انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فلش مموری مارک دار و چگونگی چاپ بر روی آنها

فلش مموری مارک دار و چگونگی چاپ بر روی آنها

#1
بعد از اینکه ظرفیت خود انتخاب کردید، اکنون می توانید بر روی چاپ لوگوی خود بر روی فلش مموری تبلیغاتی تمرکز کنید.

من مطمئن هستم که اکثر شرکت ها چیزی به نام "رنگ های شرکتی" دارند؟ خوب، هنگامي که حرف از چاپ آرم و لوگو شما به طور مستقيم بر روي فلش مموری تبلیغاتی به میان می آید، از شما می خواهیم که رنگهاي پنتون به کار رفته در لوگوی شرکت خود را به ما بگویید.

[عکس: 2017_12_31_07_0180f030-b82c-4995-82b0-c2e0de4d3b4c.jpg]

منظور از رنگ های پنتون چیست؟
همه ما می دانیم که رنگ های اولیه طیف قرمز، آبی و زرد هستند و اگر آنها را ترکیب کنید، رنگ های ثانویه سبز، نارنجی و بنفش تولید می شوند، سپس رنگ های درجه 3 به وجود می آیند. من می خواهم همین جا این بحث را متوقف کنم چرا که همه ما این کار را در مدرسه انجام داده ایم!

رنگ پانتون سایه ای از هر رنگ می باشند. بله واقعا بیش از 100 رنگ قرمز، آبی، سبز و غیره وجود دارد. ما از شما خواهش میکنیم ما را با رنگ های پنتون مناسب برای لوگوی شرکت خود آشنا کنید تا فلش مموری تبلیغاتی شما در رنگ صحیح برای مطابقت با رنگ های هیجان انگیز در لوگوی شما چاپ شود.

خوب اجازه بدهید این رنگ پنتون را به یک سطح کاملا جدید برسانیم. ما همچنین می توانیم رنگ پوسته بیرونی فلش مموری شخصی شما را سازگار با هم چاپ کنیم.

بله درست است، بنابراین لوگوی شما قرمز زیادی خواهد داشت یا کلا قرمز خواهد بود، با این وجود استانداردی برای قرمز سفارشی فلش مموری تبلیغاتی ما در نزدیکی همان قرمزی است که در لوگوی شما وجود دارد.

ما می توانیم این کابوس تطبیق رنگ برای شما را با تطبیق رنگ قرمز (یا هر نوع رنگ پنتون دیگر) در آرم و لوگو شما را با ساخت پوسته فلش مموری شخصی دقیقا مطابق با همان رنگ پنتون مورد استفاده در لوگو شما ایجاد کنیم.

فلش مموری تبلیغاتی و داده های پیش بارگذاری شده
خوب حالا ما می دانیم که می توانیم مطابقت لوگوی شما را با فلش مموری تامین کنیم. حال بیایید در خصوص بارگذاری داده ها بر روی فلش مموری تبلیغاتی صحبت کنیم. بعضی از مردم مایل به توزیع فلش مموری تبلیغاتی خالی هستند در حالیکه سایر مشتریان علاقه دارند فلش مموری با نام تجاری خود را به همراه اطلاعاتی پیش بارگذاری شده بر روی آن به عنوان استفاده کنند.

اطلاعاتی که بیشتر مشتریان بر روی فلش مموری شخصی خود قرار می دهند، توضیح کوتاهی از شرکت خود، لیست قیمت و یا ... می باشد.

گزینه های انتخاب برای آنچه که شما می خواهید برروی فلش مموری تبلیغاتی سفارشی خود بارگذاری کنید، بی پایان هستند.

نکته ای که من می خواهم مطرح کنم این است که شما مجبور نیستید خودتان این کار را انجام دهید . ما این کار را برای شما بدون هزینه اضافی انجام می دهیم. فکر کنید چقدر طول می کشد تا 2 گیگابایت بر روی 500 درایو آپلود کنید؟

حدود 20 ساعت، البته بدون در نظر گرفتن زمان لازم برای نصب و جدا کردن فلش مموری شخصی به کامپیوتر شما.
مطمئنا شما کارهای مهمتری را در این زمان می توانید انجام دهید. ما داده ها را برای شما بر روی فلش مموری تبلیغاتی با نام تجاری شما آپلود می کنیم، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که موارد مورد نیاز را برای ما ایمیل کنید و یا آن را بر روی سایت ما آپلود کنید و پس از آن استراحت کرده و صبر کنید تا داده های شما بر روی فلش مموری تبلیغاتی لوگودار شما بارگذاری شود.

بله واقعا آسان است، ما تمام کار را برای شما انجام می دهیم بدون اینکه هزینه اضافی بابت آن دریافت کنیم.
یک سوال که بارها از ما شده است این است: "آیا می توانم مانع این شوم که مشتری داده های پیش بارگذاری شده من را حذف کند؟ پاسخ به سادگی ... بله، ما می توانیم داده های شما را در فلش مموری تبلیغاتی قفل کنیم بنابراین هرگز نمی توان آن ها را پاک کرد.

البته منظور من از هرگز یک مفهوم قطعی نمی باشد اما ما چندین بار تلاش کرده ایم و تا به حال هر گونه داده های قفل شده از قبل بارگیری شده را نتوانستیم حذف کنیم.

بنابراین شما می توانید آن را برای همیشه در داشته باشید، داده های از پیش بارگذاری شده به طور مستقیم بر روی فلش مموری تبلیغاتی شما قرار می گیرند و شما حتی نیاز نیست آن را بر روی کامپیوتر خود کپی کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان