انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو و طراحی سایت زیبا موتورهای جستجوگر را به وب سایت شما دعوت می کند:

سئو و طراحی سایت زیبا موتورهای جستجوگر را به وب سایت شما دعوت می کند:

#1
اکنون یک وب سایت دارید. ساعت‌ها تلاش شما برای طراحی سایت زیبا و جذاب به ثمر نشسته است. حتما محتوای مناسبی را هم در آن انتشار داده اید و یا کالا و خدماتی را عرضه کرده‌اید. حال نوبت آن است که دیگرانی غیر از خود شما هم از وجود سایتتان اطلاع یابند.
اکثر مدیران و طراحان وب به خوبی می‌دانند که فقط طراحی یک وب سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست. برای دعوت بینندگان به وب سایتتان چه تدابیری اندیشیده‌اید؟ چگونه دیگران بدانند که شما سایت پر محتوا و جذابی دارید؟ خود شما چگونه سایتهای دیگر را می‌یابید؟
بدون هیچ گونه تردیدی باید گفت که ما در اغلب موارد به کمک موتورهای جست‌وجوگر به آنچه که می‌خواهیم، دست می‌یابیم. اگر ما این کار را انجام می‌دهیم، نیازمندان اطلاعات، کالا و خدمات طراحی سایت سایت ما نیز دقیقا همین کار را می‌کنند: جست‌وجوی چند عبارت در یکی از موتورهای جست‌وجوگر و مراجعه به یکی از وب سایت‌ها. اما کدام وب سایت‌ها؟ ببینیم آمارها چه می‌گویند:
·        ۸۲ درصد کاربران، موتورهای جست‌وجوگر را ابزار اصلی خود برای یافتن وب سایت‌ها عنوان کرده‌اند.
·        ۷۰ درصد آنها به هنگام جست‌وجو، حتما یکی از سه سایت ابتدای نتایج جست‌وجو را کلیک می‌کنند.
·        تنها ۷ درصد آنها سایت‌های قرار گرفته در رتبه‌های بیست به بعد را کلیک می‌کنند.
·        ۸۵ درصد آنها اگر جوابی برای جست‌وجوی خود در بیست نتیجه اول نتایج جست‌وجو نیابند، موتور جست‌وجوگر مورد استفاده را عوض می‌کنند.
·        ۳۳ درصد کاربران وب فکر می‌کنند سایتی که در ابتدای نتایج جست‌وجو قرار دارد، در موضوع جست‌وجو شده سرآمدتر از رقبای خود است و در آن موضوع پیشرو می‌باشد.
شم بازاریابی حکم می‌کند که همواره جایی باشیم که مشتری ما آنجاست. اگر ما در آنجا نباشیم، رقیب ما آنجا خواهد بود. به عبارت دیگر کسی که قرار است از ما خرید کند، از رقیب ما خرید می‌کند: رقیب ما هر روز چاق‌تر و چاق‌تر می‌شود و ما...
بازاریابی با موتورهای جستجوگر (Search Engine Marketing) هم دو هدف عمده را دنبال می‌کند:
·        حضور در جاهایی که خریداران ما آنجا هستند.
·        بالاتر بودن از رقبا ( کسب وضعیت بهتر نسبت به رقبا)
اگر تاکنون موتور جستجوگر در برنامه‌ریزی‌های شما جایی نداشته است، بهتر است کمی در برنامه‌هایتان تجدید نظر نمایید! موتورهای جستجوگر، بینندگانی را به سوی شما روانه می‌کنند که به کالا یا خدمات شما واقعا نیاز دارند.در حقیقت مهم‌ترین بینندگان هر سایتی موتورهای جستجوگر هستند. اگر سایت شما تنها برای مرورگرهای اکسپلورر و نت اسکیپ، بهینه‌سازی شده است، کمی تامل کنید: سایت شما برای موتورهای جست‌جوگر هم باید بهینه‌سازی گردد. خوشبختانه توجه به موتورهای جستجوگر در طراحی وب سایت، آنرا برای کاربران سایت هم قابل استفاده‌تر می‌کند.
بهینه سازی سایت به معنای به کارگیری ترفندهای پیچیده نیست بلکه در اغلب موارد به کارگیری و اعمال تغییرات کوچک و ساده در سایت است که معمولا تاثیر فوق العاده ای در بالا بردن ضریب نفوذ سایت شما در موتورهای جست‌وجوگر دارند.
ضریب نفوذ مناسب به معنای حضور در موتورهای جست‌وجوگر مهم و عمده، بایگانی شدن هر جه بیشتر از صفحات سایت در پایگاه داده آنها و قرار گرفتن در صفحه های اول تا پنجم نتایج جست‌وجوی آنهاست.
سایت‌ها برای رتبه‌های فوق‌العاده (یک تا ده) نیز بهینه سازی می‌گردند اما در این حالت تنها بر خود سایت تمرکز نمی‌شود و از سایت‌های دیگر هم کمک گرفته می‌شود. در این سری از مقالات از بهینه‌سازی و طراحی سایت شروع می کنم و سپس وارد مباحث پیشرفته‌تر کسب رتبه‌های برتر در نتایج جست‌وجو می‌شوم.
کسب رتبه‌های بالا، چندان هم ساده نیست. برای انجام این کار شما به اطلاعات کافی و موثق نیاز دارید. انتخاب استراتژی مناسب و تمایل به صرف کمی زمان هم پروسه دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جست‌وجوگر را برای شما عملی می سازند.
سایت پیشنهادی ما به شماطراحی سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان