انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کامیونت آمیکو

کامیونت آمیکو

#1
 یک کامیون باری کوچک حد بین یک وانت و کامیون می باشد که برای جابه جایی بارهای درون شهری به کاربرده می شود.کامیونت آمیکو یک خودرو وطنی با تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازارهای حمل ونقل باری بین المللی شده استکامیونت 6 تن آمیکو با قابلیت حمل بار تا تناژ 6 تن می باشد که میتوان گفت به خوبی توانسته از پس آزمایش های جاده ای سر بلند بیرون بیاید و امروزه به عنوان یکی از بهترین کامیونت های بین شهری موجود در کشور قرار گیرد.

گروه صنعتی آمیکو فعالیت تولیدی خود را در سال 1368 با تاسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا و انتخاب و ثبت جهانی برند آمیکو شروع نمودآمیکو طی مدت 26 سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تاسیس کارخانه های متعددی نمود که مهمترین آنها تولید خودروهای دیزلی سبک و سنگین می باشد. آمیکو در تمامی واحد های صنعتی توانسته است ضمن تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را در بهر داشته باشد.

این شرکت علاوه بر ثبت علامت استاندارد ایران بروی کلیه محصولات تولیدی با تاسیس آزمایشگاههای پیشرفته و مجهز به منظور کنترل کیفیت و اطمینان از تولید استانداردهای روز دنیا موفق به اخذ مجوز رسمی در زمینه استاندارد برای تولید کنندگان فعال می باشد.

شرکت ارس خودرو دیزل بزرگترین شرکت تولیدی گروه آمیکو با داشتن فرم انحصاری برای کابین و شاسی و دارا بودن تکنولوژی تولید و مونتاژ انواع خودروهای تجاری با روش مهندسی خود توانسته با استفاده از محصولات،قطعات و تکنولوژی برندهای معروف محصولات خود را از نظر کیفی و ایمنی و آلایندگی در ردیف کامیون های تجاری معروف اروپا قرار دهد  با تاسیس بیش از 55 مرکز سرویس خدمات پس از فروش در اکثر استان ها کشور و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای دوره ای به آنها و افزایش دوره گارانتی محصولات شرکت از 30000 کیلومتر به 200000 کیلومتر و از یک سال به سه سال توانسته خدمات قابل قبولی را به مشتریان عرضه نماید. شرکت آمیکو با الگو برداری از مدل تعاونی سازمانی و پیاده سازی استاندارد های جهانی مدیریت و کیفیت کوشیده است محصولات و خدمات خود را با آخرین فن آوری روز دنیا منطبق سازد.

گروه صنعتی آمیکو به عنوان نگین درخشان در بین رقبا و در عرصه صنعت کشور افتخار دارد ؛با رعایت مستمر حقوق مصرف کننده ؛ارتقای روزانه کیفیت محصولات و مشتری مداری برند خود را از سایر رقبا متمایز نماید این گروه با بهره گیری از نیروی کاری متخصص و کارآمد با نگاه جامع به تکنولوژی روز دنیا می کوشد تا برند خود را در سطح بین المللی و علی الخصوص در زمینه صنایع خودرو سازی نماید.
کامیونت 6 تن آمیکو با کیفیت ترین و بهترین محصول این کمپانی میباشد.

مشخصات فنی کامیونت آمیکو6 تن :

موتور 4 سیلندر،خطی گازوئیلی سوز،اب خنک مجهز به توربوشارژر
حد اکثر قدرت کامیونت 6 تن آمیکو : 110 اسب بخار
حد اکثر گشتاور: 220 نیوتن متر
کلاچ: تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگرامی ،6 دنده (5+1)
اکسل جلو یک تکه صلب و اکسل عقب تک مرحله ای هیپونیدی
چرخ ها: 2 چرخ جلو 4 چرخ عقب 1 چرخ زاپاس
شاسی: نردبانی 2 لایه طبقه بندی شده
فرمان: هیدرولیک
ترمزها: ترمز خفه کن لوله اگزوز
کابین راننده: تمام فولادی ،تاشو،با دو صندلی قابل تنظیم برای 3 نفر،فرمان قابل تنظیم،رادیو ضبط CD
سیستم تهویه سقفی
کمربند ایمنی
تاخوگراف
سیستم گرمایش
باطری: 12 ولت،100 آمپر ساعت
استارتر: 24 ولت،4 کیلووات
دینام: 28 ولت،55 امپر
فاصله دو محور: 256
طول: 466
عرض: 195
ارتفاع: 219
وزن خالص بدون اتاق کامیونت آمیکو1800
ظرفیت باک: 75 لیتر
حد اکثر سرعت: 110کیلومتر در ساعت

برای اطلاع از فروش اقساطی کامیونت آمیکو به روی لینک کلیک کنید و یا جهت اطلاع از  به وبسایت رسمی نمایندگی ارس خودرو دیزل مراجعه کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان