انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه تاتو

دستگاه تاتو

#1
تاتو یا خالکوبی بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است , به طوری که تاتو در سال های اخیر به نوعی مد تلقی شده است ,البته در سال های قدیم نیز بر روی بدن برخی از مردان طرح های زده می شد که به آن خالکوبی می گفتند , ولی تاتو بسیار پیشرفته تر از خالکوبی می باشد و طرح های جدید تر و زیباتر را با دستگاه تاتو بر روی بدن می توان درج نمود.
تاتو نه تنها بر روی بدن و صرفا جهت زیبایی , بلکه بر روی اجزای صورت نیز قابل انجام است ,تاتو ابرو یکی از پرکاربردترین موارد مصرف تاتو بر روی صورت است به طور واضح تر اشخاصی که ابرو آنها کم مو می باشد و یا بر اثر سوانحی دچار ریزش ابرو می باشند , یا شکستگی و جای بخیه در داخل ابرو آنها باشد , با تاتو ابروی خود را زیباتر و پرمو می کنند .
در حال حاضر روش میکرونیدلینگ یا هاشور ابرو روشی تخصصی برای تاتو می باشد , که در کلینیک های زیبایی با استفاده از دستگاه مخصوص تاتو قابل اجرا است . در این روش ابرو ها به صورت قرینه و در بین موهای ابرو به صورت هاشور رنگ تاتو درج می شود و شکلی زیبا به ابروهای شخص می دهد.

البته ناگفته نماند که روش تاتو ابرو یا میکرونیدلینگ با اینکه زیبایی خاصی به ابروها و چهره شما می دهد ,اما بدون درد نیست , زیرا تاتو با استفاده از سوزن مخصوص انجام می شود و این سوزن به داخل پوست می رود؛ که قطعا کمی درد و خونریزی نیز دارد حال باید گفت که نگران این موضوع نیز نباشید ,زیرا بی حسی این روش را تکمیل نموده است و با بی حسی تاتو , پوست شما تا حدودی بی حس می شود و دردی را حس نمی کنید .

به طور دقیق تر می توان گفت , تاتو بدن با تاتو ابرو یا لب خیلی متفاوت می باشد , به همین دلیل,  بدن خود را به دست افراد ناشی که اطلاعاتی در زمینه تاتو بدن ندارند ندهید .تاتو بدن با دستگاه تاتوبدن زده می شود دستگاه تاتو  بدن تفنگی یا اصطلاحا (گان) شامل قطعات بسیاری می باشد که با دستگاه قلمی  خیلی تفاوت دارد , کیفیت طرحها با دستگاه تاتو خیلی بالاتر از دستگاه قلمی می باشد . در تاتو بدن همیشه در ابتدا اصول ایمنی محیط کار و مسائل بهداشتی به بهترین نحوه باید رعایت شود زیرا مستقیما با خون شما و سلامتیتان در ارتباط است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان