انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فلش مموری و نحوه استفاده از آنها برای تبلیغات

فلش مموری و نحوه استفاده از آنها برای تبلیغات

#1
[عکس: 2017_11_25_ea_2100df1a-5a79-4bbd-ab58-ed2344ce74fb.jpg]
فلش مموری را می توان برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده کرد، برای یک شرکت ممکن است بخواهید از یک فلش مموری تبلیغاتی مارک دار در یک نمایشگاه تجاری به عنوان
هدیه تبلیغاتی به منظور تبلیغ نام شرکت خود و یا ایجاد آگاهی از نام تجاری استفاده کنید. برای مدارس، کالج ها و دانشگاه ها، می توانید از یک فلش مموری تبلیغاتی برای دانشجویان خود برای صرفه جویی در انجام واحدهای درسی استفاده کنید. استفاده از لوگو های چاپی فلش مموری بسیار متنوع است.
مزیت این کار برای شرکت ها این است که نه تنها شما می توانید یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید را از این طریق عرضه کنید، بلکه یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید که امکان بالایی وجود دارد که مشتریان شما آنها را به جاکلیدی های خود آویزان کرده و از آن استفاده کنند. به این معنی که لوگوی شرکت ، آدرس الکترونیکی و شماره تلفن شما همیشه برای مشتریان در دسترس خواهد بود و در صورت نیاز می توانند با شما تماس بگیرند.
امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی بی فایده و غیر مفید کارساز نمی باشد، به عنوان مثال استفاده از توپ های کاهش استرس فقط برای افرادی مفید می باشد که استرس دارند!. مهمترین هدیه تبلیغاتی در این دهه و دهه گذشته فلش مموری تبلیغاتی سفارشی، می باشد. به طوریکه هر فرد به یکی از آنها نیاز داشته و از آن به صورت روزانه استفاده می کند. یک فلش مموری سفارشی یکی از مفید ترین اقلامی است که می تواند از دسته کلید شما آویزان شود.
فلش مموری تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده و ظرفیت مورد استفاده آنها
بنابراین اگر شما تصمیم گرفتید که از یک فلش مموری شخصی در کمپین بازاریابی بعدی خود استفاده کنید، باید از خود بپرسید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید تا بیشترین بهره را ببرید؟
ما به شدت توصیه می کنیم لوگوی خود را در یک طرف فلش مموری تبلیغاتی و اطلاعات تماس خود را در طرف دیگر چاپ کنید. بسیاری از افراد لوگوی تجارت خود را در هر دو طرف فلش مموری تبلیغاتی خود چاپ می کنند که یک کار بیهوده و هدر دادن فضاهای تبلیغاتی به حساب می آید.
ما به آنها توصیه می کنیم در هر طرف فلش مموری سفارشی خود متن یا لوگوی متفاوتی چاپ کنند. ممکن است بپرسید که آیا این کار هزینه اضافی به همراه خواهد داشت؟ خوب بهتر است بدانید که اگر لوگوی خود را در یک طرف چاپ کنید و آدرس وب سایت و شماره تلفن و سایر اطلاعات تماس خود را در سوی دیگر دقیقا باید همان هزینه ای را پرداخت کنید که اگر بخواهید لوگوی مشابه در هر دو طرف یک فلش مموری چاپ کنید با این تفاوت که به شما اجازه می دهد از حداکثر بازدهی تبلیغاتی خود را در فضای محدود موجود استفاده کنید .
خوب، شما قطعا از فلش مموری در نمایشگاه بعدی یا نمایشگاه تجاری شرکت خود استفاده خواهید کرد، اما چگونه می توانید بهترین ظرفیت را انتخاب کنید به طوریکه به بهترین وجه با نیازهای شما متناسب باشد؟ این سوالی است که توسط بسیاری از مشتریان ما پرسیده شده است. "من یک نقل قول برای بعضی از متقاضیان فلش مموری تبلیغاتی دارم" ما از آنها می خواهیم به این سوال پاسخ دهند که از این اقلام چه استفاده هایی خواهند کرد. "
من فقط می خواهم آنها را در نمایشگاه بعدی خود برای کمک به ترویج شرکت به اشتراک بگذارم." خوب، آیا شما می خواهید برخی از داده ها را از قبل بر روی فلش مموری تبلیغاتی خود بارگذاری کنید؟ "نه من فقط آن ها را خالی می خواهم، تا اینکه مشتریان بتوانند از آن برای ذخیره موسیقی و عکس های خود استفاده کنند و آن را از کلیدهای خود آویزان کنند" سپس از آنها می پرسیم، چه ظرفیتی برای فلش مموری تبلیغاتی خود را ترجیح می دهند و آنها در جواب می گویند که "ارزانترین فلش مموری سفارشی که توسط شما فروخته می شود کدام است؟ "
پاسخ ما برای این سوال منفی است چرا که اگر میخواهید مشتریان شما آن را از کلیدهای خود آویزان کنند، و از آن برای ذخیره موسیقی، اسناد و عکسهای ویدئویی استفاده کنند، نباید انتخاب شما ارزان ترین گزینه 64 مگابایتی باشد، که ظرفیت کافی برای ذخیره سازی اطلاعات چندانی را ندارد، در این صورت فلش مموری تبلیغاتی شما درون کشوی کمد آنها خاک خواهد خورد و اگر خیلی از هدایا تبلیغاتی شما ناراضی باشند آن را درون سطل آشغال خواهند انداخت.
اگر شما به دنبال حفظ مشتریان خود برای استفاده مجدد از فلش مموری تبلیغاتی خود هستید، ما هیچ چیز کمتر از فلش مموری های یک گیگابایتی را توصیه نمی کنیم. در این ظرفیت، مشتری شما قادر به ذخیره اطلاعات بیشتر خواهند بود و بنابراین بیشتر احتمال دارد که فلش مموری به همراه نام تجاری شما را از کلیدهای خود آویزان کنند و ... بله درست حدس زده اید با این کار همیشه نام شرکت شما، آدرس وب سایت و شماره تلفن شما را به یاد خواهند داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان