انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یو پی اس برای دوربین

یو پی اس برای دوربین

#1
اطلاعاتی برای یو پی اس برای دوربین / یو پی اس ها اکنون از جمله محبوبترین وسایل الکتریکی جانبی به شمار میروند و در همه جا کاربرد دارند. از آن جمله میتوان به دوربین های امنیتی و دوربینهای مدار بسته اشاره کرد. از آنجا که اغلب یو پی اس ها برای دوربین از باتری 12 ولت استفاده میکنند، بین 1 تا 4 ساعت امکان برق دهی به دوربینها وجود دارد. دوربین ها و سیستم دی وی آر مربوطه معمولا برق با کیفیت خیلی بالا لازم ندارند و ضمن اینکه خود دی وی آر (DVR) ها یک استابلازر درونی دارند.
بنابراین استفاده از یک یو پی اس تک باتری برای دو یا سه دوربین کافی است. توان مصرفی دوربینها معمولا 40 وات و توان مصرفی دی وی آر 100 وات است. در صورت استفاده از بیش از این تعداد. بهتر است از یو پی اس دو باتری و یا یک یو پی اس توان بالاتر استفاده شود. در صورت استفاده از دوربین ها در ادارات و سازمانها، استفاده از یک یو پی اس برای چندین دوربین توصیه نمی شود. در ضمن توان یو پی اس برای دوربین باید حداقل 1.5 تا دو برابر توان مصرفی پیشبینی شده است.
مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است.

[عکس: ups-for-cctv.jpg]

تعداد و ترکیب یو پی اس برای دوربین
بهترین انتخاب برای دوربین های امنیتی شاید یو پی اس های آنلاین با باتری دوبل 12 ولتی باشد. تعداد را به اینصورت انتخاب کنید که به ازای هر 3 دوربین و دی وی آر مربوطه یک یو پی اس 2000 ولت آمپر را بکار بگیرید و به ازای هر دوربین اضافه تر 500 وات به آن اضافه کنید. البته این برای مدت ذخیره 4 ساعت است که تا 8 ساعت نیز میتوانید استفاده کنید.
شرکت فیام صنعت آمادگی خود را برای تامین هر تعداد از یوپی اس های DC برای دوربین های مداربسته اعلام میدارد ، برای مشاوره میتونانید با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان