نظر می آید که شماره 7 یا 8 مناسب باشد (مثلا اگر برایتان از نظر کدنویسی اهمیتی ندارد، شماره 7 را انتخاب کنید)، اما دقت کنید که این حرف من، برای امروز (یعنی 14 خرداد سال 1393) معتبر است و بازار گوشی ها، خیلی سریع در حال تغییر است (این مورد را برای کسانی تذکر دادم که در آینده این موضوع را می خوانند و در آینده نیز آمار آن کلید را به روز خواهیم کرد). 
به وجود آمدن مشکل، بستگی به کدهای نوشته شده دارد، این شماره ها مربوط به نسخه اندروید به کار رفته است و مثلا اگر کدی را به کار برده باشید که تنها قابل اجرا در اندروید نسخه 9 به بالا باشد، آنگاه نمی توانید شماره 7 را انتخاب کنید (نسخه پایین تر از 9 را نمی توانید انتخاب کنید).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط batman1 ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان