انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در و پنجره دوجداره upvc

در و پنجره دوجداره upvc

#1
ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc می باشد. چه بخواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم در و  در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

[عکس: vinyl_tilt_turn.png]

بخش قابل توجهی از مشتریان  را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند. گذشته از مراحل انتخاب برند پروفیل پنجره دوجداره upvc و کارخانه سازنده انواع درب پنجره دوجداره که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب درب و پنجره upvc نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چرا که در این حالت پنجره دوجداره upvc بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. ۳۰% از کیفیت در و پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.
پاسخ

در و پنجره دوجداره upvc

#2
ضعف عمده پنجره‌ آلومینیومی، عایق نبودن نسبت به حرارت می‌باشد که برای رفع این نقص کارشناسان و متخصصین صنعت آلومینیوم مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند. پروفیل‌های ترمال بریک مورد استفاده در صنعت ساخت درب و پنجره با تعبیه یک تسمه از جنس پلی آمید که تا ۲۲۰ درجه حرارت و ۵۰ درجه برودت را تحمل می‌کند، ایجاد می‌شود. به دلیل جدا کردن لایه بیرونی پروفیل چارچوب و لنگه از لایه داخلی این نوع پروفیل‌ها و عایق نمودن آن در مقابل حرارت و برودت با مکانیزم پرس کردن تسمه پلی‌آمید در بین جداره بیرونی و داخلی چارچوبو لنگه، از انتقال انرژی گرمایی از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری نموده و مانع اتلاف حرارتی ساختمان می‌شود. 

در حقیقت می‌توان گفت که پروفیل‌های ترمال بریک از دو پروفیل بیرونی و داخلی که بوسیله تسمه‌های پلی‌آمیدی به هم وصل شده، تشکیل میشوند. این امر این مزیت را ایجاد می‌کند که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. نکته دیگر در سیستم درب و پنجره ترمال بریک، همسویی ضریب انبساط طولی پلی‌آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می‌باشد. این سیستم، عایق بسیار خوبی برای آلومینیوم بوده و استفاده از پوشش آنادایزینگباعث می‌شود که هم رنگ‌های بسیار زیبا و دلنشین برای ساختمان خود داشته باشید و هم با توجه به عایق‌بودن این پروفیل، با استفاده از این سیستم شاهد دوام آن در مقابل شرایط جوی نامناسب باشید. آلیاژ آلومینیوم مورد استفاده در ساخت پروفیل‌های درب و پنجره آلومینیومی می باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان