انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع پمپ های تقویت کننده فشار آب

انواع پمپ های تقویت کننده فشار آب

#1
پمپ های آب در اندازه های مختلف می باشند و حجم مخازن متفاوتی دارند، بنابراین لازم است که متناسب برای نیازهای شما انتخاب شوند.
پمپ تقویت کننده فشار آب در دو نوع، بوستر پمپ آبرسانی Booster Pump و تک پمپ با لوازمBooster وجود دارد.
تقویت کننده اصلی همان پمپ است، وظیفه اصلی آن افزایش فشار در سیستم شما است. این را می توان برای لوله کشی و برای حل مشکلات فشار آب استفاده کرد.
یک پمپ تقویت کننده فشار آب است  این نوع محصول، انرژی خود را از الکتریسیته می گیرد که از نوع انرژی پاک هست.
اگر مصرف آب شما نسبتا کم باشد، یک پمپ آب تقویت کننده باید مشکلات شما را حل کند.
سیستم تقویت کننده فشار آب بهترین انتخاب برای مصارف بالا است که شامل تقویت کننده، پمپ سطح و مخزن آب هستند. نیاز کمتری برای انجام کارهای تکراری وجود دارد، زیرا در مخزن ذخیره وجود دارد.
مهمترین مزیت این است که پمپ ها نیاز به رسیدگی کمتری دارند و عمر طولانی نیز دارند تنها مشکل این سیستم ها این است که بسته به اندازه مخزن می تواند بسیار پر سر و صدا باشنداما اگر پمپ مرغوب و با کیفیت باشد همراه با محاسبه درست این مشکل حل می شود.
[عکس: Water-pressure-booster-pump.jpg]
تصمیم گیری برای انتخاب سیستم تقویت کننده فشار آب مناسب
قبل از خرید پمپ آب خانگی و یک تقویت کننده خوب را انتخاب کنید، سه چیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. فشار، جریان و ارتفاع تخلیه.
باید توجه داشته باشید که مقدار فشار آب بستگی به سطح مقطع پمپ لوله دارد. لوله های کوچکتر فشار بیشتری نسبت به انواع بزرگتر دارند. بدست آوردن سطح تخلیه مناسب ضروری است زیرا شما باید مطمئن شوید که آب به محل تخلیه برسد. جریان بسیار مهم است زیرا مقدار آب مورد نیاز شما بستگی به اندازه ساختمان شما و میزان استفاده از آب دارد.
سه نوع دستگاه برای پمپاژ سطح آب می تواند استفاده شود؛ آب پاک، آب سنگین و آب بسیار شسته شده. اگر تمرکز اصلی شما باغ شما باشد، پمپ های آب آشامیدنی به خوبی با یک جمع کننده آب باران می توانند کار کنند.
گذرگاه دانه ای کوچک است، بنابراین برای چیزهای دیگر، شما نیاز به یک خرید پمپ آب سنگین دارید. گذرگاه دانه ای 10 تا 20 میلیمتری، برای انتقال فاضلاب ایده آل هستند. پمپ های با دقت بالا دارای بزرگترین اندازه تا 25 میلی متر می باشند.
انتخاب درست
در هنگام تصمیم گیری در مورد پمپ افزایش فشار آب ، چیزهایی دیگری برای فکر کردن وجود دارد. در مرحله اول، اگر پمپ آب شما برای استفاده داخلی است، پس مطمئن شوید که یک مخزن مناسب برای خانوارتان را انتخاب می کنید. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مثانه موجود در داخل مخزن برای آب آشامیدنی مناسب است. مخازن گالوانیزه برای جلوگیری از داشتن طعم فلزی در آب مفید هستند و کمتر مستعد رطوبت هستند.
پمپ آب خانگی شما یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و شما باید اطمینان حاصل کنید که گزینه ای با ارزش را انتخاب کرده اید. انتخاب یک بدنه پمپ ساخته شده از فولاد ضد زنگ دوام آن را افزایش می دهد، به این معنی که احتمال جایگزینی آن کمتر است. اگر نگران سر و صدا هستید، یک سیستم با یک پمپ چند سلولی را انتخاب کنید. آنها دارای بیش از یک پروانه برای ایجاد مکش هستند،
و بی صدا کار می کنند.
هنگامی که شما پمپ آب خود را انتخاب می کنید، ویژگی های مختلفی وجود دارد. پمپ های خودپرداز، کاربر پسند و ایمن تر از دیگران هستند. آنها همچنین شما را از پاکسازی هوا خارج از سیستم نجات خواهند داد.
چیزهای زیادی وجود دارند که به هنگام تصمیم گیری در خصوص خرید بوستر پمپ آبرسانی  برای نیازهای شما وجود دارد که باید در نظر بگیرید و همچنین طیف وسیعی از مدل هایی که ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان