انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید کباب پز و باربیکیو گازی یا کباب پز ذغالی

خرید کباب پز و باربیکیو گازی یا کباب پز ذغالی

#1
[عکس: BBQ-and-gas-BBQ-420x280_c.jpg]
تصمیم گیری بین خرید کباب پز و باربیکیو گازی و کباب پز ذغالی
1- فکر کنید که چقدر وقت برای آماده شدن دارید. تقریبا 40 دقیقه لازم است تا شعله های آتش زغال چوب را گداخته کند و گردهای سفید روی ذغال که برای کباب کردن همبرگر اول شما ضروری است را به شما نشان دهد.
گاز تقریبا فوری است، بدون نیاز به زمان آماده سازی گرما (پنج دقیقه ممکن است برای شروع کار شما کافی باشد) و شما احتمالا نیاز به هدر دادن یک جعبه کبریت کامل برای روشن کردن آتش در یک روز بادی ندارید.
یک فاکتور تصمیم گیری در نظر گرفتن راحتی است . اگر شما مهمانانی دارید که در زمان های مختلف وارد می شوند، می توانید  را به طور کلی متوقف کنید و به راحتی در زمان مورد نظر دوباره آن را روشن کنید، در حالی که کباب پزهای ذغالی برای ادامه یا راه اندازی مجدد مشکل تر هستند.
2- پاک کردن پس از استفاده را نیز در نظر بگیرید ، ذغال های کثیف که باید پس از آن پاکسازی شوند باعث می شود تا نظر اکثر مردم به کباب پزهای گازی که گزینه تمیزتری هستند بیشتر جلب شود. با این حال، کباب پزهای گازی پیچیده تر قطعات شگفت انگیزی برای شستن دارند درست مثل اجاق گاز آشپزخانه که اکثر شما از تمیز کردن آنها متنفرند.

[عکس: BBQ-and-gas-BBQ-1.jpg]
3- در نظر بگیرید که چقدر کنترل در طول فرایند می خواهید. اگر چه هر دو نوع می توانند از یک ردیف بالاتر برای گرمای کمتر استفاده کنند، کباب پز و باربیکیو گازی دارای کنترل گرمای قابل تنظیم واقعی هستند.
بنابراین انواع کباب پز و باربیکیو گازی با غذا دوستانه تر هستند، زیرا شما قادر به تنظیم دما متناسب با نیازهای خود هستید. به همین دلیل اقلام بسیار پیچیده و شکننده می توانند به راحتی با گاز پخته شوند. علاوه بر این، کباب پز و باربیکیو گازی به طور فزاینده مشعل بیشتری دارند، کل منطقه پخت و پز را می توانید به راحتی به مناطق قابل تنظیم تقسیم کنید.
با این حال، شما اغلب مکان های خالی را در مدل های ارزان قیمت پیدا می کنید، بنابراین پخت و پز نامتناسب می تواند یک چالش باشد. با استفاده از ذغال چوب، فرد مسئول خواهد بود و می تواند ذغال را برای پخت و پز مساوی پخش کند، اما مکان هایی که برای بسیاری از انواع گرما قرار داده شده اند، بسیار دشوار است.
4- در مورد طعم فکر کنید.  به مواد توزیع کننده گرما وابسته هستند که با تخلیه بخار و ایجاد دود غذا را خوشمزه می کنند. طرفداران کباب پز و باربیکیو گازی به شما می گویند که عطر و طعم درست مانند انواع ذغالی می باشد، اما بعد از آن توضیح نمی دهد که چرا مردم مقدار زیادی پول صرف می کنند که فقط روی کباب پز و باربیکیو گازی قرار دهند تا سعی کنند غذا عطر و طعم “دودی” به خود بگیرد.
شما می توانید نظرات متفاوت و متضادی را در مورد اینکه آیا می توانید تفاوت بین طعم گوشت کبابی بر روی گاز یا ذغال چوب را بیابید، بشنوید، اما معمولا این سوال مطرح می شود که آیا گاز مانند ذغال چوب مطابق هر سلیقه ای است یا نه.
[عکس: BBQ-and-gas-BBQ-2.jpg]
همانطور که بحث می شود، واضح است که این در واقع دودی طبیعی است که در کوره زغال چوب کشف شده است که تمام باربیکیوها امیدوارند که آن را به دست آورند.
5- هزینه های اولیه خرید کباب پز و باربیکیو گازی معمولا به مراتب بیشتر از زغال چوب است. با این توضیح که قیمت هر کیسه زغال چوب واقعا به میزان قابل توجهی بالاتر از مقدار گاز مورد نیاز در مقیاس مشابه است.
در نتیجه این واقعا توازن مربوط به منظم کباب کردن و اندازه ای است که شما می خواهید. آیا شمار معدودی از مردم در حال حاضر و آینده مهمان شما خواهند بود؟ به دنبال کباب پز ذغالی باشید. اگر تعداد افراد زیادی مهمان را معمولا پذیرایی می کنید شاید گاز در طولانی مدت برای شما بیشتر ذخیره کند.
6- سعی کنید از فکر کردن بیش از حد جلوگیری کنید و از خودتان بپرسید که چه چیزی باید در اختیار داشته باشید. اگر انعطاف پذیری گاز از ویژگی های وسوسه انگیز تر باشد، احتمالا شما حتی نیازی به کباب پز نخواهید داشت و آشپزخانه ی منزل همان کار را انجام می دهد که بدون هیچ هزینه اضافی انجام می شود.
از سوی دیگر، اگر لوازم خانگی و کباب پز و باربیکیو در حیاط تنظیم شده است، شما نیاز به تجدید نظر خواهید داشت. آیا شما نیاز دارید به سرعت آن را آتش زده، کنترل حرارت دقیقه ای بر روی آن داشته باشید تا استیک شما درست پخته شود و علاقه ای به باد زدن ذغال ندارید؟ به دنبال انواع کباب پز و باربیکیو گازی باشید.
به همین دلایل، تعدا د کمی از شما علاقه به پذیرش ریزش اشک از چشمانتان درحین باد زدن ذغال، زغال های با لایه سفید بر روی آنها و داغ برای تولید گوشت گاو کباب شده که به تنهایی خوشمزه است و منحصرا زغال چوب آن را ایجاد کرده است، دارید. از طرفی در مهمانی هایی که افراد لحظات شیرین و به یاد ماندنی به دور کباب پزها دارند و از فضا و مکان در حین کباب کردن لذت می برند شما را به استفاده از کباب پزهای ذغالی سوق می دهد.
اما اگر شما فقط در جستجوی یک انفجار سریع هستید و پس از آن علاقه ای به مراقبت مداوم از آن ندارید، در نتیجه یک کوره ذغالی چوب ارزان در مقیاس کوچک بدون هیچ زحمتی کارهای شما را انجام می دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان