انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش

#1
مراکز خرید کیش: اگر چه مسافران تور کیش و گردشگران زیادی به قصد دیدن جاذبه های تفریحی و گردشگری جزیره کیش را برای سفر انتخاب می کنند، خرید از بازارها و مراکز خرید جزیره هم جزو یکی از دلایل پر اهمیت سفر اکثر مسافران، به این جزیره است. به همین دلیل سعی کرده ایم تا شما را با بعضی از بهترین مراکز خرید کیش آشنا کنیم:
بازار مرجان

بازار مرجان از مجموعه مراکز خرید کیش است که در در شرق این جزیره و در مجتمع تجاری مرجان واقع شده است. مساحت این بازار 25000 متر مربع است.
200واحد در این بازار مشغول فعالیت هستند که 134 واحد آن به فروش لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی،لوازم آشپزخانه مواد غذایی و خرازی واگذار شده است .
این بازار موقعیت مکانی مناسبی دارد، و در نزدیکی هتل مارینا، هتل شباویز، هتل سیمرغ و هتل کوثر کیش قرار گرفته است. کسانی که این هتل ها را برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند به راحتی در ساحل شرقی به گردش بپردازند و از این بازار هم خرید خوبی انجام دهند.
این مجتمع تجاری جزو یکی از ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می آید. وجود یک آکواریوم با گونه های مختلف آبزیان در این بازار نیز، از زیبایی های این بازار محسوب می شود که در کنار معماری خیره کننده آن حتی برای توریست ها هم بسیار جالب به نظر می رسد. نورپردازی ها و وجود پرژکتور با نور های رنگی باعث می شود که این بازار در شب خیلی زیباتر از حد تصور به نظر بیاید
[عکس: marjanc-300x200.jpg]
از دیگر جاذبه هایی که در چند قدمی این مرکز خرید قرار دارد پارک دلفین ها است. شما می توانید ساعت ها با خیال راحت در این مرکز خرید بچرخید و خرید خوب و نسبتا ارزانی را انجام دهید و در دو رستوران و کافه ی این مرکز هم غذاهای متنوعی را صرف کنید.
آدرس: جزیره کیش، پارک ساحلی مرجان کیش
بازار زیتون کیش

بازار زیتون جزو بترین مراکز خرید در جزیره کیش است و در نظر مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند، بسیار محبوب است.این بازار در شرق جزیره و در زمینی به مساحت 5200 متر مربع و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است. معماری زاویه دار این بازار شامل یک ساختمان سفید رنگ است که بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است
[عکس: Zeytun-1-300x200.jpg]
96غرفه در این بازار به بخش تجاری و 12 غرفه به واحد های اداری اختصاص داده شده است. شما می توانید در این بازار محصولات با کیفیت مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های اسباب بازی، فروشگاه لباس زیر زنانه و مردانه و حتی لوازم خانگی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.
وجود رستوران و کافی شاپ و همینطور پارکینگ از امتیاز های این مرکز خرید به شمار می آید. بازار زیتون در نزدیکی هتل پارسیان و مجاورت بازار های مرکز تجاری کیش قرارگرفته است.
آدرس:جزیره کیش، بلوار ساحل.
بازار ونوس

از محبوب ترین بازار های کیش می توان بازار ونوس را نام برد.این مرکز در سال 1375 در زمینی به مساحت 27000 متر مربع به بهره برداری رسید. این بازار از دو طبقه تشکیل شده که طبقه اول آن به واحد های صنفی واگذار شده و طبقه دوم آن مربوط به بخش اداری این مجموعه می باشد
[عکس: Venus-300x200.jpg]
310غرفه در این بازار فعالیت دارند و انواع لوازم و مایحتاج روزانه، سوغاتی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، لباس زیر،و انواع شال و روسری های برند، در این بازار به فروش می رسد. البته این بازار برای خانوم ها بسیار محبوب است چرا که در این بازار بیشتر واحد های فروش مربوط به فروش لباس های زنانه است.
وجود یک کافی شاپ و رستوران و یک سالن بازی برای کودکان از مجموعه مکاناتی است که درمرکز خرید ونوس وجود دارد.
آدرس:جزیره کیش، خیابان سنایی
بازار مریم

مرکز خرید مریم اولین بازاری است که پس از انقلاب به بهره برداری رسید، این بازار تنها بازار روباز در جزیره کیش است که نمایی کاملا متفاوت دارد. استفاده از گلکاری ها در کنار سازه های چوبی و نورپردازی برای طراحی این مرکز خرید آن را به یکی از تماشایی ترین بازار های این جزیره تبدیل کرده است
.
بازار مریم 5700 متر مربع مساحت دارد و دارای 52 غرفه است که در بین بازار های جزیره،از ارزانترین بازار های این منطقه به شمار می آید و همین مسئله باعث شده تا مسافران زیادی برای خرید کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب به این بازار مراجعه کنند.
[عکس: maryam-300x200.jpg]
انواع پوشاک، کیف وکفش، شال و روسری، لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و خدمات مسافرتی در این بازار ارائه می شود. در قسمت مرکزی این بازار روباز، بخشی برای استراحت خریداران نیز در نظر گرفته شده است. اجرای برنامه های متنوع و شاد در بعضی از شب ها و اهدای جوایز بخشی از جاذبه های این بازار محسوب می شود.
آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی
بازار مروارید

مرکز خرید مروارید به راستی مانند مروارید در قلب جزیره کیش می درخشد.این بازار لوکس، در شهرک صدف قرار گرفته است
[عکس: morvarid-300x200.jpg]
بازار مروارید 29000متر مربع مساحت دارد و با استفاده از معماری کهن و اساطیر ایرانی طراحی شده است که شامل 12 درب ورودی و 8 بازارچه است که با اسامی اصیل ایرانی نظیر آپادانا، پاسارگاد، پرسپولیس، بیستون، آریا، تیسفون،پارس و ایران نام گذاری شده اند. یک تالار مرکزی در این مجموعه با گچ بری ها، تزیینات متفاوت و آب نماهای زیبا وجود داردکه، همه ی این بازارچه ها را به هم پیوند می دهد.
208 غرفه در این مرکز خرید فعالیت دارند و انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، نقره و بدلیجات، ساعت، عینک، کیف و کفش، شال و روسری و لوازم خانگی با تخفیف های مناسبی به فروش می رسند.
ایوان بزرگی در بخشی از ورودی این مجموعه وجود دارد که فضای مناسبی برای گرشگران وخریدارانی است که می خواهند پس از خرید در مکانی آرام و به دور از ازدحام جمعیت لحظاتی را سپری کنند.
از مجموعه امکانات رفاهی که در بازار مروارید وجود دارد می توان به رستوران، کافی شاپ و کافی نت اشاره کرد.
هتل صدف و هتل لوتوس ادر فاصله نزدیکی از بازار مروارید قرار گرفته اند.اگر به قصد خرید سری به این بازار زدید از موسیقی زنده، که هرشب در بازار مروارید اجرا می شود غافل نشوید.
آدرس: جزیره کیش، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان