۱۳۹۵/۰۸/۰۹, ۱۱:۵۷ ب.ظ
هرگز كمپين هاي مربوط به بازاريابي پيامكي خود را بي هدف و برنامه ايجاد نكنيد. شما هميشه بايد يك نقشه داشته باشيد. كاربران جديد بازاريابي اس ام اس ممكن است با اين سوال مواجه باشند كه از كجا شروع كنند. در صورتي كه فرمولي براي پيروي از آن در اختيار نداريد، ممكن است 3 برابر بيشتر از ديگران براي ساخت يك كمپين اس ام اس زمان گذاريد. از روند قدم به قدم زير پيروي كنيد و به سادگي مشاركت بيشتر اعضاي ليست پيامكي خود را مشاهده نماييد.
- پيشنهادي ويژه ابداع نماييد
- زمان را براي استفاده از پينهادهاي خود محدود كنيد
- نحوه استفاده صحيح از پيشنهادهاي پيامكي خود را به صورت واضح توضيح دهيد